Значи тойотата е по-скъпа за поддръжка от мазда ? хммм , учудвам се леко, но може....официалната статистика е доста различнаslowtraveler написа:От горните марки съм имал Опел Астра (3 модела Ф, Ф-класик, G), в офиса още експлоатираме Астра Ф класик и Зафира, Тойота Авенсис Т22 и Мазда6 GH(второто поколение)...
Като цена на поддръжка класацията бе Тойота>Мазда>Опел (ако не се смятат предни главини, че там на опела са над 250лв смяна на лагер/главина)...
Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека дискусия
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
тук е далеч по-трудно, рисковано и скъпоnowyaris написа:1.Блондинката
2.Брюнетката
3.Червенокосата
4.Закръглената
5.Кльощавата
6.Едрогърдата
7.Дългокраката
8...................
9....................
10. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Струва ми се по-смислена анкета


но официално червенокосите изневерявали най-много хахахах
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
А , и между другото , да минаваш покрай "бардак" години наред без да спираш,щото знаеш че вкъщи те чака руса писанка по дантелена нощница е много по-голямо удоволствие. Ама не винаги е по-евтино.......
.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
При Лексуса:Toyko написа:за препоръчване е да мога да карам 5 години и да продам , какво е това ИС 220 бензин ли е?Akima написа:Гласувах за Опела - въпреки че ги ненавиждам като марка - конкретния модел е много сполучлив.
Личното ми мнение е IS 220/250 от 2008 - вървят около 20-22к с малко пазарлък.
Колко години ще я караш?
Респективно искаш ли да има добра остатъчна стойност - resale value?
виждам доста евтини инсигнии между др,
IS 220 е дизел - 177 HP - само ръчна кутия - не се предлага с автоматик - 2.2 литра редова "четворка";
IS 250 е бензин - 205 HP - автоматик - 2.5 литра V6.
Японските коли имат по-висока остатъчна стойност през годините.
Сам си забелязал колко евтина е кола на годината - Инсигния - все пак си е Опел - и марката оказва влияние на цената.
Този Лекс се продава от известно време и сигурно ще можеш да свалиш цената с 1-2-3 к - http://www.cars.bg/c585867.
Моля те да не пускаш по 5 поредни поста - има опция в редактора да цитираш повече постове.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Какво е това "Опел Инсигния " ????
ПП.Гледам че Акорда е насъбрал 19 желаещи . Само да питам - някой подържал ли е Хонда акто си пише по дебелите книги ? Щото моята кръстница имаше Акорд и и побеля косата от сервизи - не че се чупеше,ама та винаги искаше автомобила и да е абсолютно изправен. И не беше от бедните - шефка на МБ-Горубляне biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif . Сега си кара Новия РАВ4 и каза че виждала сервиза ежегодно. Пък иначе кара - туй Европата за нищо я няма откакто се пенсионира....
ПП.Гледам че Акорда е насъбрал 19 желаещи . Само да питам - някой подържал ли е Хонда акто си пише по дебелите книги ? Щото моята кръстница имаше Акорд и и побеля косата от сервизи - не че се чупеше,ама та винаги искаше автомобила и да е абсолютно изправен. И не беше от бедните - шефка на МБ-Горубляне biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif . Сега си кара Новия РАВ4 и каза че виждала сервиза ежегодно. Пък иначе кара - туй Европата за нищо я няма откакто се пенсионира....
Последно промяна от nowyaris на 17 Мар 2015 02:34, променено общо 1 път.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
nowyaris написа:Какво е това "Опел Инсигния " ????


-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
То много хубаво това "Инсигния"-та бе . Туй снимки на нов ли са или на пет годишен ?
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Да. По-евтина е от Авенсис.nowyaris написа:
ПП.Гледам че Акорда е насъбрал 19 желаещи . Само да питам - някой подържал ли е Хонда акто си пише по дебелите книги ?
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Ама след година-две се изравнява по цена, заради ремонтите. А след 3-4 надминава ценово Авенсиса. biggrin.gifmirott написа:Да. По-евтина е от Авенсис.nowyaris написа:
ПП.Гледам че Акорда е насъбрал 19 желаещи . Само да питам - някой подържал ли е Хонда акто си пише по дебелите книги ?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
За твоя нерадост, винаги когато влезеш в спор на тема Мазда с мен, имам по една такава с разкостен двигател в сервиза, та ако искаш може и с картинки да поспорим,slowtraveler написа:Може и така да е пишело - навсякъде бе с йероглифи, та не съм 100% сигуренmartod написа:... На всеки чарк вътре в мотора има щемпел Fo Mo Co . laugh.gif ...

Преплетените букви K и S които са щамповани на буталата, не са йероглиф,


Вярно е, много е хубава, аз лично също като теб не съм карал такава, но брата ми каза, че е гледал един как кара .nowyaris написа:То много хубаво това "Инсигния"-та бе .

Темата изобщо стана много интересна, biggrin.gif уж Тойотата най добра, уж Акорда не бил нищо особено, пък един колега подметна, че евентуално, може би ще пусне неговия на пазара и модераторите пощуряха, кой по напред да я вземе . laugh.gif
Ало, модовете, спрете сА бре, така ще останем без нито един мод, каращ Тойота .

Аз предлагам, да се променят правилата на форума и като в един друг японски форум, да се забрани името Хонда. biggrin.gif
Който го спомене- БАН, а темата директно в коша .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Кики, не ме разбра. Акорда е по-евтин за поддръжка. А поддръжката си е на определени км или месеци при всички коли. Цената на екземпляр втора употреба е доста по-висока от идентичен Авенсис. Хондата държи повече пари на вторичния пазар и има защо-просто е по-качествена! И ремонтите на Тойотата са доста повече от на Хондата, повярвай. Особено по окачването. Пък за моторите...не случайно Хонда е производител N1 на мотори в света biggrin.gif !
Последно промяна от mirott на 17 Мар 2015 10:40, променено общо 1 път.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Прати снимки на ЛС - ще ми е интересно да видя (ако имаш снимки на MZR-LF)...martod написа:...За твоя нерадост, винаги когато влезеш в спор на тема Мазда с мен, имам по една такава с разкостен двигател в сервиза, та ако искаш може и с картинки да поспорим,..
Двигател не съм пипал, защото не ми е правил проблеми (всъщност веднъж съм виждал един изпържен 2.3 ДИСИ с биела, излязла на белия свят

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Нямаш ядове и на ОС (обществени съобщения) biggrin.gif даже да ти ги пратя .slowtraveler написа: Прати снимки на ЛС - ще ми е интересно да видя (ако имаш снимки на MZR-LF)...
Двигател не съм пипал, защото не ми е правил проблеми
Ето ти бутало от LF с въпросните йероглифи .http://media.snimka.bg/s1/3250/032743962.jpg?r=0
Това са му черупките на биелата .http://media.snimka.bg/s1/4401/035046935.jpg?r=0, следствие от липсата на засечки против превъртане и технологията с прахово рязане на биелата, взаимствана познай от кого, biggrin.gif защото Мазда до 2002 г. нямаха двигател с такива лагери и биели .
Не веднъж съм ти го казвал, късметлия си ти, че се отърва на време .

Следи и историята на колата за напред, ако можеш и ще се убедиш сам, каква случка ще и се случи с двигателя, случката е гарантирана, но не от ГЕРБ,


СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Абе с нашите бг заплатки не е много сигурно.Airfan написа:Времето и нервите, които ще вложиш да четеш и пишеш, ако ги вложиш да работиш, ще избиеш сумата за евентуалните ремонти.
MADE IN JAPAN
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия
Привет !
Булката се разкъндардиса (отново), за която се извинявам
Причините са обикновенни но най-важното е, че просто не е дошло времето явно !
Иначе, гласувах за S60, защото никога до онзи ден не бях сядал в такава кола (в повечето от посочените съм сядал и карал). На витрината на Мото Пфое има една S60, 1.6D2, 115 hp на 579 километрта (40,490 лева, спечелена от тото но печелившия е предпочел пари). Най-ниското ниво на обурудване е (по каталог струва около 53 хил.лв) но и въпреки това смея да твърдя, че особено като интериор наистина е доста впечатляващ автомобил, който внушава масивност, здравина и усещане за комфорт. За съжаление не е автомат но за автомат, цената щеше да е различна.
Новото Мондео в най-високото си ниво на оборудване също ме впечатли но и цената е съответстваща. Същото важи и за Фокус.
За съжаление или не, бих казал, че поне като усещане, допир до материалите,дизайн и детайл на елемента, сегашните актуални модели на Тойота отстъпват.
Хубав ден !
Булката се разкъндардиса (отново), за която се извинявам

Иначе, гласувах за S60, защото никога до онзи ден не бях сядал в такава кола (в повечето от посочените съм сядал и карал). На витрината на Мото Пфое има една S60, 1.6D2, 115 hp на 579 километрта (40,490 лева, спечелена от тото но печелившия е предпочел пари). Най-ниското ниво на обурудване е (по каталог струва около 53 хил.лв) но и въпреки това смея да твърдя, че особено като интериор наистина е доста впечатляващ автомобил, който внушава масивност, здравина и усещане за комфорт. За съжаление не е автомат но за автомат, цената щеше да е различна.
Новото Мондео в най-високото си ниво на оборудване също ме впечатли но и цената е съответстваща. Същото важи и за Фокус.
За съжаление или не, бих казал, че поне като усещане, допир до материалите,дизайн и детайл на елемента, сегашните актуални модели на Тойота отстъпват.
Хубав ден !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта