
Нова придобивка за мен и KANU
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
az sam bil navigator i to na TSD rally, koeto e dosta po civilizovano i ako mojesh da se spravish s draifaneto polovinata bitka e spechelena. Ima i mngoo smiatane obacheCelica написа:ЕХАААААААААААА
аз може ли да съм навигатор??? поне ша помогна с квото мога biggrin.gif

4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ne moje li da si naglasi6 nqkakuv GPS predi sustezanieto da ti diktuva vmesto navigator? 6te spesti6 tegloto na navigatora, koeto e naj-malko 50g, ako e momi4e, a ako e mome4e o6te pove4e!ugabuga написа:
az sam bil navigator i to na TSD rally, koeto e dosta po civilizovano i ako mojesh da se spravish s draifaneto polovinata bitka e spechelena. Ima i mngoo smiatane obacheshtoto ne samo da kazvash zavoite ami ima i otsechki koito sa TSD

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Аз не мисля че Корд примерно е повече от 50кила ,освееен ако не е със мокри дрехиJapanese_fever написа:Ne moje li da si naglasi6 nqkakuv GPS predi sustezanieto da ti diktuva vmesto navigator? 6te spesti6 tegloto na navigatora, koeto e naj-malko 50g, ako e momi4e, a ako e mome4e o6te pove4e!ugabuga написа:
az sam bil navigator i to na TSD rally, koeto e dosta po civilizovano i ako mojesh da se spravish s draifaneto polovinata bitka e spechelena. Ima i mngoo smiatane obacheshtoto ne samo da kazvash zavoite ami ima i otsechki koito sa TSD


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
O6te po-dobre biggrin.gif , 6te bude vse edno Subito vurvi prazno - po-burzo uskorenie + po-malko G na zavoite!LordDigital написа:
Аз не мисля че Корд примерно е повече от 50кила ,освееен ако не е със мокри дрехи


2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Предполагам мотора му е бил професинално правен ,ма или го натискат много на лимита му - или има нещо друго щото явно бая са е чупел:
2002 - ... Competition with his newly modified Celica All Trac Turbo... At the first event he attended, the Celica engine let go terminally with a DNF (did not finish) for the season start...
James returned to Rally in 2004 and competed in the Oregon Trail Rally's two days of grueling torture only to DNF once again due to a failed rod bearing after several valiant attempts to continue. Returning once again...
http://www.pregrid.com/acylon/pstats.htm
Колата очевидно има PlugAndPlay StandAlone ма явно и липсват системки за monitoring и FailSafe (Ako EMS-a podyrza). Явно при ралитата не всичко е мошносТТа...
Друго което четох ,че за рали Селиките са малко кофти ,видимоста е проблем и то сериозен. Със тези програми за спонорствто от Фуджи ,маи Скуби-Дуууу излиза по-добра идея.
2002 - ... Competition with his newly modified Celica All Trac Turbo... At the first event he attended, the Celica engine let go terminally with a DNF (did not finish) for the season start...
James returned to Rally in 2004 and competed in the Oregon Trail Rally's two days of grueling torture only to DNF once again due to a failed rod bearing after several valiant attempts to continue. Returning once again...
http://www.pregrid.com/acylon/pstats.htm
Колата очевидно има PlugAndPlay StandAlone ма явно и липсват системки за monitoring и FailSafe (Ako EMS-a podyrza). Явно при ралитата не всичко е мошносТТа...
Друго което четох ,че за рали Селиките са малко кофти ,видимоста е проблем и то сериозен. Със тези програми за спонорствто от Фуджи ,маи Скуби-Дуууу излиза по-добра идея.

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ami toj e napisal, 4e e karana predimno na 17psi, az ne razbiram, ama tova ne e li mnojko pri polojenie, 4e ugabuga q kara na 14psi?!?
Verno negovata ne za rally, amavse pak.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Japanese_fever написа:Ami toj e napisal, 4e e karana predimno na 17psi, az ne razbiram, ama tova ne e li mnojko pri polojenie, 4e ugabuga q kara na 14psi?!?Verno negovata ne za rally, amavse pak.
WRC kolite overBoostvat na nad 30psi i nemat problemi. Vsicko e do motora ,toz motor e 2.2 ,demek veroqtno e systiq koito e slagan na Camry i e prerabotvan na turbo. Kat chista spekulacia ,ako problemite mu sa vyv bialo-butalnata grupa ,veroiatno idvat ot tova che toz blok ne e mislen za takiva natVarvania ili prosto ne e napraven kato horata.
Malko neroden Ivancho ma ... spored men ne e osobeno dobre napravena taz kola ,poneze pravi samo 300torque - trebe da i se vidqt krivite ma az bih naprail mnotor sys dosta povece moment primerno pone 350 i silno vyrnato predvarenie na gore dori i da mi padnat konete na 300. Qvno ima restriktor i bez tva ,golema myka ste da e da izkarva tez 350 konq sys restriktora (ako e imal restriktor na Dynoto )...

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
354кс при 17psi(1.1 бара) е мнооо сериозно! въртящият момент е по-малък, но е много хубав и най-важното - равен и удобен в целия работен диапазон от обороти. колата е подготвена да се кара лесно и гладко и лагът е намален до минимум, а двигателят да отговаря бързо и спонтанно - с такъв сетъп - големи валове и по-малък буст - турбината се развърта по-лесно и равно, без пикове на въртящият момент и добро пълнене и на високи обороти. за справка - нашите ралиджийки постигат такава мощност при буст яко към 2-та бара - това означава големи пикове и лошо пълнене във високите обороти, оттам стръмен и неудобен въртящ момент. за къф ти е стръмен 350НМ, когато 300НМ(но равен) дават много по-добър и лесен контрол над сцеплението. Двигател на 2 бара 400кс 400НМ е по-лош за управление от същият да речен 350кс, 300НМ - с хубави валове и буст на 1.2 бара - въпреки по-малкия въртящ момент, вторият дава много повече възможности при каране. фатката е да имаш равен въртящ момент, това е най-важното, а не пиковата му стойност.
точно за подобен сетъп от време оно говоря на братото ама той надув та надув
на всичките WRC-та въртящият им момент е хоризонтален и прав като конец, а това става само с големи валове и по-малък буст, отделно там разните му хибридни турбини и шукарии
точно за подобен сетъп от време оно говоря на братото ама той надув та надув

status: за БАН
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Точно де ,аз заради тва казах че требе да се видят кривите. Ма факта е ,че тоз мотор прави повече от WRC автомобилите (като коне) ,което ме навява на мисълта че не е със наи-удачните валове. Аз като гледам криви на мошност и въртящ момент ,също уважавам много повече цифрата която се получава като "взенем интеграла им" отколкото пиковите стоиности... заради тва като си правех турбината им казах да не ми режат перките грам ,независимо че Калеша викаше - режиииииииии бре ,РЕЖИИИИИИИИИИИИИИmaggkrabar написа:354кс при 17psi(1.1 бара) е мнооо сериозно! въртящият момент е по-малък, но е много хубав и най-важното - равен и удобен в целия работен диапазон от обороти. колата е подготвена да се кара лесно и гладко и лагът е намален до минимум, а двигателят да отговаря бързо и спонтанно - с такъв сетъп - големи валове и по-малък буст - турбината се развърта по-лесно и равно, без пикове на въртящият момент и добро пълнене и на високи обороти. за справка - нашите ралиджийки постигат такава мощност при буст яко към 2-та бара - това означава големи пикове и лошо пълнене във високите обороти, оттам стръмен и неудобен въртящ момент. за къф ти е стръмен 350НМ, когато 300НМ(но равен) дават много по-добър и лесен контрол над сцеплението. Двигател на 2 бара 400кс 400НМ е по-лош за управление от същият да речен 350кс, 300НМ - с хубави валове и буст на 1.2 бара - въпреки по-малкия въртящ момент, вторият дава много повече възможности при каране. фатката е да имаш равен въртящ момент, това е най-важното, а не пиковата му стойност.
точно за подобен сетъп от време оно говоря на братото ама той надув та надувна всичките WRC-та въртящият им момент е хоризонтален и прав като конец, а това става само с големи валове и по-малък буст, отделно там разните му хибридни турбини и шукарии


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост