Някой да е пробвал да прави предно/задно стъкло от Lexan (или подобен поликарбонат). Интересува ме колко е сложно нагряването и огъването на стъклото, така че да си застане на мястото?
Предварително благодаря
Lexan?
dimd00d
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Мнение от PAKETA_1 » 01 Мар 2005 07:50
tuka edin pish si pravi windshield za lodka i sam siguren che shte raboti i za kola...samo triabva da si napravish matrica
http://www.glen-l.com/weblettr/weblette ... ield1.html
obache tam ne nagriavat samiat lexan, toi bi triabvalo da izdarji stresa tai kato radiusa na ogavane ne mnogo goliam (i ako a samo edin)
...i nagriavane po princip ne se preporachva...ako shte nagriavash obache triabva da e plavno i da ogavash savsem plavno za da dadesh vreme na polimernite verigi da se relax-vat...ako oganesh prekaleno barzo bez da si nagrial dostatachno gankata shte pobelee i niama da e prozrachna...Lexan SP ima glass-transition temperature of 126-128C koeto znachi che pod tazi temperatura materiala ima staklovidni svoistva i ne mojesh da go ogavash...ako pitash mene vzemi parvo i probvai na malko parche lexan i vij kolko triabva da se nagree i ogane ...
Mnogo o
http://www.glen-l.com/weblettr/weblette ... ield1.html
obache tam ne nagriavat samiat lexan, toi bi triabvalo da izdarji stresa tai kato radiusa na ogavane ne mnogo goliam (i ako a samo edin)
...i nagriavane po princip ne se preporachva...ako shte nagriavash obache triabva da e plavno i da ogavash savsem plavno za da dadesh vreme na polimernite verigi da se relax-vat...ako oganesh prekaleno barzo bez da si nagrial dostatachno gankata shte pobelee i niama da e prozrachna...Lexan SP ima glass-transition temperature of 126-128C koeto znachi che pod tazi temperatura materiala ima staklovidni svoistva i ne mojesh da go ogavash...ako pitash mene vzemi parvo i probvai na malko parche lexan i vij kolko triabva da se nagree i ogane ...
Mnogo o
PAKETA_1
dimd00d
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Мнение от PAKETA_1 » 01 Мар 2005 19:03
Lexana e mnogo ustoichiv no ne e mnogo tvard (zaradi koeto e ustoichv vsashtnost) taka che se nadraskva mnogo lesno...dori i da go vzemesh s "scratch resistant layer" pak ochakvai sled vreme da se poiaviat problemi...a mejdu drugoto ti teglo li iskash da spestish ili ne ti se davat pari za normalno staklo??? za predno staklo e hubavo da slojish po debela ploskost - pone 5mm
PAKETA_1
Мнение от Гост » 01 Мар 2005 19:30
За пестене на тегло естествено, то инак scratch resistant (margard) ми излезе по-скъп от нормалното стъкло. И него го взех 3мм и вероятно може да се наложи да се сложи поддържаща планка и в средата за да не го мачка вятъра (въпреки че според представителите на GE 3мм е ок за предно стъкло). MR който е гарантиран доживотно за надраскване май не може да бъде топлоформован и е само за прави плоскости.
Гост
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта