Auris II Hybrid
Re: Auris II Hybrid
Мнение от glatzial » 17 Ное 2014 18:14
мога и аз да дам малко информация и статистика.
Карам хибридчето с по-големите гуми (17ки) от точно 4 месеца.
С него навъртях малко над 6000км горе-долу в съотношение 2/1/3 градско/извънградско(първокласен път)/магистрала, почти винаги с климатик. Средния ми разход е 5.6 (по програмата на телефона, с която си записвам и трябва да е най-точна) и 5.5 по бордови компютър. В градски условия през лятото се движих около 4.5, сега е около 5. Постигал съм и разходи около 3. На първокласен път е м/у 5 и 5.5. На магистрала със 140-150 - 6-6.5
Вози малко по-твърдо от предишната ми кола Мицубиши спейс стар със 15ки, но хибрида е изключително стабилен. Няма поднасяне, презвиване или недозавиване, дори ако влезеш в завой с по-висока скорост - лепне за пътя. Спира бързо ако се наложи. Най-определно са подобрили и аеродинамиката спрямо предишната версия.
В градски условия е изключително безшумна. Като ускоряваш ряко се включва двигателя на високи обороти и се чува отчетливо, но не бих казал, че е неприятно.
Интериора ми харесва, кожа на места, готина електроника - нямам забележки.
Което най-много ми хареса е, че самата кола те подтиква да караш разумно, спокойно и икономично. Мощта я има, ако се наложи веднага може да се използва за изпреварване или избягване на неприятна ситуация, но като цяло се кара много спокойно. Просто е като електронна игра, където се съзтезаваш сам със себе си за минимален разход.
Проблеми за сега не съм имал.
glatzial
Hursa
Re: Auris II Hybrid
Мнение от nebrejen » 17 Ное 2014 20:21
nebrejen
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Re: Auris II Hybrid
Мнение от Akima » 17 Ное 2014 22:15
Като цяло Toyota е предпочела да вгражда аудио системи разпознаваеми на съответния континент - в случая с партнъорство с Harman International.
Тъй като забелязвам объркване в последно време:
Bold-нал съм car audio производителите.Harman International Brands
AKG Acoustics - microphone/headphones
AMX LLC - audio/visual control devices
Audio Access - A/V controllers
Becker - car infotainment
BSS Audio - signal processing
Crown International - pro amplifiers
dbx Professional Products - signal processors
DigiTech - guitar products
HardWire - guitar pedals
HiQnet - audio digital network, based on Ethernet
harman/kardon - home/car audio
Infinity - home/car speakers
iOnRoad - Personal driving assistance app
JBL - home/car speakers & amplifiers, professional speakers
Lexicon - digital processing
Mark Levinson Audio Systems - home/car audio
Martin Professional - stage and architectural lighting and effects fixtures
Revel - home speakers
Selenium - home, car and professional speakers, amplifiers, sound tables/mixers
Soundcraft - mixing consoles
Studer - mixing consoles
Имаш ли поръчано гласово разпознаване към навигацията?
Akima
BOz
Re: Auris II Hybrid
Мнение от dap » 18 Ное 2014 16:14
Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
И за да бъдем по точни размера е 195/65R15 един от масовите, и за щастие гуми от премиум клас са около 115-120 лева.BOz написа:Ще станат.Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
Поздрави
dap
Re: Auris II Hybrid
Мнение от dap » 18 Ное 2014 16:17
Благодаря, колега,glatzial написа:Здравей колега,
мога и аз да дам малко информация и статистика.
Карам хибридчето с по-големите гуми (17ки) от точно 4 месеца.
С него навъртях малко над 6000км горе-долу в съотношение 2/1/3 градско/извънградско(първокласен път)/магистрала, почти винаги с климатик. Средния ми разход е 5.6 (по програмата на телефона, с която си записвам и трябва да е най-точна) и 5.5 по бордови компютър. В градски условия през лятото се движих около 4.5, сега е около 5. Постигал съм и разходи около 3. На първокласен път е м/у 5 и 5.5. На магистрала със 140-150 - 6-6.5
Вози малко по-твърдо от предишната ми кола Мицубиши спейс стар със 15ки, но хибрида е изключително стабилен. Няма поднасяне, презвиване или недозавиване, дори ако влезеш в завой с по-висока скорост - лепне за пътя. Спира бързо ако се наложи. Най-определно са подобрили и аеродинамиката спрямо предишната версия.
В градски условия е изключително безшумна. Като ускоряваш ряко се включва двигателя на високи обороти и се чува отчетливо, но не бих казал, че е неприятно.
Интериора ми харесва, кожа на места, готина електроника - нямам забележки.
Което най-много ми хареса е, че самата кола те подтиква да караш разумно, спокойно и икономично. Мощта я има, ако се наложи веднага може да се използва за изпреварване или избягване на неприятна ситуация, но като цяло се кара много спокойно. Просто е като електронна игра, където се съзтезаваш сам със себе си за минимален разход.
Проблеми за сега не съм имал.
съгласен съм с написаното от теб. За два дни тест драйв имам подобни впечатления.
Поздрави
dap
Re: Auris II Hybrid
Мнение от nebrejen » 18 Ное 2014 18:35
Akima Поръчана е с Touch and Go. Не съм сигурен за гласовите команди..Дори и да има, сигурно никога няма да използвам тази екстра:) Знам за Харман Груп...Mark Levinson примерно слагат на Лексус..Надявам се ако не е JBL, поне да е с някой друга система от Харман Груп.Akima написа:Ако си я поръчал с Touch & Go Plus би трябвало да е с JBL - amp-a ще е JBL Green Edge - техни разработки.
Като цяло Toyota е предпочела да вгражда аудио системи разпознаваеми на съответния континент - в случая с партнъорство с Harman International.
Тъй като забелязвам объркване в последно време:
Bold-нал съм car audio производителите.Harman International Brands
AKG Acoustics - microphone/headphones
AMX LLC - audio/visual control devices
Audio Access - A/V controllers
Becker - car infotainment
BSS Audio - signal processing
Crown International - pro amplifiers
dbx Professional Products - signal processors
DigiTech - guitar products
HardWire - guitar pedals
HiQnet - audio digital network, based on Ethernet
harman/kardon - home/car audio
Infinity - home/car speakers
iOnRoad - Personal driving assistance app
JBL - home/car speakers & amplifiers, professional speakers
Lexicon - digital processing
Mark Levinson Audio Systems - home/car audio
Martin Professional - stage and architectural lighting and effects fixtures
Revel - home speakers
Selenium - home, car and professional speakers, amplifiers, sound tables/mixers
Soundcraft - mixing consoles
Studer - mixing consoles
Имаш ли поръчано гласово разпознаване към навигацията?

nebrejen
-
- Мнения: 5682
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Auris II Hybrid
Мнение от Hursa » 18 Ное 2014 18:57
Според дилъра, въпреки че по ниското ниво оборудване се предлага с 15ки, на по високото ниво оборудване не ставали. A явно glatzial е с по високото. Спирачните апарати били по големи. Аз не повярвах, но този с който говорих бе убеден и можели да ми демонстрират. Но разговора бе по телефона.BOz написа:Ще станат.Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
Hursa
- BOz
- Мнения: 4544
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 206 пъти
Re: Auris II Hybrid
Мнение от BOz » 19 Ное 2014 10:55
Ами би трябвало той най-добре да знае в този случай.Hursa написа:Според дилъра, въпреки че по ниското ниво оборудване се предлага с 15ки, на по високото ниво оборудване не ставали. A явно glatzial е с по високото. Спирачните апарати били по големи. Аз не повярвах, но този с който говорих бе убеден и можели да ми демонстрират. Но разговора бе по телефона.BOz написа:Ще станат.Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
При положение, че диска е 296мм, то нищо чудно и така да е. Защото този размер е в горната граница на 15-ка джанта и всяко едно такова изменение, може и да се окаже така.
п.п. Мислих, че Ауриса е със същата спирачна система като Приуса, но сега проверих. При Приуса предните дискове са 255 мм. които дискове каквито и спирачни апарати да им сложиш все ще влезе 15-ка джанта.
Явно Ауриса си е истински автомобил и не са пЕстили от мат'рял.

Съжалявам ако съм те подвел. Просто се интересувам главно от Приус и за това предположих, че освен хибридната част, то и силовото предаване също е еднакво, но поразгледах и видях, че си е доста различно - по-истинско, не като на Приуса - дърво, ама целящо евтиния и здравина.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
Hursa
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Auris II Hybrid
Мнение от Not_active_user_1 » 22 Ное 2014 18:42

Not_active_user_1
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Auris II Hybrid
Мнение от Not_active_user_1 » 22 Ное 2014 18:44

Not_active_user_1
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Auris II Hybrid
Мнение от baba_metca » 22 Ное 2014 20:02
Тук колегата е обърнал внимание на возията, като обаче не са му казали една много важна подробност. Пружините на Комбите и Хечбека са различни, от там и возията на комбито е по-мека от на хечбека. Хечбека си продължава с твърдата возия като на стария, като естественно има малко подобрение, но комби версията е чувствително по-комфортна при неравностите.Hursa написа:... Но новият аурис е чувствително по стабилен. Ъпгрейда според мен си заслужава. Особено голяма е разликата на неравности. Въпреки, че се усеща като по стабилен, вози и по добре от стария. ... Изгледът назад е също малко по удобен, макар, че това което пробвах бе комби, а аз бих предпочел хечбека.
Ние също имаме от стария хечбек и не хибрид, но то няма значение. И наистина стария си вози като каруца. Всъщност не, каруца може да вози твърдо, но не се накланя по завоите, така както го прави Ауриса

Отностно джантите. На стандартния Аурис е същото, защото двигателя и оборудването са такива, че позволяват по-малки дискове. По големите двигатели и по-високото оборудване са по-тежки. Да не с много, но явно на границата, освен това имат и по-висока максимална скорост, за да се сложат по-големите дискове, а от там и джантите. Предполагам просто са възприели същото и за хибрида, независимо, че няма разлика в двигателите. Поне това е моето мнение.
baba_metca
nebrejen
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: tyes и 3 госта