Съвет за почистване на кулер
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Съвет за почистване на кулер
В mobile.de има таксита авенсиси 2008-ма на по 600 000 км , съмнява ме да са сменяли катализатори както и да са карали без такива.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Съвет за почистване на кулер
Купуваш няколко шишета с коресилин и минаваш няколко ръце. След това не ти трябва нито вода, нито нищо.
Той изсъхва по-бързо от водата. Оставяш го няколко часа на топло и си го връщаш на колата.
Ако искаш по-бързо да стане, то с всеки един сешоар може да му помогнеш.
Дори и с вода да го миеш след това, то остава малко количество в него, което не е вредно за двигателя. Даже има коли, на които насила им се инжектира вода.
Той изсъхва по-бързо от водата. Оставяш го няколко часа на топло и си го връщаш на колата.
Ако искаш по-бързо да стане, то с всеки един сешоар може да му помогнеш.
Дори и с вода да го миеш след това, то остава малко количество в него, което не е вредно за двигателя. Даже има коли, на които насила им се инжектира вода.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Съвет за почистване на кулер
Чичи Дидо ти е до задника........... . Немаш грижи biggrin.gif .Kiki написа:Започнахте и мен да ме отказвате да мисля за това., но ми минават други черни мисли в главата
![]()
Пусти катализатор.Моят вече е на повече от 210 000 и няма още някякви симптоми на проблем, ама колко ли още ще изкара. Карам уж с хубава нафта, ама колко ли още? Това градско каране....
Да попитам тук, за да не отварям друга тема.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Съвет за почистване на кулер
Нали ти е адаш, все при него ме пращаш! biggrin.gifnowyaris написа:Чичи Дидо ти е до задника........... . Немаш грижи biggrin.gif .Kiki написа:Започнахте и мен да ме отказвате да мисля за това., но ми минават други черни мисли в главата
![]()
Пусти катализатор.Моят вече е на повече от 210 000 и няма още някякви симптоми на проблем, ама колко ли още ще изкара. Карам уж с хубава нафта, ама колко ли още? Това градско каране....
Да попитам тук, за да не отварям друга тема.
Веднъж говорихме с него и той ми каза: Карай смело и давай газ - той сам се прочиства, ама колко газ да му давам в София при тези задръствания?!

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Съвет за почистване на кулер
Кики, преди няколко месеца и аз се чудих за катализатора, после добри самаряни ме отърваха от него една вечер, и после Дидо оправи работата. Хич не го мисли и си карай, като вземе да заминава, знаеш при кого да отидеш. biggrin.gif
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Съвет за почистване на кулер
Да, ама Авенсиса седи в гараж защитен със СОТ и доброжелателите доста зор ще видят докато ме оттърват от него.ffsolutions написа:Кики, преди няколко месеца и аз се чудих за катализатора, после добри самаряни ме отърваха от него една вечер, и после Дидо оправи работата. Хич не го мисли и си карай, като вземе да заминава, знаеш при кого да отидеш. biggrin.gif
Затова аз трябва да му мисля. laugh.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Съвет за почистване на кулер
В общи линии аз тъй знам - нещо дето си работи не се бъзика.Кулер,катализатор,каквото и да е - докато бачка го забравяш . Като знам какви девойки са плъзнали из столицата...... , я си гледайте живота , че после кат дойде момента...... .(темата най-горе
).

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Съвет за почистване на кулер
Това означава ли, че и маслото не трябва да се сменя докато двигателят работи?nowyaris написа: нещо дето си работи не се бъзика.Кулер,катализатор,каквото и да е - докато бачка го забравяш .


За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Re: Съвет за почистване на кулер
Tati, по отношение на въпроса ти мога да споделя малко опит, а избора си остава твой
Бронята и аз я свалях щото беше отворена и то точно от страната на кулера и реших да го почистя...колата ми не гори масло(губи малко от смяна до смяна) и съответно радиаторчето беше съвсем леко омаслено и на дъното имаше 4-5 капки масло(за 200000км толкоз laugh.gif ). Чистенето го направих с коресилин('щото такова имах под ръка) Според мен става бензин, спрей за спирачки и др. Излезе съвсем малко черно масло, но големи мръсотии не е имало. Предпочетох летливите съединения пред обезмаслител + вода, 'щото вода в двг не ми звучеше добре. Въпреки, че изчаках да изсъхне(да съхне, да съхне... колко да съхне laugh.gif ) стана това което очаквах...малко количество от парите беше останало в радиаторчето и след запалване двг се форсира за 1 сек до около 1500 об/мин след което оборотите се нормализираха...ако искаш това да не ти се случва може би радиаторчето трябва да се проветри поне половин ден или чрез сешоар/пистолет въздух(не много горещ)
П.П. Абе мехаННика е прав... оправи бронята и си свиркай

Бронята и аз я свалях щото беше отворена и то точно от страната на кулера и реших да го почистя...колата ми не гори масло(губи малко от смяна до смяна) и съответно радиаторчето беше съвсем леко омаслено и на дъното имаше 4-5 капки масло(за 200000км толкоз laugh.gif ). Чистенето го направих с коресилин('щото такова имах под ръка) Според мен става бензин, спрей за спирачки и др. Излезе съвсем малко черно масло, но големи мръсотии не е имало. Предпочетох летливите съединения пред обезмаслител + вода, 'щото вода в двг не ми звучеше добре. Въпреки, че изчаках да изсъхне(да съхне, да съхне... колко да съхне laugh.gif ) стана това което очаквах...малко количество от парите беше останало в радиаторчето и след запалване двг се форсира за 1 сек до около 1500 об/мин след което оборотите се нормализираха...ако искаш това да не ти се случва може би радиаторчето трябва да се проветри поне половин ден или чрез сешоар/пистолет въздух(не много горещ)

П.П. Абе мехаННика е прав... оправи бронята и си свиркай

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съвет за почистване на кулер
Moят катализатор е на 298 000, но все пак е бензинка.Kiki написа:Започнахте и мен да ме отказвате да мисля за това., но ми минават други черни мисли в главата
![]()
Пусти катализатор.Моят вече е на повече от 210 000 и няма още някякви симптоми на проблем, ама колко ли още ще изкара.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 5 госта