Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0 D4D
Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0 D4D
Колеги, добър вечер!
Регистрирах се във форума, тъй като смятам да се обзаведа с Toyota Corolla Verso 2006-2007г. Спрял съм се на два модела Версо - Toyota Corolla Verso D4D 2.0 SOL 2006 116к.с. и Toyota Corolla Verso 1.6VVT-I 16v SOL 2007г. 110к.с. Дайте по едно мнение за двата модела - плюсове и минуси. Поздрави! Благодаря Ви предварително!
Регистрирах се във форума, тъй като смятам да се обзаведа с Toyota Corolla Verso 2006-2007г. Спрял съм се на два модела Версо - Toyota Corolla Verso D4D 2.0 SOL 2006 116к.с. и Toyota Corolla Verso 1.6VVT-I 16v SOL 2007г. 110к.с. Дайте по едно мнение за двата модела - плюсове и минуси. Поздрави! Благодаря Ви предварително!
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso 1.6VVT-I 16v
А за бензиновият вариант защо 1.6, а не 1.8?
Corolla Verso 1.8VVTi SOL 2006, Honda Jazz 1.4 CVT
www.polivni.com
www.polivni.com
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
2006-2007 двигателя е 2.2 D4D 136hp ако наистина гледаш правилните години. 2,0 116к.с. е до 2004 производство. Така че нещо те къпят с годините. Може да е 2005-2006 първа регистрация, като 2006 ми се вижда трудно, но не невъзможно. 1.6 бензин на това купе си е чисто градско или да караш извънградско до 110км/ч.... Изпреварванията са още по-различна тема с този бензин. И като цяло дизела ти трябва. Но внимавай с дизелите, че много проблемни клапани на помпи има при 2.0д. А при 2.2 д гледай внимателно дюзите. ЕГР-ите и при двете са проблем, че са в повечето случаи задръстени. Много салонаджий се изучиха и ги чистят преди пускане за продажба, което си е нормално, защото не коства кой знае какво, а с проблемен ЕГР колата е куцо пиле и работи като трактор. Но като цяло други болежки сериозни нямат. Турбото също му дай газ да не свирука. И тествай всички скорости, че често имат грижи с кутий от несмяна на маслата....
- paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
Общо взето ако вземеш печка има голяма вероятност да си много активен във форума с наличието на толкова ''детски болести''.Освен ако не си МНОГО голям късметлия.УспехMe4oKyX написа:2006-2007 двигателя е 2.2 D4D 136hp ако наистина гледаш правилните години. 2,0 116к.с. е до 2004 производство. Така че нещо те къпят с годините. Може да е 2005-2006 първа регистрация, като 2006 ми се вижда трудно, но не невъзможно. 1.6 бензин на това купе си е чисто градско или да караш извънградско до 110км/ч.... Изпреварванията са още по-различна тема с този бензин. И като цяло дизела ти трябва. Но внимавай с дизелите, че много проблемни клапани на помпи има при 2.0д. А при 2.2 д гледай внимателно дюзите. ЕГР-ите и при двете са проблем, че са в повечето случаи задръстени. Много салонаджий се изучиха и ги чистят преди пускане за продажба, което си е нормално, защото не коства кой знае какво, а с проблемен ЕГР колата е куцо пиле и работи като трактор. Но като цяло други болежки сериозни нямат. Турбото също му дай газ да не свирука. И тествай всички скорости, че често имат грижи с кутий от несмяна на маслата....

Corolla E11 4E-FE Wagon
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
Благодаря на всички за мненията. Ще се спра по всяка вероятност на дизел..
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
ескобар - а като вземе бензинка 2004-2005-та е много вероятно да си купи масларка .... и то точно 1.6 и 1.8 VVTi ... там сегментите са консуматив, да не говорим за пластмасовия колектор, който е разбит в над 90% и трака като дизелаче.... "детски болести" като не искаш, с караш Е11 като теб и нямаш грижа братко. След 2000-та година всички коли и всички марки имат детски болести. А след 2005-6-та вече няма добри марки, а предимно сполучливи модели 

- paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
Той човека си е написал, че иска по-нова (06-07г).Ама ако е мазохист може и kobelshmith маслояд да
.А относно королата - никой не иска грозна, шумна, неефективна и мърлява кола.

Corolla E11 4E-FE Wagon
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
Тъй като съм собственик Корола Версо 2,0Д4Д 116к.с., да споделя мнението си относно модела:
1.Ако можеш си вземи друг модел
, ама немска, японка забрави, защо ли?Ами защото всички части са 3-4пъти по-скъпи от европейските, обслужването им не е за приказване.Вярно, не всички части не са свръх скъпи, но повечето които са евтини на другите марки, тук са ужас.Ако ДВГ е бензинка не мога да кажа отзиви, но има много написано, и не е май за взимане маслоядец.Дизел ако е, какво да ти кажа...Проблеми съм имал почти във всички възли на ДВГ, като хванеш ЕГР, входен колектор, съединител съм сменил, дюзи, тече ми радиатора /друга тема/, забравих турбото - бълва масло и също ще трябва да се рециклира.Скоростите вият като ЗИЛ сложих им добавка да видим, трудно се включват със зор и дърпане, предницата не тропа , но скърца ужасно при неравности с бавно движение особено на спящи полицаи.Предниците принципно на ТОЙОТА са им здрави, слаби са им ДВГ, скорости, диференциал, горят масло ВСИЧКИ ДВГ-та дори и нови от магазина, в книжката пише нормален разход масло 1Л на 1000км
, това ако е нормално, незнам кое не е?! Разхода на гориво градско се вдига с 80% спрямо извънградско, което при немските марки не е така!!!Вървежа мога да кажа, че тромав "китук" и, че този модел е направен за извънградско там е супер, в града няма маневреност никаква, ужас
.Всички части по купето не се намират по моргите, или е свръх трудно, цената е
.Ако търсиш например тайвански заместител просто НЯМА, само оригинални части, например огледала, аксесоари и др. цените са ужас.Огледало комплект 525лв. само от ТМ ауто с поръчка, само това да е с мед да го намажеш.ДЮЗИТЕ, ах това DENSO много пари бре 800лв./бр. за нови, шри рециклиране съм чувал, че умират за норматив, нови за около 200000км са мъртъвци заради горивата де.Друг минус който съм забелязал, при дъжд отваряш шофьорска врата за секунди се пълнят бутоните за вдигане/сваляне с вода и се намокря плата на корите на врата.Обезшумяването не добро, но може би при всички ВАН-ове е така.Местото в багажника не е кой знае какво.Като караш не можеш да си видиш предницата и трудно се свиква все е едно караш танк, на усет
Друг минус който забелязах е че, когато коланите са прибрани стоят много хлабави, и при неравности тропат много гадно закопчалките им по гредите между вратите.Няма МП3, има само на по-новите след 2006г.YATOUR-a спасява положението преди 2006г.Да не говорим че няма никакъв начин за тунинг.Минус е и DPF филтъра, но на 2,2д4д.
+Като плюсове мога да кажа: просторна, функционална, место за бутилки по вратите много има, конзолите за управление са много удобни, таблото е готино, задния ред седалки се регулират напред - назад като на предните, но това е при 7+1 места.Друго не се сещам.
П.П. Тука ги купуваме когато хората ги хвърлят...Или преди основно ТО, и си викат ония ахмаци да му мислят.Ама това е положението, май за всички марки.
П.П2 Жена, кола и прасе, каквото се падне, късмет е
1.Ако можеш си вземи друг модел





Друг минус който забелязах е че, когато коланите са прибрани стоят много хлабави, и при неравности тропат много гадно закопчалките им по гредите между вратите.Няма МП3, има само на по-новите след 2006г.YATOUR-a спасява положението преди 2006г.Да не говорим че няма никакъв начин за тунинг.Минус е и DPF филтъра, но на 2,2д4д.
+Като плюсове мога да кажа: просторна, функционална, место за бутилки по вратите много има, конзолите за управление са много удобни, таблото е готино, задния ред седалки се регулират напред - назад като на предните, но това е при 7+1 места.Друго не се сещам.
П.П. Тука ги купуваме когато хората ги хвърлят...Или преди основно ТО, и си викат ония ахмаци да му мислят.Ама това е положението, май за всички марки.
П.П2 Жена, кола и прасе, каквото се падне, късмет е

Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
Въобще не съм съгласен с горният пост. Проблемът е, че всеки се чувства тарикат като закупи автомобил на цена, на половина от реалната му. Ако може колега, сподели на какъв пробег (по километраж) е закузаппен автомобила и на каква цена. Вече съм писал в друга тема, но имам позната със закупена нова Корола Версо 2.2 Д4Д, 2006 година. В момента е на реални 460 000 километра, като за момента няма правени ремонти по двигателя, но започнаха проблеми с дюзите.
Corolla Verso 1.8VVTi SOL 2006, Honda Jazz 1.4 CVT
www.polivni.com
www.polivni.com
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
Хaйде ся ще се обиждaме нa тaрикaт!Не е тaм рaботaтa до тaрикaтлъкa, дa не би дa вярвaш нa покaзaниятa нa километрaжa, a?По покaзaния беше нa 168000км, aмa твa aко някой мисли, че сa реaлни км. просто, не нaясно с действителносттa. Когaто имaш тaкaвa собственa колa и я подържaш с твои средствa можеш дa дaвaш обективни мнения, нaли?Инaче твоите прикaзки ми звучaт кaто:Еднa женa, кaзaлa нa комшийкaтa, че съм имaл сестрa.Дa aмa не.Винaги гледaм дa си подържaм колите кaкто сa изисквaниятa без дa пестя средствa, но просто тaзи колa ми рaзкaзa игрaтa.
П.П.Цената на която я взех беше 9000лв., да не би да е наполовина, а???
П.П.Цената на която я взех беше 9000лв., да не би да е наполовина, а???
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
geniya написа:..........., но просто тaзи колa ми рaзкaзa игрaтa.

Както ти каза въпрос на късмет.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
Може и дa съм изтеглил късaтa клечкa и дa съм нaй-големия кaрък, aмa си кaзвaм истинското мнение.A не кaто някои други, които кaзвaт мойто е нaй-хубaвото и си прaвят пaс.Държa дa отбележa, че от гледaните от мен екземпляри в автосалоните, моятa колa беше нaй-добре и нa вид в сaлонa, и външен, кaкто и нa слух нa двигaтеля.Не съм бос по колите много от ремонтите си ги правя сам, масово в автосалоните прекъсваха дюзи, вибрации в ДВГ и др.Друг е моментa , че нямaше къде дa пробвaм другите екземпляри нa шосето за да имам поглед, зaщото в сaлоните сa без номерa и можеш дa ги пробвaш 20метрa дето се викa.Не стигa че всички бяхa дaрaци, aми и ценaтa им беше достa по-високa от 9000лв.Просто моята колa не покри очaквaниятa ми, щото всеки вика японките са бетон, нямат проблеми и т.н.Е да, ама не, аз на тъпана ли да вярвам или на оная си работа?, ако знаете вица.Незнaм aко бях дaл още 2000-3000 левa отгоре зa някоя другa тойотa-дарак, щеше дa ме е повече яд.Въпросa е ползвaтелите дa си кaзвaт истинaтa, a не дa мълчaт кaто комунист нa рaзпит.
П.П.
П.П.
?????????????????????????????????????????????????ss_mitko написа:geniya написа:..........., но просто тaзи колa ми рaзкaзa игрaтa.Това което разказваш наистина са много проблеми, но приеми, че просто си изтеглил късата клечка и си взел кола на края на живота си.
Както ти каза въпрос на късмет.

Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10 Окт 2014 09:36
Re: Мнението Ви за Toyota Corolla Verso Е12 1.6 VVTi или 2.0
geniya написа:Тъй като съм собственик Корола Версо 2,0Д4Д 116к.с., да споделя мнението си относно модела:
1.Ако можеш си вземи друг модел, ама немска, японка забрави, защо ли?Ами защото всички части са 3-4пъти по-скъпи от европейските, обслужването им не е за приказване.Вярно, не всички части не са свръх скъпи, но повечето които са евтини на другите марки, тук са ужас.Ако ДВГ е бензинка не мога да кажа отзиви, но има много написано, и не е май за взимане маслоядец.Дизел ако е, какво да ти кажа...Проблеми съм имал почти във всички възли на ДВГ, като хванеш ЕГР, входен колектор, съединител съм сменил, дюзи, тече ми радиатора /друга тема/, забравих турбото - бълва масло и също ще трябва да се рециклира.Скоростите вият като ЗИЛ сложих им добавка да видим, трудно се включват със зор и дърпане, предницата не тропа , но скърца ужасно при неравности с бавно движение особено на спящи полицаи.Предниците принципно на ТОЙОТА са им здрави, слаби са им ДВГ, скорости, диференциал, горят масло ВСИЧКИ ДВГ-та дори и нови от магазина, в книжката пише нормален разход масло 1Л на 1000км
, това ако е нормално, незнам кое не е?! Разхода на гориво градско се вдига с 80% спрямо извънградско, което при немските марки не е така!!!Вървежа мога да кажа, че тромав "китук" и, че този модел е направен за извънградско там е супер, в града няма маневреност никаква, ужас
.Всички части по купето не се намират по моргите, или е свръх трудно, цената е
.Ако търсиш например тайвански заместител просто НЯМА, само оригинални части, например огледала, аксесоари и др. цените са ужас.Огледало комплект 525лв. само от ТМ ауто с поръчка, само това да е с мед да го намажеш.ДЮЗИТЕ, ах това DENSO много пари бре 800лв./бр. за нови, шри рециклиране съм чувал, че умират за норматив, нови за около 200000км са мъртъвци заради горивата де.Друг минус който съм забелязал, при дъжд отваряш шофьорска врата за секунди се пълнят бутоните за вдигане/сваляне с вода и се намокря плата на корите на врата.Обезшумяването не добро, но може би при всички ВАН-ове е така.Местото в багажника не е кой знае какво.Като караш не можеш да си видиш предницата и трудно се свиква все е едно караш танк, на усет
![]()
минус който забелязах е че, когато коланите са прибрани стоят много хлабави, и при неравности тропат много гадно закопчалките им по гредите между вратите.Няма МП3, има само на по-новите след 2006г.YATOUR-a спасява положението преди 2006г.Да не говорим че няма никакъв начин за тунинг.Минус е и DPF филтъра, но на 2,2д4д .

Извинявай но това, което си написал има две обяснения. Или си закупил някоя корола според написаното над 800 000 километра, че и повече тъй като за да ти вият скоростите, да влизат трудно при положение, че си сменил съединител и да ти скърца предницата автомобила е покаран доста. И второто обяснение, е че си някой ГоУУУфаджия под прикртитие във форума.

Колкото до темата взимай Тойота и не му мисли. То вярно, че е на късмет но изброените до тука възможни проблеми с автомобила не са много. Съединителя си е консуматив, дюзите при 2.0 d4d се рециклират, клапаните вече не са чак толква скъпи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта