Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
И така,
Toyota Avensis 2.0 D-4D, MTM, ниво на оборудване SOL.
Закупена нова през далечната 2005 с показание на километража 4км.
Смени на масла с маслен филтър, въздушен, горивен и купе на всеки 7500 км. Маслото само от официален вносител на съответната марка, филтрите от колеги от форума, оригинални.
Всичко, което е сменяно по-долу е поръчвано само от колеги от форума, с гаранция за оригиналност.
На 29к км смених предни накладки.
На 50к км смених перца на чистачките, че мажеха много гадно.
На 62к км промих МАФ сензора за проба. Ефект 0.
На 69к км сваллих педала на съединителя, заради строшена втулка и използвах случая, та подмених всички такива.
На 70к км смених предни и задни спирачни дискове, задължително и с нови накладки.
На 75к км допълних 30 гр. фреон при Сашо (мехаННика).
На 80к км смених отново перцата на чистачките, че пак започнаха да мажат.
На 81к км почистих ЕГР клапана, който нямаше нужда от чистене, но така и така го бях свалил. Ефект 0.
На 82к км смених челно стъкло, заради едно камъче от чистото ни Цариградско.
На 86к км смених подгревни свещи, че едната беше заминала.
2010г смених акумулатор, че сдаде багажа. (БГ акумулатор повече не)
2012г долях 1л антифриз, че останах без парно в един студ и се смръзнах.
2013г смених пак акумулатор, че и стария сдаде багажа.
Предстоящо:
Смяна на масло в скорости, че съм му пресрочил смяната, ама мързела е голяма работа.
На 105к км смяна на ангренажен комплект.
На 160к км смяна на антифриз.
За сега това
Toyota Avensis 2.0 D-4D, MTM, ниво на оборудване SOL.
Закупена нова през далечната 2005 с показание на километража 4км.
Смени на масла с маслен филтър, въздушен, горивен и купе на всеки 7500 км. Маслото само от официален вносител на съответната марка, филтрите от колеги от форума, оригинални.
Всичко, което е сменяно по-долу е поръчвано само от колеги от форума, с гаранция за оригиналност.
На 29к км смених предни накладки.
На 50к км смених перца на чистачките, че мажеха много гадно.
На 62к км промих МАФ сензора за проба. Ефект 0.
На 69к км сваллих педала на съединителя, заради строшена втулка и използвах случая, та подмених всички такива.
На 70к км смених предни и задни спирачни дискове, задължително и с нови накладки.
На 75к км допълних 30 гр. фреон при Сашо (мехаННика).
На 80к км смених отново перцата на чистачките, че пак започнаха да мажат.
На 81к км почистих ЕГР клапана, който нямаше нужда от чистене, но така и така го бях свалил. Ефект 0.
На 82к км смених челно стъкло, заради едно камъче от чистото ни Цариградско.
На 86к км смених подгревни свещи, че едната беше заминала.
2010г смених акумулатор, че сдаде багажа. (БГ акумулатор повече не)
2012г долях 1л антифриз, че останах без парно в един студ и се смръзнах.
2013г смених пак акумулатор, че и стария сдаде багажа.
Предстоящо:
Смяна на масло в скорости, че съм му пресрочил смяната, ама мързела е голяма работа.
На 105к км смяна на ангренажен комплект.
На 160к км смяна на антифриз.
За сега това
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Всичко гореописано звучи страхотно!(С изключение на накладките и акумулатора) То иначе нямаше да е Тойота! Да се надявам, че и моята ще даде подобни показатели.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Накладките пак много издържат, като си знам стила на шофиране. Освен това, това е експлоатация в 95% градско.
А акумулатора - така ги правят вече. Мина времето когато карахме по 10г с един акумулатор.
А акумулатора - така ги правят вече. Мина времето когато карахме по 10г с един акумулатор.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Браво, Тати, звучи страхотно!
Мога само да ти пожелая все така добре да ти върви с колата!
Моята е на 170 хил., от които 7 хил. са си мои. Обмислям на следващото обслужване (на 15 хил.) да сменя и маслото на скоростната кутия, ей така да има, че не знам дали преди това е пипано. Самото двигателно масло ми е за 30 хил., но нека си пише каквото си иска, аз на 15 хил. ще го сменя. Иначе още сега на пролет смятам да сменя горивния филтър след зимния сезон, този на купето и климатика също може би ще сменя на пролет.

Моята е на 170 хил., от които 7 хил. са си мои. Обмислям на следващото обслужване (на 15 хил.) да сменя и маслото на скоростната кутия, ей така да има, че не знам дали преди това е пипано. Самото двигателно масло ми е за 30 хил., но нека си пише каквото си иска, аз на 15 хил. ще го сменя. Иначе още сега на пролет смятам да сменя горивния филтър след зимния сезон, този на купето и климатика също може би ще сменя на пролет.

2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Тя с български акумулатор ли беше?TATI написа:.....2010г смених акумулатор, че сдаде багажа. (БГ акумулатор повече не)..
Иначе да - другите неща са нормални експлоатационни разходи....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
2010 сложих български (водеше се уж необслужваем, но като го закарах за рекламация, махнаха лепенките, развиха капачките и му доляха литър вода), иначе оригиналния изкара 5 години. А българския едва изкара 3. Ще видя сегашния колко ще издържи. Но колкото и да изкара, простата сметка показва, че ми струва по 70 лв. на година през гаранционния си срок. Купих го за 210 с 3 години гаранция.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Равносметката за моята кола за 232 000 км изглежда горе-долу по същия начин като на колегата. Масло на 15 000км , горивен филтър на 30 000км. По време на гаранцията ми смениха предни и задни накладки. След това предни дискове и накладки на 180 000км. Задни накладки на 230 000км. 2 акумулатора , които заминаха през 3 години , в момента съм с чисто нов. Сменям всяка година чистачки за по 10лв комплект. Преден десен лагер на 180 000 , но проблемът се оказа в гумите - Goodyear. Масло на скоростната кутия на 150 и на 200 000 км. Около 5% от километрите са градско . Добавил съм допълнително към оборудването предни фарове за мъгла - 119 паунда , автопилот - 80лв , преден подлакътник-40лв(втора употреба) , леген за багажника - 30лв(втора употреба) , дигитален cd changer yatour-45$ , заден парктроник - 40лв . Също така съм сменил и предна дясна полуоска заради вибрация във волана - 200лв . Полуоската беше чисто нова от авенсис т27 . Ако някой колега някога се нуждае от ново външно каре , да знае , че го имам налично. laugh.gif
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
ТАТИ, полезна информация, която може да сравняваме и трупаме... така ще направим и една статистика за проблемите по експлоатираните от нас автомобили и конкретно за Авенсис Т25:
При мен общо взето така стоят нещата:
2009 - 6 юни - щастлив ухилен до уши нов собственик с показание на километража 7КМ и резервоар на горивни изпарения biggrin.gif
2011 - 19К - гаранционно сменен кормилен прът и карета - чукаше и ме дразнеше
2012 - 34К - гаранционно сменена рейка - по мое настояване, защото чукането не беше изчезнало след горнмата смяна
2012 - 34К - сменена водна помпа - по мое настояване, защото губеше антифриз
2012 - около 40К гаранционна смяна на леща на задно гърне - досаден резонанс
2013 - около 45К гаранционно напръскване с ВД-40, че ми скрибуцаше съединителя biggrin.gif
2013 - около 45К гаранционна смяна на уплътнение на възд.филтър - досадна вибрация и шум
2014 - около 60К безмислен гаранционен преглед на окачването, заради появило се скрибуцане - прокъсани гуми на пружините на амортесъорите. Смяната е на практика безмислена. Излекувах го със силиконов спрей.
