Lotus Elise 2ZZ-GE проект
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous
Мнение от Akima » 09 Яну 2015 19:05
Явно и климатика ще е туш щом е да писта - поне го запази,ако решиш някога да я продаваш.
Akima
Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous
Мнение от НиКо » 09 Яну 2015 19:53
Не знам до колко следиш драг рейсинга в България и проектите в различните класове ,но аз гледам максимално да се образовам и чета усилено всичко свързано със тунига и в двете насоки.
Погледа към България ме раздвоява от проекта на мой приятел ,който преди година беше шампион в клас стрийт FWD с Корса А , като даваше предимно времена 11.7 с абсолютно сток мотор 3.0 и 140 шота нитро.
Като колата беше около 300кс.
Сега колата е направена турбо и то с много пари и знания, надхвърляща 550кс и даде най-добро време тази година 11.8
Което от чиста и безумна гледна точка прави 300кс 11.7 и 550кс 11.8

Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous
Мнение от Akima » 09 Яну 2015 20:12
Дилемата я разбирам напълно.
Също така и самата употреба - драг.
Аз обичам малко по-универсални неща - дето се вика с "двойна употреба" - та от там и идеята за турбото по ми е на сърце.
Ако си държиш само на драг обаче май нитрото ще ти е по-добрия вариант.
Akima
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous
Мнение от Akima » 09 Яну 2015 20:15
4. КЛАСОВЕ ЗА УЧАСТИЕ И РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО ИМ ВЪВ ВСИЧКИ СЪСТЕЗАНИЯ
4.1 Стрийт класове:
- Клас “Стрийт-FWD”
Клас за автомобили с преден задвижващ мост, годни да се движат по улиците. Наличието на стъкла(оригинални), врати(оригинални), интериор, брони, фарове и капаци е задължитено. Формата и размера на автомобила трябва да отговаря на оригинала, Наличието на изпускателна ситема с поне едно гърне и изход на оригиналното място е задължително.
Пълен слик за класа е забранен.
Разрешено е ползването на 1 пауър адър*
- Клас “Стрийт-RWD”
Клас за автомобили със заден задвижващ мост, годни да се движат по улиците. Наличието на стъкла(оригинални), врати(оригинални), интериор, брони, фарове и капаци е задължитено. Формата и размера на автомобила трябва да отговаря на оригинала, Наличието на изпускателна ситема с поне едно гърне и изход на оригиналното място е задължително.
Пълен слик за класа е забранен.
Разрешено е ползването на 1 пауър адър*
- Клас “Стрийт-Дизел”
Клас за дизелови автомобили, годни да се движат по улиците. Наличието на стъкла(оригинални), врати(оригинални), интериор, брони, фарове и капаци е задължитено. Формата и размера на автомобила трябва да отговаря на оригинала, Наличието на изпускателна ситема с поне едно гърне и изход на оригиналното място е задължително. Използваното гориво може да бъде дизел + нитро или дизел + газ ( комбинацията от трите е недопустима). Пълен слик за класа е забранен.
Разрешено е ползването на 2 пауър адъра*
- Клас “Стрийт-500+”
Клас за фабрични (допустим чип тунинг) автомобили с мощност над 500 к.с.
Разрешава се участие на автомобили с покана от организатора( по негово усмотрение). Пълен слик за класа е забранен.
- Клас “Стрийт-Свободен”
Клас за автомобили, годни да се движат по улиците. Наличието на стъкла(оригинални), врати(оригинални), интериор, брони, фарове и капаци е задължитено. Формата и размера на автомобила трябва да отговаря на оригинала, Наличието на изпускателна ситема с поне едно гърне и изход на оригиналното място е задължително.
Пълен слик за класа е забранен.
Разрешено е ползването на 1 пауър адър*
4.2 Профи класове:
- Клас “Профи-А”
Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 3200 куб.см. включително, до 1300куб.см. включително за двигатели с принудително пълнене и до 1500куб.см. включително за двигатели ползващи нитро системи.
Разрешено е участието на частично** тръбни конструкции.
Пълен слик за класа е разрешен.
- Клас “Профи-В”
Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 5000 куб.см. включително, до 2100куб.см. включително за двигатели с принудително пълнене(със или без нитро системи) и до 3600куб.см. включително за двигатели ползващи само нитро системи.
Разрешено е участието на частично** тръбни конструкции.
Пълен слик за класа е разрешен.
- Клас”Профи-С”
Свободен от към ограничения на кубатура на двигателя .
Разрешено е използуването на нитро системи.
Разрешено е участието на частично или изцяло тръбни конструкции като за целта записването трябва да бъде преди състезанието, за да може комисията да се запознае подробно с промените и да бъде прегледана документацията на закупилите ГОТОВИ изцяло тръбни конструкции.
Пълен слик за класа е разрешен.
Akima
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous
Мнение от Japanese_fever » 10 Яну 2015 03:00
Аз само като си изпразна багажника и като махна резервната + крика и колата ми вече се усеща по-лека, а това дали има и 30 кг.
Също като се качана Сивик хечбек видимо се усеща по-лек и е само 50 кг по-лек от моя седан.
Относно турбо или нитро. Аз нищо не знам за нитрото и за това залагам на турбо. Мисля, че нитрото е по-стресово за мотора и ще се прецака по-бързо.
Отделно онзи твоя приятел дето е сложил турбо и времето не му се е подобрило или не знае как да я кара (не й е свикнал още) или гумите му не са достатъчно широки и лепкави или и двете.

Отделно турбо колите с предно са малко по-трудни за ускорение и управление, защото на старта колата се накланя назад и на предните гуми се влошава сцеплението, а при теб ще е обратното.

Малко сЕкшън biggrin.gif
http://m.youtube.com/watch?v=7t-eo7xVoBY
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от Akima » 12 Яну 2015 23:25
гледал ли си този линк - http://www.lotustalk.com/forums/f25/sup ... z-ge-3891/ - попаднах случайно.
Линкът към сайта на Trial JP е стар,но още предлагат китове за 2ZZ серия.
Akima
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от Japanese_fever » 13 Яну 2015 06:46
Lotus Exide идва с фабричен компресор и сток прави 1/4 миля за около 12.6-12.8 сек., поне по документи.Akima написа:Нико,
гледал ли си този линк - http://www.lotustalk.com/forums/f25/sup ... z-ge-3891/ - попаднах случайно.
Линкът към сайта на Trial JP е стар,но още предлагат китове за 2ZZ серия.
Чувал съм че на механичните компресори им слагат водна инжеция, защото те нямат интеркулър и много напичат.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от НиКо » 13 Яну 2015 19:03
Относно кулера ексидж имат кулер ,който седи над мотора , а Елийс са без,защото задния капак е хоризонтален.Елийс масово се прави с много малък кулер встрани от мотора,с водно охлаждане поради липсата на място и оскъдно малките въздуховоди.
Малко снимки от пастирането.
Днес му сложих някоя и друга лепенка , но снимки утре

- Прикачени файлове
-
- image.jpg (270.21 KiB) Преглеждано 2344 пъти
-
- image.jpg (117.67 KiB) Преглеждано 2344 пъти
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от Japanese_fever » 14 Яну 2015 06:49
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=3&t=27943
Ето и неговият воден интеркулър, аз за първи път видях такъв тук (само си е правил входящия колектор и интеркулъра):
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от НиКо » 14 Яну 2015 21:08
- Прикачени файлове
-
- IMG_20150114_174635-1.jpg (187.23 KiB) Преглеждано 2311 пъти
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
Akima
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от НиКо » 15 Яну 2015 18:39
160лв
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от Akima » 15 Яну 2015 21:25
Благодаря!НиКо написа:В Пловдив , срещу електро техникума.
160лв

Пробвал ли си го вече на колата?
Akima
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от НиКо » 15 Яну 2015 22:17
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Мнение от Japanese_fever » 16 Яну 2015 07:06
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта