Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Здравейте колеги, от доста време карам Тойота Авенсис 2TD, замислил съм да се подновя малко и съм се спрял на RAV4 II 2004-2005 D4D. Бихте ли споделили мнения и наблюдения върху този модел, а също така и какво да гледам при избора на автомобила.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Toyota RAV4 2004 г. D4D 116 к. с.
JTEHG20V906049566
JTEHG20V906049566
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
И аз към такъв РАВ се бях насочила и ще споделя каквото знам след многото разговори с майстори и ровене из форумите. Много здрав автомобил, шефът ми има 3 такива и всичко което е сменял за 5 години е масло и филтри. За D4D специално разбрах, че слабото място е съединител + демпферен маховик(около 2000 лв с труда) и дюзи, всяка от които също е сериозна сума. Аз се качих на два различни РАВ-а - единия 2002, другият 2005. Впечатлението ми беше доста твърдо возене, и някак малко пространство от вътре. За съжаление и двата бяха в ужасно техническо състояние - единият в автокъща запазен на външен вид, но като го качиха на стенда течеше масло от всички възможни места , а другият от частно лице с прекалено много забележки по боята и салона така, че дори до майстор не стигнах. В крайна сметка си взех Корола
Успех с търсенето!

Успех с търсенето!
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Браво на Мартина(моята жена се интересува само от цвета на колата),написаното от нея е вярно.Бих добавил-чести проблеми с ГНП(по-точно двата клапана заради качествената нафта).Но в и-бей могат да се намерят части на сносни цени.А и във форума има колеги,които продават оригинални части също на добри цени.Мартина написа:И аз към такъв РАВ се бях насочила и ще споделя каквото знам след многото разговори с майстори и ровене из форумите. Много здрав автомобил, шефът ми има 3 такива и всичко което е сменял за 5 години е масло и филтри. За D4D специално разбрах, че слабото място е съединител + демпферен маховик(около 2000 лв с труда) и дюзи, всяка от които също е сериозна сума. Аз се качих на два различни РАВ-а - единия 2002, другият 2005. Впечатлението ми беше доста твърдо возене, и някак малко пространство от вътре...
Иначе аз съм твърдо за предварителен преглед в оторизиран сервиз-диагностика+външен оглед(състояние на амортисьори,изпускателна система,лагери,тапмони,евентуални течове,удари и т.н.).
Ако имаш конкретни въпроси-питай!Успех!

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Някъде четох, че след 2003 и фейслифта този проблем с демпфера бил отстранен или се бъркам? Иначе преди това и аз гледах за Корола, но ми трябва нещо по-високо.
Toyota RAV4 2004 г. D4D 116 к. с.
JTEHG20V906049566
JTEHG20V906049566
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Това с демпферния маховик не е проблем.Просто е много натоварена част,на която й идва времето.По принцип се сменя заедно със съеденителя,но това се решава след като се отвори двигателя.Това да не те плаши.plamon написа:Някъде четох, че след 2003 и фейслифта този проблем с демпфера бил отстранен или се бъркам? Иначе преди това и аз гледах за Корола, но ми трябва нещо по-високо.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Имам РАВ 4 втора генерация, само че с бензинов двигател. Като цяло колата е здрава, но много ме дразнят разни подскръцвания вътре из купето. Също така, сравнена с предния ми автомобил не е толкова комфортна, макар че не измаря когато се шофира на дълги разстояния (1200км за 15 часа). За мен лично от наблюдение мога да кажа, че е много здрава кола, лесна за обслужване като тук визирам смяна на масла, свещи, филтри и най-често подменяните консумативи. Концепцията на този автомобил според мен е да бъде здрав, но в никакъв случай богато оборудван. Дизайна му е сравнително дървен и т.н.
За 4х4 системата не мога да споделя отзиви, тъй като още не съм го изпробвал в зимни условия. Ако имаш някакви по-конкретни въпроси можеш да ми пишеш на Л.С 


- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Всички колела са постоянно зацепени,но водещи са само предните.Задните се включват автоматично,само когато пробуксуват предните.Все пак равката си е "паркетен" джип(по-точно СУВ).Така че не е подходяща за тежки пътни условия.DJANO написа:.... За 4х4 системата не мога да споделя отзиви, тъй като още не съм го изпробвал в зимни условия. ...
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
На мен не ми трябва нещо за офроуд, но да може да минавапрез по-дълбоки дупки и твърдо настлани черни пътища
А иначе като интериор, оборудване и пространство ме устройва напълно.

