Ще ви разкажа в къв филм съм се вкарал, дано някой да може да ми даде някакво адекватно мнение...
преди 2 дена както си карам колицата (Тойота селика т18 2.0GTi 92год.) без никакви видими проблеми взе да ми прави някакви номера.Без да си мърдам крака от гаста почна съвсем леко да си играе с оборотите...отнемане подаване на газ.след около 200-300м макс забелязах че нещо пуши отзад веднага спрях,отидох отзад да видя кво са случва и я чувам че работи супер неравномерно(като на 3 цилиндара)... изгасих я веднага ,отворих капака и гледам че е изхвърлила антифриза през преливника...или по точно през допулнително маркуче след преливника което би трябвало да капе в една бутилчица от шампоан която е слагана допълнително НЕ ОТ МЕН...така я купих както и да е... Та това което ме притеснява е че след 10тина мин се пробвах да я запаля обаче СТАРТЕРА ВЪОБЩЕ НЕ ИСКА ДА ЗАВЪРТИ...както си има ток и всичко свети при опит да запаля само се чува че прави бегъл опит ...гаси всички светлини(явно цялото напрежение отива към стартера)...
МНОГО АМА МНОГО СЕ НАДЯВАМ ТОВА ДА Е НЯКАКВА ЗАВОДСКА ЗАЩИТА НА ТОЙОТА...ЩОТО ИНАЧЕ ЯСНО ВИ Е ЛОШАААА РАБОТА....
Наясно съм че най-вероятно е духнала гарнитурата...може би е вкарала антифриз в някои от цилиндрите...в маслото не е проверих я ...а дали е вкарала масло в антифриза не мога да кажа понеже няма антифриз....също така не съм свалял свещите за да видя дали със сигурност е вкарала в някои цилиндар...мисля да оставя тая работа на майсторите.... КОНКРЕТНО ПИТАНКАТА МИ Е ЗА ТОЯ СТАРТЕР ЩО НЕЩЕ ВЪОБЩЕ ДА ЗАВЪРТИ И ДАЛИ ТОВА Е НЯКАКВА ЗАЩИТА ОТ ТОЙОТА?????
ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ НА ВСЕКИ КОЙТО ОТДЕЛИ ВРЕМЕ ДА МИ ПРОЧЕТЕ РОМАНА
