Auris II Hybrid
Re: Auris II Hybrid
Здравейте. Съжалявам за забавянето, но рядко влизам тук. Предполагам, че вече не е миродавно, но все пак.
Аз по принцип исках по-високото ниво, но да ми сложат 15ки. Казаха, че няма как да стане именно заради по-големите дискове. Не им повярвах, но като се поразтърсих малко се оказа, че е така.
За съжаление не помня къде бяха спецификациите, които намерих. С нежелание си сложих 17ки зимни на същите джанти.
Аз по принцип исках по-високото ниво, но да ми сложат 15ки. Казаха, че няма как да стане именно заради по-големите дискове. Не им повярвах, но като се поразтърсих малко се оказа, че е така.
За съжаление не помня къде бяха спецификациите, които намерих. С нежелание си сложих 17ки зимни на същите джанти.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Re: Auris II Hybrid
Т. е. дисковете са различни за високото и за по ниското ниво оборудване? Странно решение на тойота.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Auris II Hybrid
Защо не 'слезе' на 16-ки? Би трябвало да станат.glatzial написа:...С нежелание си сложих 17ки зимни на същите джанти.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Auris II Hybrid
Виското оборудване означава две неща.Hursa написа:Т. е. дисковете са различни за високото и за по ниското ниво оборудване? Странно решение на тойота.
Първо - по-висока платежоспособност, което от своя страна води и до слагане на по-скъпи джанти и гуми. В последствие също по-скъпи гуми и джанти. То не, че няма как, но обикновенно и нормално звучи ако ти сложат 15-ки, на место 17-ки да си искаш някаква отстъпка, било то в пари или нещо друго. Обратното също важи - ниското оборудване, малко пари, по-евтини части. Да с малко, но явно достатъчно.
Второ - по-високото оборудване предполага повече неща в автомобила, а от там и автоматично повишение на теглото. Също така обикновенно по-големите двигатели се предлагат само с по-високо оборудване, а от там и теглото със сигурност се повишава. Да за хибрида това не е така, защото задвижващите елементи са еднакви, но авно те си възприемат тактиката от "нормалния" модел и за хибрида. Така, че и от гледна точка на сигурност по-големите дискове, по широките гуми, по-голяма средностатистическа стабилност и в движение и при спиране.
!6-ките са един компромисен вариант, който може да се окаже достатъчно добър, хем по-икономично, хем и по-комфортно. Все пак да си купиш Тойота хибрид и да се правиш на състезател с него е доста странно. За мен това е странното. Да доста хора 17-ките ги кефят. Според мен най-добрият вариянт е да предлагат и двата варианта.
Re: Auris II Hybrid
Извинявам се - писах късно и бях малко заспал
Спирачният механизъм е по-голям и той пречи на по-малки джанти. За дисковете не съм сигурен.
Иначе хибридите се предлагат с 16ки, но с/у доплащане. И честно казано не ми се доплащаше.
Нови зимни 17ки на Бриджстоун (каквито си взех) са 1000лв.
16ки с джанти са повече.
След 6000 км. вече не съжалявам, че съм на 17ки - колата е несрванимо по-стабилна на дълъг път от 15ките (на старата ми кола) и спира по-бързо. Е в града вози по-твърдо... Но няма как.

Иначе хибридите се предлагат с 16ки, но с/у доплащане. И честно казано не ми се доплащаше.
Нови зимни 17ки на Бриджстоун (каквито си взех) са 1000лв.
16ки с джанти са повече.
След 6000 км. вече не съжалявам, че съм на 17ки - колата е несрванимо по-стабилна на дълъг път от 15ките (на старата ми кола) и спира по-бързо. Е в града вози по-твърдо... Но няма как.
Re: Auris II Hybrid
Eco drive mode ти връща средна стойност на текущото пътуване - м/у две натискания на старт бутона.nebrejen написа:glatzial dap Когато изключа автомобила се появява надписа: Eco drive mode+ съответната стойност.
Каква е разликата между това измерване и Average стойността?
Average ти е обща средна стойност от последното нулиране.
С Disp бутона можеш да превключваш между тях.
Тук е едно от нещата на таблото, което според мен не са съвсем домислили от Тойота. Моментния разход ти се показва на Average екрана като скала от 0 до 15 под общия среден разход. А щеше да е много по-логично да се показва на текущото пътуване и така всеки път да си следиш врзъката м/у текущ среден разход и моментен разход. Но да кажем, че не е голяма драма.
Re: Auris II Hybrid
И с риск да си навлека гнева на модераторите от 3 поредни съобщения
ще изкажа малко мнение за екстрите на хибрдиния Аурис от по-високото ниво и как работят (които може би съвпадат и с тези на нормалния модел):
1. Автоматични чистачки - като цяло работят. Но има моменти, когато малко ме дразнят, защото не са адекватни - в общи линии ако само леко препръсква не се справят добре.
2. Автоматични фарове - те работят безупречно - включват се винаги, когато трябва
3. Затъмняващо се огледало за обратно виждане - доста полезно. Като минус отчитам, че страничните огледала не се затъмняват, което малко намалява ефекта.
4. Подгряващи седалки - супер добра екстра, която за сега ми пести бензин при студено време - духалката я пускам само да ми изчисти предното стъкло и се топля през седалката. Нямах такива на старата кола и си е голям кеф. Принципно на хибрид искате парното да работи минимално, защото държи включен бензиновия двигател. Подгряването за сметка ан това става през батерията.
5. Безконтактно отключване - първоначално го смятах за безмислена екстра. Много бързо свикнах с нея. Особено ако носиш торби или нещо обемно и не можеш да си бръкнеш в джоба е доста полезна. Има и минус - колата не се самозаключва сама след определен период от време и ми се е случвало на два пъти да нощува незаключена
6. Темпомат - за магистрали е удобно и работи добре.
7. Камера за задно паркиране - родих се с нея. Изисква леко свикване, но е изключително полезна. Все пак не вижда винаги всичко - преди време успях да се наденя на един нисък камък, който не го видях.
8. Парктроник - сложили са го само заради системата за самопаркиране. Но работи независико от нея. Полезна екстра е. Особено за предния десен калник, който все не мога да го усетя съвсем къде се намира. Лови на доста малко отстояние - тоест е прецизна - позволява ми да паркирам на 10см. от друга кола
9. Система за самопаркиране - може би най-спорната екстра. Не я ползвам често, но за мое учудване работи доста добре. Вкарвала ме е на място, на което сам щеше да ме мързи да влеза (а е възможно и да не можех), защото тярбваха 20 маневри. Не я ползвам, защото самия заход за паркиране е по-бавен - трябва да почти да подмина колата пред празното място, за да го засече и ако има кола зад мен все се притеснявам да не го изнервя. Ако няма други коли си я ползвам и събирма погледите на минувачите
10. Навигационна система - нямам идея - 2000-2500лв. за GPS никога не бих дал

1. Автоматични чистачки - като цяло работят. Но има моменти, когато малко ме дразнят, защото не са адекватни - в общи линии ако само леко препръсква не се справят добре.
2. Автоматични фарове - те работят безупречно - включват се винаги, когато трябва
3. Затъмняващо се огледало за обратно виждане - доста полезно. Като минус отчитам, че страничните огледала не се затъмняват, което малко намалява ефекта.
4. Подгряващи седалки - супер добра екстра, която за сега ми пести бензин при студено време - духалката я пускам само да ми изчисти предното стъкло и се топля през седалката. Нямах такива на старата кола и си е голям кеф. Принципно на хибрид искате парното да работи минимално, защото държи включен бензиновия двигател. Подгряването за сметка ан това става през батерията.
5. Безконтактно отключване - първоначално го смятах за безмислена екстра. Много бързо свикнах с нея. Особено ако носиш торби или нещо обемно и не можеш да си бръкнеш в джоба е доста полезна. Има и минус - колата не се самозаключва сама след определен период от време и ми се е случвало на два пъти да нощува незаключена

6. Темпомат - за магистрали е удобно и работи добре.
7. Камера за задно паркиране - родих се с нея. Изисква леко свикване, но е изключително полезна. Все пак не вижда винаги всичко - преди време успях да се наденя на един нисък камък, който не го видях.
8. Парктроник - сложили са го само заради системата за самопаркиране. Но работи независико от нея. Полезна екстра е. Особено за предния десен калник, който все не мога да го усетя съвсем къде се намира. Лови на доста малко отстояние - тоест е прецизна - позволява ми да паркирам на 10см. от друга кола
9. Система за самопаркиране - може би най-спорната екстра. Не я ползвам често, но за мое учудване работи доста добре. Вкарвала ме е на място, на което сам щеше да ме мързи да влеза (а е възможно и да не можех), защото тярбваха 20 маневри. Не я ползвам, защото самия заход за паркиране е по-бавен - трябва да почти да подмина колата пред празното място, за да го засече и ако има кола зад мен все се притеснявам да не го изнервя. Ако няма други коли си я ползвам и събирма погледите на минувачите

10. Навигационна система - нямам идея - 2000-2500лв. за GPS никога не бих дал

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Auris II Hybrid
Един въпрос за "парктроника". Същия работи ли като парктроник, когато имаш камера? Демек свири ли различно спрямо приближаването на обекта или разчиташ само на камерата?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Auris II Hybrid
Би трябвало да свири. При мен свири различно, независимо от камерата.BOz написа:Един въпрос за "парктроника". Същия работи ли като парктроник, когато имаш камера? Демек свири ли различно спрямо приближаването на обекта или разчиташ само на камерата?
Re: Auris II Hybrid
Като дадеш задна се пуска едно досадно писукане, което не е от парктроника, а е просто за задна. После като доближиш другата кола и парктроника почва да писука, независимо от първото писукане и камерата. Така че - да работи независимо от камерата. Малко става какафония, но се свиква, кое да слушаш и кое не.BOz написа:Един въпрос за "парктроника". Същия работи ли като парктроник, когато имаш камера? Демек свири ли различно спрямо приближаването на обекта или разчиташ само на камерата?
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Auris II Hybrid
1 - честотата може да се регулира, но когато няма достатъчно влага на стъклото и се включат става мазало - тогава трябва сам да си усилиш "дъжда"glatzial написа: 1. Автоматични чистачки - като цяло работят. Но има моменти, когато малко ме дразнят, защото не са адекватни - в общи линии ако само леко препръсква не се справят добре.
3. Затъмняващо се огледало за обратно виждане - доста полезно. Като минус отчитам, че страничните огледала не се затъмняват, което малко намалява ефекта.
4. Подгряващи седалки - супер добра екстра, която за сега ми пести бензин при студено време - духалката я пускам само да ми изчисти предното стъкло и се топля през седалката.
10. Навигационна система - нямам идея - 2000-2500лв. за GPS никога не бих дал
3 - при мен се затъмняват и страничните, обаче така разбираш колко нерегулирани са фаровете на много от останалите коли зад теб - често се налага да го изкючвам привечер.
4 - определено е полезна екстра, но внимавай за хемороиди...

10 - И аз не бих дал 2000 лв. допълнително, но е най-добрия GPS, който съм ползвал - няма голяма част от екстрите на Igo, Sygic, Navigon, TomTom и Garmin, няма "безплатно" обновяване и куп други благини, но като хардуер за навигация - безценно. ПОИ-та та излизат с телефони, адекватни категории и с точност до 1м, търси се лесно, дори когато не е кирилизирана. Маршрутите са безупречни, дори за места, които съм минавал стотици пъти, ми се е случвало да предложи по-добър маршрут.

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Auris II Hybrid
Това звучи добре, защото в моя Приус задните сензори (парктроника) не работи под формата на парктроник и не бибитка така, както на мен ми се иска.glatzial написа:Като дадеш задна се пуска едно досадно писукане, което не е от парктроника, а е просто за задна. После като доближиш другата кола и парктроника почва да писука, независимо от първото писукане и камерата. Така че - да работи независимо от камерата. Малко става какафония, но се свиква, кое да слушаш и кое не.BOz написа:Един въпрос за "парктроника". Същия работи ли като парктроник, когато имаш камера? Демек свири ли различно спрямо приближаването на обекта или разчиташ само на камерата?
Ако искаш тази какафония може да я изключиш. Закачаш колата на диагностика и да промениш това, когато дадеш на задна да изписуква само еднократно, а не както сега да става хаус, както е по подразбиране.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Re: Auris II Hybrid
Това звучи полезно. Как точно става? Мога ли да ги помоля в сервиза да го направят, или мога и сам?BOz написа: Това звучи добре, защото в моя Приус задните сензори (парктроника) не работи под формата на парктроник и не бибитка така, както на мен ми се иска.
Ако искаш тази какафония може да я изключиш. Закачаш колата на диагностика и да промениш това, когато дадеш на задна да изписуква само еднократно, а не както сега да става хаус, както е по подразбиране.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Auris II Hybrid
Може да ги помолиш в сервиза, а ако имаш и познания, и диагностичния софтуер, то може и сам да си го направиш.glatzial написа:Това звучи полезно. Как точно става? Мога ли да ги помоля в сервиза да го направят, или мога и сам?BOz написа: Това звучи добре, защото в моя Приус задните сензори (парктроника) не работи под формата на парктроник и не бибитка така, както на мен ми се иска.
Ако искаш тази какафония може да я изключиш. Закачаш колата на диагностика и да промениш това, когато дадеш на задна да изписуква само еднократно, а не както сега да става хаус, както е по подразбиране.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Auris II Hybrid
http://www.caristaapp.com/2014/04/14/ho ... erse-beep/ -з а Приус 2 и 3
Приложението май беше българско - може да попиташ автора дали поддържа и Аурис Хибрид.
Приложението май беше българско - може да попиташ автора дали поддържа и Аурис Хибрид.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта