Land Cruiser 2005 120 3.0 D4D автоматик, се качих преди години на един връх, близо до Смолян - пътя е черен, имаше поне 50см сняг. Беше със зимни гуми, 5 човека вътре. Горе на билото имаше само Круйзер 70 и Лада Нива. АТВ-тата не ги броя. Имаше един единствен завой, на който Круйзера заора, ни след като пуснах бавни и блокажи и вдигнах безмисленото въздушно, след 20 секунди излезе от пряспата и продължихме нагоре. Искаше двама да го бутнат три пъти настрани, защото падна в коловозите на нивата, но на пресния неотъпкан сняг си излетя нагоре.... И реално беше моя грешката, че исках да мина точно по пътя на нивата laugh.gif Точно за Круйзера не ми е ясно какво паркетно виждате, при положение, че има блокировки, реални бавни, а регулацията на просвет помага. За паркетник да говорим разбирам, като Х5, ML, XC70/90, MX7, Рав4 ... Круйзера е просто най-доброто от двата бряга - не е най-добрия офроудър, но за забавление си е прекрасен. Ти ако ще се завираш по калища до ушите, нищо заводско няма ти помогне, освен ТАТА ....
П.П. За да не сме голословни ето малко снимки от друга разходка зимна - Нова година на Циговчарк 2011г.
https://www.dropbox.com/sh/zabo2ab0k5t8 ... 5-g9a?dl=0
Едните са от по средата на ски пистата - там Х5-цата остана долу до чайната. На следващия ден са снимките на бабунката - там Х5-цата се ядоса и реши да ми покаже какво може БМВ .... и още при качването си разглоби предната броня..... След това нямаше и повече опити да вървим заедно извън пътя

Ето разликата от паркетник, до сериозни джипки. Рейндж Ровъра също може много приятни неща извън пътя. С него снимки нямам само че
