Въпроси за съединител и скоростна кутия на Avensis T27 2010
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Авенсис 3 201
нормално на всяко голямо обслужване 60к се проверява нивото,при утежнен режим се сменя!
утежнен режим=мн.високи скорости,теглене на ремаркета,много градско,много катерене по балкани и т.н.това е в книжката!
ако става въпрос за 6ст. полска кутия,скапаната им изработка е известна отдавна и има не 1 случай на тотални щети.един немец му я бяха отваряли заради трудното вкарване на 1-2 и беше писал,че има видими признаци на износване,това на 20-30к,правете си изводи дали ще ги сменяте тия никакви 2,1л масло.
утежнен режим=мн.високи скорости,теглене на ремаркета,много градско,много катерене по балкани и т.н.това е в книжката!
ако става въпрос за 6ст. полска кутия,скапаната им изработка е известна отдавна и има не 1 случай на тотални щети.един немец му я бяха отваряли заради трудното вкарване на 1-2 и беше писал,че има видими признаци на износване,това на 20-30к,правете си изводи дали ще ги сменяте тия никакви 2,1л масло.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Авенсис 3 201
Аз бих пробвал с бяла грес на спрей - поне на такова прилича оригиналната.iovkito написа:...Някой има ли представа какъв вид е смазката , която служи за смазване на скоростния лост? Тези дни разглобявах пластмасите , махнах кожухчето и забелязах , че вече всичко е изсъхнало и има изронване от ябълката, с която завършва лостът.

Сега ме подсети и аз да си погледна под маншона като имам време.

-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Авенсис 3 201
Ако е бяла на цвят е "тефлонова".
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Авенсис 3 201
Човек , ти си пример за "преяждане" с форуми. Един немец сред 80+ милиона държава е по скоро куриоз отколкото тенденция. Иначе да, има проблеми с тези скорости. И се случват на тези дето карат "мощния и икономичен " дизел като спортна кола-личен опит, не прочетено някъде.jim_beam написа:ако става въпрос за 6ст. полска кутия,скапаната им изработка е известна отдавна и има не 1 случай на тотални щети.един немец му я бяха отваряли заради трудното вкарване на 1-2 и беше писал,че има видими признаци на износване,
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Авенсис 3 201
добре,не се изразих точно>
ставаше въпрос за трудното включване на 1-2 ск. при тази кутия,не съм го измислил аз,това е факт при рав4 от 12.2005 до поне 2009,не знам точно кога и дали въобще са го оправили.понеже правехме комуникация в един форум бързо се разбра,че абсолютно всички го имаме тоя ефект,издялан в модерния полски завод и явно криводомислен.сервизите ни лъжеха,че с времето щяло да се напасне и др. подобни разкази.аз пробвах с ново масло в скоростите,някакво още по-рядко от стандартното.като че ли малко имаше някакъв ефект,но...
та тоя немец не им се беше вързал на приказките и беше изискал да му отворят кутията и да си я оправят.та така...смениха му всичко и каза,че няма нищо общо с оем положението.затова си мисля,че поляците са оклепали нещо,не знам.те и д4д двигателите там ги дялкат,ама...
да не говорим,че поради конструктивен дефект на много хора им беше изпадал шпленд на някакво зъбно колело в кутията на около 100к,което им я беше прецакало тотално.впоследствие го били изменили,но се ослушаха и не направиха кампания за това.
тия неща сме ги дъвкали преди години и повечето ги знаят по принцип.моята 150к изкара без дефект на кутията,но аз сменям маслото.
иначе какво има вътре за износване нямам представа,ти по ги знаеш нещата.но как включваха скоростите примерно преди 20г на паджеро със супер селект кутия моя рав е на светлинни год. назад.
сори тук хората обсъждат авенсис,дали е 1:1 същата нямам представа!
ставаше въпрос за трудното включване на 1-2 ск. при тази кутия,не съм го измислил аз,това е факт при рав4 от 12.2005 до поне 2009,не знам точно кога и дали въобще са го оправили.понеже правехме комуникация в един форум бързо се разбра,че абсолютно всички го имаме тоя ефект,издялан в модерния полски завод и явно криводомислен.сервизите ни лъжеха,че с времето щяло да се напасне и др. подобни разкази.аз пробвах с ново масло в скоростите,някакво още по-рядко от стандартното.като че ли малко имаше някакъв ефект,но...
та тоя немец не им се беше вързал на приказките и беше изискал да му отворят кутията и да си я оправят.та така...смениха му всичко и каза,че няма нищо общо с оем положението.затова си мисля,че поляците са оклепали нещо,не знам.те и д4д двигателите там ги дялкат,ама...
да не говорим,че поради конструктивен дефект на много хора им беше изпадал шпленд на някакво зъбно колело в кутията на около 100к,което им я беше прецакало тотално.впоследствие го били изменили,но се ослушаха и не направиха кампания за това.
тия неща сме ги дъвкали преди години и повечето ги знаят по принцип.моята 150к изкара без дефект на кутията,но аз сменям маслото.
иначе какво има вътре за износване нямам представа,ти по ги знаеш нещата.но как включваха скоростите примерно преди 20г на паджеро със супер селект кутия моя рав е на светлинни год. назад.
сори тук хората обсъждат авенсис,дали е 1:1 същата нямам представа!

- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Авенсис 3 201
Да споделя моя опит с маслата за скоростната кутия. В края на лятото реших да сменя маслото, тъй като наближавах 80К км, и сложих 75W90. Като паднаха температурите и започна да включва трудно 1ва и 2ра скорост докато е студена. Смених го със 75W80 и проблемът изчезна. Маслото, което купих от Спекта в Бургас е на Хилбер. Вероятно не това е най-добрият избор, но засега резултатът е положителен. Ето това е маслото:


- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Авенсис 3 201
Точно такава е греста - тефлонова.Akima написа:
Аз бих пробвал с бяла грес на спрей - поне на такова прилича оригиналната.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Авенсис 3 201
Не знаех, че Авенсиса има синхрнизатор на първа предавка?!?
Обикновено повечето коли нямат синхронизатор на първа и задна тъй като и двете се включват от спряло положение на автомобила.
Относно проблема на колегата:
Колега, провери си спирачната течност, който е на помпата на съединителя. Признаците ме навеждат, че съединителя ти е за смяна, както феродов, но повече притискатения е заминал. Аз така трудно включвах на първа и като смених съединителя всичо се оправи (феродов, притискателен и огледален, ако не искаш да купуваш последния го дай само да ти го шлайфнат малко). Щом не може да включиш първа това значи, че съединителя не ти отделя достатъчно. В движение нямаш проблем, защото другите предавки имат синхронизатори, а и ги включваш в обороти.
Обикновено повечето коли нямат синхронизатор на първа и задна тъй като и двете се включват от спряло положение на автомобила.
Относно проблема на колегата:
Колега, провери си спирачната течност, който е на помпата на съединителя. Признаците ме навеждат, че съединителя ти е за смяна, както феродов, но повече притискатения е заминал. Аз така трудно включвах на първа и като смених съединителя всичо се оправи (феродов, притискателен и огледален, ако не искаш да купуваш последния го дай само да ти го шлайфнат малко). Щом не може да включиш първа това значи, че съединителя не ти отделя достатъчно. В движение нямаш проблем, защото другите предавки имат синхронизатори, а и ги включваш в обороти.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Въпроси за съединител и скоростна кутия на Avensis T27 2
Всички скоростни кутии на Тойота имат синхрони на първа скорост, или поне всички в които съм бърникал. Задна -няма. Ако при спрял автомобил не включва първа И задна тогава търсиш проблем в съединителя, иначе отива към кутия, жила и т.н.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост