toyota prius не пали...
toyota prius не пали...
Здравейте!Преди дни ми се наложи да сменя акумулатора на Toyota Prius 2002г. модел-щатско изпълнение,внесена от САЩ.Имаше индикации на слаб акумулатор ,но си палеше и се движеше безгрижно автомобила.Извадих старият акумулатор и го занесох за да го замерят.Установи се ,че едната клетка е заминала и трябва нов. Взех нов,но от свалянето до поставянето на новия ,мина време ,може би 4-5 часа.След като го поставих колата запали ,поработи 5-10 секунди и повечв не иска да запали.Закачах,разкачах неколкократно акумулатора-не.Днес опитах отново,запали ,изгасна пак почти веднага и не изписва "ready",което винаги се е случвало.Приятел който има същата ,ми каза ,че е натрупала грешки,трябва да се изчистят и тогава да се стартира.При него е показала грешка на дросела .Обръщам внимание ,че със сигурност не е от акумулаторната батерия,защото направих опит с няколко акумулатора-и с тези по стандарт и с по силни и т.н .Моля за компетентни отговори.
Re: toyota prius не пали...
http://www.lexus-bulgaria.com/viewtopic.php?f=40&t=8257
Симптомите са същите ,като на този лексус ,случайно намерих това при произволно търсене в Гугъл.
Симптомите са същите ,като на този лексус ,случайно намерих това при произволно търсене в Гугъл.
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: toyota prius не пали...
Как да се определи, дали мнението е компетентно или не?!
На твое място бих действал така:
1. Отново да измеря напрежението на акумулатора, и то в процеса на палене... Да не би акумулатора да не е таман (на колега с хибрид му е падал този акумулатор, и след подаване на напрежение всичко си бе ОК)...
2. Предполагам, че ОБД четец може да прочете и изтрие грешките

На твое място бих действал така:
1. Отново да измеря напрежението на акумулатора, и то в процеса на палене... Да не би акумулатора да не е таман (на колега с хибрид му е падал този акумулатор, и след подаване на напрежение всичко си бе ОК)...
2. Предполагам, че ОБД четец може да прочете и изтрие грешките
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: toyota prius не пали...
И аз съм си палил хибрида с кабели... ниаколко пъти biggrin.gifslowtraveler написа:Как да се определи, дали мнението е компетентно или не?!![]()
На твое място бих действал така:
1. Отново да измеря напрежението на акумулатора, и то в процеса на палене... Да не би акумулатора да не е таман (на колега с хибрид му е падал този акумулатор, и след подаване на напрежение всичко си бе ОК)...
2. Предполагам, че ОБД четец може да прочете и изтрие грешките
Re: toyota prius не пали...
Опитах всичко.Бушоните, един по един съм проверил всички.Акумулаторът е чисто нов на 12.6!Закачих и кабели ,не!НЕ СВЕТВА надписа READY,което е знак ,че нещо в системата не е наред.Vesko написа:И аз съм си палил хибрида с кабели... ниаколко пъти biggrin.gifslowtraveler написа:Как да се определи, дали мнението е компетентно или не?!![]()
На твое място бих действал така:
1. Отново да измеря напрежението на акумулатора, и то в процеса на палене... Да не би акумулатора да не е таман (на колега с хибрид му е падал този акумулатор, и след подаване на напрежение всичко си бе ОК)...
2. Предполагам, че ОБД четец може да прочете и изтрие грешките

Първоначално при закачане на акумулатора даде грешка P3006,но след това повече грешки не хвана четеца.
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: toyota prius не пали...
Хм... Това е код за скапана 'главна' батерия.... Лоша работа - включи хубав тестер за да видиш как са клетките...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: toyota prius не пали...
Колега, какво стана с Приуса? Предполагам за доста народ тук ще му е интересно развитието и решението на проблема 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: toyota prius не пали...
Заминала е хибридната батерия! От 19 модула само един е в отлично здраве!Трябва нова батерия. 

- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: toyota prius не пали...
В такъв случай ще следим решението на казуса "Подмяна на батерията на хибрид в български условия" - от къде, за колко, гаранция...
От там ще правим извод за изгодата/набутването от закупуване на хибрид на повече от 8-10 години, съответно обезценка при закупуване на нов такъв.
От там ще правим извод за изгодата/набутването от закупуване на хибрид на повече от 8-10 години, съответно обезценка при закупуване на нов такъв.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: toyota prius не пали...
Модел, щатско изпълнение на близо 15 г. Извинявай, но такъв автомобил, какъвто и да е, ако ще извънземен си е чисто тото. Нищо чудно да са подменени част от модулите на батерията, колкото да могат да го шитнат. А на колко км. не се знае. Като знам как се кара в САЩ, нищо чудно да е на над 500 000 км. И такси може да е била колата и да е на много повече. Изобщо с подобна кола само боб може да се хвърля, без да се правят, абсолютно никакви генерални заключения.didak написа:В такъв случай ще следим решението на казуса "Подмяна на батерията на хибрид в български условия" - от къде, за колко, гаранция...
От там ще правим извод за изгодата/набутването от закупуване на хибрид на повече от 8-10 години, съответно обезценка при закупуване на нов такъв.

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: toyota prius не пали...
А може и да е на 12 години, на има няма 200к и просто батерията да си е умряла. 

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: toyota prius не пали...
laugh.gif laugh.gif laugh.gifprius 3 написа:Модел, щатско изпълнение на близо 15 г. Извинявай, но такъв автомобил, какъвто и да е, ако ще извънземен си е чисто тото. Нищо чудно да са подменени част от модулите на батерията, колкото да могат да го шитнат. А на колко км. не се знае. Като знам как се кара в САЩ, нищо чудно да е на над 500 000 км. И такси може да е била колата и да е на много повече. Изобщо с подобна кола само боб може да се хвърля, без да се правят, абсолютно никакви генерални заключения.didak написа:В такъв случай ще следим решението на казуса "Подмяна на батерията на хибрид в български условия" - от къде, за колко, гаранция...
От там ще правим извод за изгодата/набутването от закупуване на хибрид на повече от 8-10 години, съответно обезценка при закупуване на нов такъв.
E, как се кара в САЩ?

Сега ще ти дам една много точна статистика как се кара, базирана на мой опит и опит при покупка на употребявани коли тук.
Мин. се навъртят 10К мили на година. Средно 15-20К мили, а за максимум вече зависи колко далече ти е работата и за какво друго ползваш колата, освен да ходиш на работа и на пазар. Та грубата сметка е, че ако караш 20К мили на година (аз карам около 12-13К) кола на 10 години ще е средно на 200К мили, да не кажа най-много. Моите коли като съм ги копувал са били 10-годишни на около 100-120К мили.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: toyota prius не пали...
Нека, ако проблема е само в батериите, значи приуса наистина е здрав. А и самата покупка на хибрид предполага активно каране, за да си избиеш първоначалния преразход.prius 3 написа:Модел, щатско изпълнение на близо 15 г. Извинявай, но такъв автомобил, какъвто и да е, ако ще извънземен си е чисто тото. Нищо чудно да са подменени част от модулите на батерията, колкото да могат да го шитнат. А на колко км. не се знае. Като знам как се кара в САЩ, нищо чудно да е на над 500 000 км. И такси може да е била колата и да е на много повече. Изобщо с подобна кола само боб може да се хвърля, без да се правят, абсолютно никакви генерални заключения.didak написа:В такъв случай ще следим решението на казуса "Подмяна на батерията на хибрид в български условия" - от къде, за колко, гаранция...
От там ще правим извод за изгодата/набутването от закупуване на хибрид на повече от 8-10 години, съответно обезценка при закупуване на нов такъв.
В случая говорим за проблем с определен модул. Да видим как се решава такъв проблем в БГ, защото същия казус след време ще стои и пред теб. Извода тук е много важен - икономически изгоден ли е хибрида, каква е реалната му цена след седмата година.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: toyota prius не пали...
Интересно ми е, дали може да се направи нещо за да се излъже компютъра или да се промени софтуеъра и да се ползва такъв Приус като обикновен бензинов автомобил без батерия. Така ще се спести набутването за нова или рециклирана батерия. Дори да е малко по-голям разходът, това ще са разсрочени във времето пари. Да не говорим, че за по-малка сума може да му се сложи газов инжекцион и да бъде дори по-икономичен като паричен разход.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 5 госта