Напротив... Отново не каза дали гумата, която се износва повече (предна - за предно предаване, или задна - за задно), не е била по-често до или над границата на сцеплението според физиката.... И съответно дали вероятността да загубиш сцепление точно с тази гума не е по-голяма...prius 3 написа:...Логиката и физиката не винаги са на едно мнение, нали. ...
Та казваш - дори дадената гума да губи по-лесно сцепление, ще е по-добре на него мост да сложиш 'галошките'... Доообре....

Разлика в поведението разбира се ще има - презавиване и недозавиване...
Презавиването се контрира лесно особено ако си правил експерименти преди това на широко място за да усетиш реакцията... Точно такива опити (и навярно и късмет) ми помогнаха в идиотски снежен дрифт с около 80км/ч с микробус (задно предаване) на един широк завой - дрифт при който волана е завъртян докрай срещу поднасянето, а треакторията я командваш само с газта.... И гледаш дали ще успееш да свиеш треакторията достатъчно за да се разминеш с метален стълб външно на треакторията...
След около половин час стълба бе отрязан от лек автомобил с предно предаване и недозавиване (да - колелата му бяха завити по завоя, ама следите си бяха направо)...
Всеки си решава за себе си..
Но сте прави в едно - кола с предно предаване се шофира от неопитен шофьор много по-лесно, отколкото такава със задно...