Направи напречен разрез на протектора и виж дали е симетриченJapanese_fever написа:.....Гуудиъра наистина е със симетричен протектор, а това за което говориш не се наричат асиметричен протектор...

Направи напречен разрез на протектора и виж дали е симетриченJapanese_fever написа:.....Гуудиъра наистина е със симетричен протектор, а това за което говориш не се наричат асиметричен протектор...
Тъй, да обобщим щуротиите казани до тук .. laugh.gifslowtraveler написа: Ееее, несиметричен е от гледна точка на посока - в едната посока водата се изхвърля по периферията, а в другата - се събира от цялата площ и се концентрира в средата на гумата
slowtraveler написа:http://www.rtecshop.com/shop/wheel-and- ... terns.html
Дам, №2 е типична асиметрична шарка, едната половина е като лос, другата като крокодил ... biggrin.gifslowtraveler написа:http://www.rtecshop.com/shop/wheel-and- ... terns.html
Абсолютно съм съгласен! И аз не съм имал кой знае какви възможности да изпитам зимните гуми, то по-добре и да не му се налага на човек. Но имах едно ходене на Пампорово и едно до Копривщица, като и в двата случая (особено втория) имах възможност да газя доволно в сняг и лед. Определено оцених това, че имам висок клас гуми. Дано всеки да има възможност да кара с хубави и качествени гуми - за нашата безопасност, и тази на околните.slowtraveler написа:Е, аз продължавам да не съжалявам, че сложих зимни гуми. Вярно, че няма голяма зима, но последния месец газих 30см сняг и лед. Дори и за една седмица в годината да има нужда, когато си на 500 км от вкъщи и трябва да не спираш движение, нямаш много опции за маневриране - използваш всяка възможност за да си осигуриш по-голям шанс...
Потребители разглеждащи този форум: Stivans и 1 гост