Точно така.Запазил съм еднакво разстоянието на всички рънове.
Когато колектора е дълъг бих спечелил допълнителни 2-3 кс , но при мен мястото не позволява ,защото между мотора и моста има твърде малко място и аз реших да го прекарам отгоре.
Повечето тунинг N/A проекти използват дълги колектори ,защото са по-практични.
За тези от вас ,които знаят английски.
Ако някой не разбира и не му е ясно да пише и аз ще му го обясня.
https://www.youtube.com/watch?v=EI0hT8Hw1T0
Може да ви се стори странно ,но този колектор (моя)е 4-2-1
Там където влизат 4те ръна има раздел във фланеца ,който разделя 1и4 с 3и2 и той продължава ~70mm след колектора по генерацията.
Това е направено и във фабричните колектори на 2zz и аз реших да го запазя като идея.
Огромен филм със жилото на дросела , скоростния механизъм , тампоните , полуоските , позицията на мотора.
Следващия ми Лотус ще бъде с K20a мотор и кутия от Civic FD2
Ако този не даде време 11+ се заканвам в думите си
