Здравейте,
Положението е много странно. Бих се радвал много ако някой е решил подобен проблем и сподели повече информация.
Наскоро се сдобих с Тойота Селика 1998 T20. Пооправих външни забележки и колата започна да добива страхотен вид.
Проблемът обаче изскочи 2 месеца по-късно. Понякога, след изключен имобилайзер, като ключа стигне до края, не се случва нищо по повод запалване на колата. Не завърта стартера, нищо не се чува. Ток има. Всичко свети.
АКБ е близо до перфектен. Мерих с мултицет. На студена кола 12,5. На топла към 14.
Когато прецени, че трябва да завърти, стартера е като нов, пали от раз.
Може би нещата клонят към електричар. Аз за такъв в София, който наистина си разбира от работата до момента не съм чувал. Моля ако имате такива хора да ги споделите.
Проблем запалване
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22 Окт 2014 16:13
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22 Окт 2014 16:13
Re: Проблем запалване
Да, това е един вариант, който чух.
А тъй като, доколкото разбрах тази кола има минимално ползване на компютър, възможно ли е да дава той някаква грешка, която да трябва да се изчисти? И въобще до колко се ползва компютър в този модел?
А тъй като, доколкото разбрах тази кола има минимално ползване на компютър, възможно ли е да дава той някаква грешка, която да трябва да се изчисти? И въобще до колко се ползва компютър в този модел?
Re: Проблем запалване
Или клеморед както са те посъветвали или четките на стартера другия по-малко вероятен вариант е колектора където се трият четките.
Човек и добре да живее умира .......
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем запалване
Разцъкай клемореда, принципно Тойотите си имат един дерт с ключетата после пак пали но трябва малко по-специфично движение
.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: imthedevil и 7 госта