Юни 2014 - 60К излязох от гаранцията и ГТП при ТМ-Ауто.
Октомври 2014 - 67К смяна на акумулатор "оригинален" от ТМ Ауто. Голямата тесла се стовари но такива бяха обстоятелствата
Октомври 2014 - 68К - смяна на задна габаритна светлина. Е крайно време беше.
Декември 2014 - 70К - смяна на предна габаритна светлина. Оооооо това е вече прецедент !
Януари 2015 - 71К - смяна на предни накладки.
Не слагам козметичните боядисвания на броните заради ожулвания - три на брой.
Извод досега: Абе дружка си ми е колата. Става
При мен общо взето така стоят нещата:
2009 - 6 юни - щастлив ухилен до уши нов собственик с показание на километража 7КМ и резервоар на горивни изпарения biggrin.gif
2011 - 19К - гаранционно сменен кормилен прът и карета - чукаше и ме дразнеше
2012 - 34К - гаранционно сменена рейка - по мое настояване, защото чукането не беше изчезнало след горнмата смяна
2012 - 34К - сменена водна помпа - по мое настояване, защото губеше антифриз
2012 - около 40К гаранционна смяна на леща на задно гърне - досаден резонанс
2013 - около 45К гаранционно напръскване с ВД-40, че ми скрибуцаше съединителя biggrin.gif
2013 - около 45К гаранционна смяна на уплътнение на възд.филтър - досадна вибрация и шум
2014 - около 60К безмислен гаранционен преглед на окачването, заради появило се скрибуцане - прокъсани гуми на пружините на амортесъорите. Смяната е на практика безмислена. Излекувах го със силиконов спрей.
Юни 2014 - 60К излязох от гаранцията и ГТП при ТМ-Ауто.
Октомври 2014 - 67К смяна на акумулатор "оригинален" от ТМ Ауто. Голямата тесла се стовари но такива бяха обстоятелствата
Октомври 2014 - 68К - смяна на задна габаритна светлина. Е крайно време беше.
Декември 2014 - 70К - смяна на предна габаритна светлина. Оооооо това е вече прецедент !
Януари 2015 - 71К - смяна на предни накладки.
Не слагам козметичните боядисвания на броните заради ожулвания - три на брой.
Извод досега: Абе дружка си ми е колата. Става

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Разбрали се къде е заминал 1л антифриз?
Иначе нормална експлоатация. Моите чистачки ги сменям на 3-4 години, даже и на по-малко.
Иначе нормална експлоатация. Моите чистачки ги сменям на 3-4 години, даже и на по-малко.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Не, не се разбра. А и честно казано не съм и търсил. Течове няма, всички течности са бистри. Може и от температурните разлики да е поизхвърляло. А и да си призная, никога не бях поглеждал до къде му е нивото, дори и като я купих. Чак когато останах без парно, видях че е под минимума и долях и сега си е на нивото което долях тогава, преди 3 години.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
TATI, имал съм същия 'проблем' с Маздата... Още в началото (да кажем 2 месеца след като я купих) се загледах, че антифриза е малко под минимума.
Долях да е по средата. И повече не мръдна за 6 години. Предполагам, че в завода са наляли на минимума, а вече температурна разлика е смъкнала нивото малко под минимума...
Долях да е по средата. И повече не мръдна за 6 години. Предполагам, че в завода са наляли на минимума, а вече температурна разлика е смъкнала нивото малко под минимума...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
И аз това предполагах, но поради многото кори около казанчето, не съм го заглеждал. Явно и нова кола като си купува човек, трябва да вдигне капака, поне течностите да погледне. laugh.gif
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Тази тема заслужава да заеме почетно място при важните теми!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis T25, 2.0 D-4D, 95к км по-късно
Да, оправи се и да чукам на дърво чукането го няма. И добре, че настоявах докрай.Airfan написа:Рейката оправи ли се поне?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта