Не , Жорка , щом само 30% от цялата продукция е дефектна,това е технологичен,а не конструктивен проблем.Конструкцията е добра,но технологията куца - лошо производство , лоши материали , лоши детайли , лоша квалификация , лош контрол , лоши машини , и много други фактори - нямат описване и си е наука. Ако конструкцията е лоша при 100% от изделието ще съществува един и същи пороблем . Пример с който съм запознат лично и съм го учил - хвърчат предните колелета на Жигули 1969-1971.Прекрасна конструкция за времето си,но кофти лагери,материали за изделието,термична обработка и прочие...... . Отделно некачествен монтаж и занижен качествен контрол.slowtraveler написа:Airfan, сегмента блокира в канала си (включително и заради коксуваното/прегрято масло) и не уплътнява стената...
nowyaris, за мен е конструктивен дефект, щом например от 100х. автомобила, при 10-20-30х.автомобила се проявява проблем с даден конкретен детайл...
Явно не е домислен... А в конкретния случай не е мислено добре охлаждането на челото на буталото (локално прегряване)...
Конструктура рисува и смята,от там нататък е технолога.Той превръща идеите в дела