А иначе като интериор, оборудване и пространство ме устройва напълно.
Toyota RAV4 2004 г. D4D 116 к. с.
JTEHG20V906049566
JTEHG20V906049566
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Тогава правилно си се насочил към РАВ4.Имам го вече 5г. и не съжалявам.Изключително подходящ за нашите пътища.Успех с търсенето!plamon написа:На мен не ми трябва нещо за офроуд, но да може да минавапрез по-дълбоки дупки и твърдо настлани черни пътища![]()
А иначе като интериор, оборудване и пространство ме устройва напълно.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Да, аз знам принципа на работа на системата, но не знам как се представя да кажем в 30-40см снягveso_hds написа:Всички колела са постоянно зацепени,но водещи са само предните.Задните се включват автоматично,само когато пробуксуват предните.Все пак равката си е "паркетен" джип(по-точно СУВ).Така че не е подходяща за тежки пътни условия.DJANO написа:.... За 4х4 системата не мога да споделя отзиви, тъй като още не съм го изпробвал в зимни условия. ...

- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Не пробвай!Клиренса на равката е 22см.А и нали знаеш приказката,че колкото по-високо проходим е джипа,толкова повече вървиш за трактор.DJANO написа:Да, аз знам принципа на работа на системата, но не знам как се представя да кажем в 30-40см снягveso_hds написа:Всички колела са постоянно зацепени,но водещи са само предните.Задните се включват автоматично,само когато пробуксуват предните.Все пак равката си е "паркетен" джип(по-точно СУВ).Така че не е подходяща за тежки пътни условия.DJANO написа:.... За 4х4 системата не мога да споделя отзиви, тъй като още не съм го изпробвал в зимни условия. ...

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Какво мислите за тези двете:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7wgcap
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7wgcap
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7wgcap
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7wgcap
Toyota RAV4 2004 г. D4D 116 к. с.
JTEHG20V906049566
JTEHG20V906049566
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
На първата ми се виждат нереално малко км. за тези години, не пише кой по ред е собственика, откъде е купена като нова, за втората-по мое лично мнение, най-зле по отношение на тех. обслужване са автомобилите, внесени от Италия.
RAV4 не е някоя малолитражка, да се ходи с нея само на пазар и из града, или пък само на ски през зимата, затова, че е 4х4 и то не всички.
За сведение, на моята, купена чисто нова м.9.2010, досега съм навъртял 85 000.
Това си е мое мнение, решението и парите са твои...
RAV4 не е някоя малолитражка, да се ходи с нея само на пазар и из града, или пък само на ски през зимата, затова, че е 4х4 и то не всички.
За сведение, на моята, купена чисто нова м.9.2010, досега съм навъртял 85 000.
Това си е мое мнение, решението и парите са твои...

RAV4 2010, 4X4
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
Аз лично се абстрахирам от написания пробег и на двете, защото вероятно не са верни.plamon написа:Какво мислите за тези двете:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7wgcap
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7wgcap
Първата по мое мнение има следните предимства и недостатъци:
+ Е регистрирана, дори и да си от друг град, смяна на номера и собственост е около 100лв (това на изуст го казвам)
+ Има ГО и платени такси вероятно до края на годината
+ Няма да плащаш ЕКО такса, която е към 250лв.
+ Обслужена е, ако написаното е вярно
+ На една от снимките се вижда спирачния диск, че е работил ок и поне изглежда, че има някакви нови накладки
- Снимките са правени преди 4 месеца, това значи, че вероятно от доста време колата се продава и вероятно има нещо, за да не бъде купена толкова време
Малко извън темата. Някой знае ли дали на всички дизелови РАВ-ки оборотомера е до 7к оборота?

Поздрави
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Избор на RAV4 II 2004-2005 D4D
В офф-роуд форума има обявена една хубава РАВ-ка.
Нямам нищо общо с продавача, и пускам линк за твоя информация:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=188649
Виждам, че и цената е малко над твоя поглед, но определено колата изглежда по-читава от тези по къщите. Освен това е по-нова и с по-хубав двигател ...
Успех в търсенето!
Нямам нищо общо с продавача, и пускам линк за твоя информация:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=188649
Виждам, че и цената е малко над твоя поглед, но определено колата изглежда по-читава от тези по къщите. Освен това е по-нова и с по-хубав двигател ...
Успех в търсенето!
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта