Коментари отностно Aygo-то
LEXUS, не си ме разбрал. Аз не търсех сравнения между моделите, а по-скоро намеквах, че ми звучи невероятно. Това за Жигулката е наивен селски хумор, както и това, че видео касетките имали две страни: лично на мене мой съученик от Харманлийските села преди 20-тина години ми се хвалеше с подобни небивалици: баща му имаше Жигулка, а и видео си бяха купили от Квелето. Та това за скоростта ми се струва просто небивалица...пък и кой ли нов собственик ще си я изпържи преди да е поразработена...
Питам за мнения относно колата , пък това как ще е карам си е моя работа ;) И питам за скоростта , защото Джаза ( и такава кола карам ) при 170 км/ч разхода и далече не е същия както като карах Королата с подобна скорост !!! ;) Джаз-а на извънградски път ми е давал разход 5.8 ( 4 човека и бажаж като гледах да не превишават 140 км/ч ;) ) Един път с 5 човека , климатик и нон стоп скорост от 150-160 км/ч ми даде 7.2 разход , а королата до 140 км/ч ако ми даде 7/100 е добре ;)
А относно разликите м/у Джаз-а и Айгото , огромни са !!! Просто няма база за сравнение м/у двете коли ;) и ако при Хонда можеш да не си вземеш постелки , калобрани , халогени , пепелник цената също ще е много близка до тази на Айгото !!! Това е първоро нещо , което ме възмути в Тойота - Айгото струва 20500 лв , ниво Плюс , като си сложихме халогени , калобрани , аларма с централно !!! цената скочи с 1000 ЕВРО отгоре и се лишихме от постелки , пепелник и май тасове laugh.gif Джаз-а като ги купихме имаше всичко каквото и Айгото сега + постелки , задни тонколони , тасове и трети стоп маче + много повече място за 4 човека , качествени пластмаси , зглобка в Япония - 25 000 лв !!! ;) но за щастие хванахме първата такава предлагана в България и ония смотльовци не бяха надули цената както е в момента
Абе ще видим , другата седмица вече ще я карам , така че ще видя наистина какви са плюсовете и минусите спрямо двете коли ;)
А относно разликите м/у Джаз-а и Айгото , огромни са !!! Просто няма база за сравнение м/у двете коли ;) и ако при Хонда можеш да не си вземеш постелки , калобрани , халогени , пепелник цената също ще е много близка до тази на Айгото !!! Това е първоро нещо , което ме възмути в Тойота - Айгото струва 20500 лв , ниво Плюс , като си сложихме халогени , калобрани , аларма с централно !!! цената скочи с 1000 ЕВРО отгоре и се лишихме от постелки , пепелник и май тасове laugh.gif Джаз-а като ги купихме имаше всичко каквото и Айгото сега + постелки , задни тонколони , тасове и трети стоп маче + много повече място за 4 човека , качествени пластмаси , зглобка в Япония - 25 000 лв !!! ;) но за щастие хванахме първата такава предлагана в България и ония смотльовци не бяха надули цената както е в момента

Абе ще видим , другата седмица вече ще я карам , така че ще видя наистина какви са плюсовете и минусите спрямо двете коли ;)
Колата я взехме вчера и впечетленията ми са много положителни ;) Очаквах да ми е тясно малко , но само ще им е тясно на тея зад мен laugh.gif Много добре позиционирани атрибути и добре преценено пространство , еднинствено не съм свикнал със съединителя , отлепя посредата , но има още ход до последна точка и за да не го държиш натиснат педала трябва да си отдръпнеш крака
Вози малко твърдичко , но не е болка за умиране , стои стабилно на пътя ( е минал съм 50 км още
) ускорението ме учуди много , мислих , че ще е по-мудно , а тя си лети , има вече два наказани голфа laugh.gif Абе колата си е много добре за парите които й искат , дори перфектна biggrin.gif Сега личи си какви неща са икономисали като пример не са боядисали капака от вътрешната страна , задната кора е 2мм дебела и няма никакви пластмаски по нея , пласмасата са гледали да икономисат където могат , но като цяло ми хареса колата , скептично бях настроен към нея , но ме изненада приятно
А и разхода на бензин , на някакви чертички е и като я взехме беше на две , казаха , че ни я дават с 5 литра бензин , минъл съм 50 км и още не е влезнала в резервата
Утре ще видим как е и на дълъг път



А и разхода на бензин , на някакви чертички е и като я взехме беше на две , казаха , че ни я дават с 5 литра бензин , минъл съм 50 км и още не е влезнала в резервата

Утре ще видим как е и на дълъг път

Честито, и да си я каращ със здраве. Аз обаче продължавам да стоя на мнението си, че един продукт се купува оттам където ти дадат най-добрите условия, и като цена, и като поддръжка. А съм убеден, че ТМ, дори само заради мръсния си византийски манталитет не могат да дадат по-добри условия от Пежо или Ситорен. А в тая кола няма абсолютно нищо от Тойота, поне от тези характеристики, който определят японците като най-кадърните производители. Все едно си си купил фафли катеричка, на които Нестле са си сложили логото.
Колега има нещо наречено шувенизъмbobsn написа:Честито, и да си я каращ със здраве. Аз обаче продължавам да стоя на мнението си, че един продукт се купува оттам където ти дадат най-добрите условия, и като цена, и като поддръжка. А съм убеден, че ТМ, дори само заради мръсния си византийски манталитет не могат да дадат по-добри условия от Пежо или Ситорен. А в тая кола няма абсолютно нищо от Тойота, поне от тези характеристики, който определят японците като най-кадърните производители. Все едно си си купил фафли катеричка, на които Нестле са си сложили логото.

Още впечетления от колата : по магистралата на нагорнищата издъхва яко
С трима човека в колата нанагорнището преди тунелите Пловдив-София го взех на 4-та щото се влачеше с 90 и имаше намерения да намаля още скоростта
Или иначе с двама човека спада до 110 км/ч някъде . Разхода май не й е от най-малките 20 лв бензин 95 на 1.75 - 170 км
това колко прави на 100 км ??? И малко повече подрусва



Не съм на същото мнение! Със същия Ярис, до София не паднахме под 120(с малки изключения разбира се), да не говорим че не са превключвани предавките - само на 5-та! А за разхода си прав, дори си намалил доста - 9/100 !!!Tino написа:Още впечетления от колата : по магистралата на нагорнищата издъхва якоС трима човека в колата нанагорнището преди тунелите Пловдив-София го взех на 4-та щото се влачеше с 90 и имаше намерения да намаля още скоростта
Или иначе с двама човека спада до 110 км/ч някъде . Разхода май не й е от най-малките 20 лв бензин 95 на 1.75 - 170 км
това колко прави на 100 км ??? И малко повече подрусва
Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Не знам колега , в колата бяхме 3-ма човека , 2-ма по 80 кила и една девойка на 56/7 и един сак 5 кила и издахнаplpenov написа:Не съм на същото мнение! Със същия Ярис, до София не паднахме под 120(с малки изключения разбира се), да не говорим че не са превключвани предавките - само на 5-та! А за разхода си прав, дори си намалил доста - 9/100 !!!Tino написа:Още впечетления от колата : по магистралата на нагорнищата издъхва якоС трима човека в колата нанагорнището преди тунелите Пловдив-София го взех на 4-та щото се влачеше с 90 и имаше намерения да намаля още скоростта
Или иначе с двама човека спада до 110 км/ч някъде . Разхода май не й е от най-малките 20 лв бензин 95 на 1.75 - 170 км
това колко прави на 100 км ??? И малко повече подрусва


Не знам какво да ти кажа, беше лятото, и климатика определено е помогнал за по големия разход, но в крайна сметка какво можем да искаме от кола 1000см3, за 20 000 лв., а за градско определено ще си доволен от разхода, и от това че е малка и се вре навсякъде!Tino написа:Не знам колега , в колата бяхме 3-ма човека , 2-ма по 80 кила и една девойка на 56/7 и един сак 5 кила и издахнаplpenov написа:Не съм на същото мнение! Със същия Ярис, до София не паднахме под 120(с малки изключения разбира се), да не говорим че не са превключвани предавките - само на 5-та! А за разхода си прав, дори си намалил доста - 9/100 !!!Tino написа:Още впечетления от колата : по магистралата на нагорнищата издъхва якоС трима човека в колата нанагорнището преди тунелите Пловдив-София го взех на 4-та щото се влачеше с 90 и имаше намерения да намаля още скоростта
Или иначе с двама човека спада до 110 км/ч някъде . Разхода май не й е от най-малките 20 лв бензин 95 на 1.75 - 170 км
това колко прави на 100 км ??? И малко повече подрусва
Де да знам , да не ми говориш за дизеловия вариянт , аз говоря за 1000 кубиковия 3 цилиндров бензинов
Следващия път пак ще пробвам , а за разхода кво викаш 9/100 ви е дала , баси , аз тоя го засекох на връщане с двама човека , сега ще видим как се държи в градски условия и ако не ме кефи ще я дам на колегата laugh.gif
Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Да ти кажа за сега не ме е оборила колата , предишната която карах беше Хонда Лого 1.3 8клапана 65 коня и като размери е почти идентична , но е по-висока !!! По-пъргава е и като , че ли само втора и отстъпва , ама това ще се разбере с тест ;) По-меко вози и разхода й е по-малак от на Айгото на дълъг път , ще видим в града , пластмасите й са къде къде по-качествени и дори сега като е на 170 000 км и 5 години не дрънчи сериозно , не че и Айгото дрънчи , ама не ми се мисли на тези километри кво ще стане 

Пресни впечетления от Хонда Джазз и Тойота Айго :
Някой колега беше казал по-горе , че Айгото било като Джазз-а или нещо от сорта - повярвайте ми , НЯМА НИЩО ОБЩО !!! двете коли нямат нищо общо , Джазз-а превъзхожда пъти повече Айгото по всеки един критерии !!! Айгото може да се мери с Хонда Лого , но и там отстъпва по много точки , за моя огромно съжаление ( понеже Айго ще ми се наложи да карам
)
Джазз-а , пъти по-мека возия , не дрънчи и не тропа ( а е кола на 115 000 км и 3 години по български пътища ) , по-тих двигател , по-пъргав и мощен двигател , по-икономичен !!! поне за сега , много по-добре разположени уреди по таблото , по-неудобни седалки , за по-голямото пространство и багажник няма да пиша , то си е ясно
Лого-то , предишната ми служебна кола , сега я кара колегата , по-мека возия , по-пъргав двигател , по-издържлив и поддържащ скорост без значение какво е нанагорнището или хората в колата ( докато Айгото виде ли нанагорнище 4-та си иска и смачкване на педала до ламарина
) , по-голям багажник , пак по-добре разположени прибури по таблото , Но е по-неудобна за шофьора ( е зависи аз съм 180 см , 80 кила и ми е по-удобно в Айгото ) , но това не пречи да пътуват 4 човека + багаж до морето и да вдигне 180 км/ч и на всички да им е задоволително удобно
докато при Айгото забрави за багажа ( освен ако не е на всеки по една раничка
, а да не говорим кво ще става при изпреварвания и т.н. , а ако следва същата линия на разход ще изгори повече и от сивик-а ми laugh.gif )
Моя съвет като потребител вече на Тойота Айго е ако я купувате да я карате само в градски условия , за извънградско пак става , но само междуградски селища , по магистралата ако имате нерви да се влачите със 100-110 км/ч за да ви даде малък разход давайте , всъщност още остава да я засека в градски условия , но смесено се колебае 6.8-7.2 като и в двата случая по магистралата повече от 130 не съм вдигал и съм спазвал ограниченията от 80 км / ч в тунелите и пистата преди Пловдив
Някой колега беше казал по-горе , че Айгото било като Джазз-а или нещо от сорта - повярвайте ми , НЯМА НИЩО ОБЩО !!! двете коли нямат нищо общо , Джазз-а превъзхожда пъти повече Айгото по всеки един критерии !!! Айгото може да се мери с Хонда Лого , но и там отстъпва по много точки , за моя огромно съжаление ( понеже Айго ще ми се наложи да карам

Джазз-а , пъти по-мека возия , не дрънчи и не тропа ( а е кола на 115 000 км и 3 години по български пътища ) , по-тих двигател , по-пъргав и мощен двигател , по-икономичен !!! поне за сега , много по-добре разположени уреди по таблото , по-неудобни седалки , за по-голямото пространство и багажник няма да пиша , то си е ясно
Лого-то , предишната ми служебна кола , сега я кара колегата , по-мека возия , по-пъргав двигател , по-издържлив и поддържащ скорост без значение какво е нанагорнището или хората в колата ( докато Айгото виде ли нанагорнище 4-та си иска и смачкване на педала до ламарина



Моя съвет като потребител вече на Тойота Айго е ако я купувате да я карате само в градски условия , за извънградско пак става , но само междуградски селища , по магистралата ако имате нерви да се влачите със 100-110 км/ч за да ви даде малък разход давайте , всъщност още остава да я засека в градски условия , но смесено се колебае 6.8-7.2 като и в двата случая по магистралата повече от 130 не съм вдигал и съм спазвал ограниченията от 80 км / ч в тунелите и пистата преди Пловдив

Прочетох темата за Айгото с интерес, тъй като се замислям да взимам 2 коли за мои служители.
Единият, да го наречем служител А - в София, ще си кара най-вече градско с малки и редки излизания примерно до към Ботевград най-много.
Другият служител Б ще бъде в провинцията, с доста градско каране, но и с поне 70 км извънградско всеки ден, понякога до 200 км например.
И двамата ще пътуват най-вече сами, с малко багаж.
Как е избора на Айго за тези случаи, какви да бъдат двигателите в двата случая, 3 врати ОК ли са? Дали е по-добре за служител Б да бъде дизел?
Благодаря ви предварително!
Единият, да го наречем служител А - в София, ще си кара най-вече градско с малки и редки излизания примерно до към Ботевград най-много.
Другият служител Б ще бъде в провинцията, с доста градско каране, но и с поне 70 км извънградско всеки ден, понякога до 200 км например.
И двамата ще пътуват най-вече сами, с малко багаж.
Как е избора на Айго за тези случаи, какви да бъдат двигателите в двата случая, 3 врати ОК ли са? Дали е по-добре за служител Б да бъде дизел?
Благодаря ви предварително!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта