Ако системите не се развиваха и не ставаха по-сложи, още щяхме да караме коли по 10к кубика, харчещи по 50/100 и вдигащи по 100км/ч.
Иначе е друго да вкараш някаква логика да натиснеш бутона на волана леко, за да ти се появи на дисплея кой е въпросния бутон, който натискаш, за да видиш дали това е бутона, който искаш да натиснеш (а бе уникална екстра направо), ама като дойде време за някаква "авангардна" технология от преди 20 години, която я няма в Приуса и веднага се анатемосва, че е безполезна.
Нали е Приус. Това означава, че този възел не може да се счупи никога, както и всички останали. Така, че и това опасение отпада. biggrin.gif
А и ксенон крушките на БМВ-то си ги сменям горе долу 2 пъти по-лесно от една крушка на Приуса.
п.п. За да съм в помощ на колегите, които ще сменят крушки евентуално, то да подскажа, че закопчалката се натиска навътре към крушката и след това се откопчава нагоре. Реално това е единственото нещо, което трябва да знаеш, за да си смениш крушката лесно. Но нали винаги има първи път и все някой трябва да подскаже как става, особено ако си неподготвен без огледалце или телефон и го правиш за първи път.
Тези с клипчетата обикновено не знаят как се държат клещи и чук, но веднага са готови да покажат, че разбираш ли някой си виж за колко време прави нещо, пък ти си ебаси дърваря.
