


iovkito, да не искаш да кажеш, че шибаната нафта не задръства филтъра и не пречи на работата на двигателя?iovkito написа:Въздушен, горивен и филтър климатик на 30 000 , масло на 15 000. Така правят ТО в Тойота. Тези смени на по 7 000 км не биха довели до нищо друго освен даване на грешни пари. Също така и тези съвети за гориво по 2,17 и т.н. , като цяло могат да се обобщят като простотии. Във форума все повече се дават съвети , от които няма никакъв смисъл , трупане на безмислени постове .
Слоу е прав.Сваля се кардана и после резервоара.Няма достъп отгоре.slowtraveler написа:... Иначе смъкване на резервоара едва ли ще е лесна работа - навярно ще е свързана с демонтаж на кардан и т.н.
Задръства го , но не толкова , че да го сменяме на по 7500 км. Един хубав горивен филтър е 40-50лв , т.е. при смяна на 7500 км вместо на 30 000 се губят точно 150 лв. Ако сложим и останалите , да кажем , че са 200. Аз с 200 лв минавам по днешни цени на горивата 2000 км . Друг е въпросът , ако някой си слага от китайските за по 15 лв . Възможно е през тях дори и да не преминава нафта или нафтата да разложи хартията им , въпрос на личен избор.Kiki написа: iovkito, да не искаш да кажеш, че шибаната нафта не задръства филтъра и не пречи на работата на двигателя?
Ами ако по предписание е на 30 хил., то 8 хил. са наистина малко. Но, отковено казано, при положение че на 15 хил. следва да се смени маслото, не виждам защо да не се изхвърли и горивния филтър. На нашите горива да изкара колкото е по предписание ми е оптимистично, поне в моите очи така изглеждат нещата. И маслото ми е за 30 хил. км. (Castrol, внос от Германия), но и него ще сменя на 15 хил. Аз обичам превантивните мерки, а не вайкането когато коня отиде "у ряката". По отношение на консумативите - винаги слагам най-качественото, никакви китайски боклуци на влизат в колата (освен може би ароматизатора). Но качествен или не, не бих карал 30 хил. с един горивен филтър.iovkito написа:Задръства го , но не толкова , че да го сменяме на по 7500 км. Един хубав горивен филтър е 40-50лв , т.е. при смяна на 7500 км вместо на 30 000 се губят точно 150 лв. Ако сложим и останалите , да кажем , че са 200. Аз с 200 лв минавам по днешни цени на горивата 2000 км . Друг е въпросът , ако някой си слага от китайските за по 15 лв . Възможно е през тях дори и да не преминава нафта или нафтата да разложи хартията им , въпрос на личен избор.Kiki написа: iovkito, да не искаш да кажеш, че шибаната нафта не задръства филтъра и не пречи на работата на двигателя?
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта