Auris II Hybrid
Auris II Hybrid
Здравейте,
след отсъствие от моя страна, мисля отново да се спра на предпочитаната от нас марка. По стечения на обстоятелствата съвсем скоро ще се сдобия с Auris 2-ро поколение хибрид. Не смятам да навлизам в подробности как и защо съм се спрял на този вариант. Моля от колеги които имат реални впечатления от модела да споделят неща като разход на гориво, надеждност, познати проблеми ако има такива. Моля Ви само за едно, не желая поредната тема за или против хибридите. Предварително благодаря на всички които ще изразят мнение по темата. Поздрави!
след отсъствие от моя страна, мисля отново да се спра на предпочитаната от нас марка. По стечения на обстоятелствата съвсем скоро ще се сдобия с Auris 2-ро поколение хибрид. Не смятам да навлизам в подробности как и защо съм се спрял на този вариант. Моля от колеги които имат реални впечатления от модела да споделят неща като разход на гориво, надеждност, познати проблеми ако има такива. Моля Ви само за едно, не желая поредната тема за или против хибридите. Предварително благодаря на всички които ще изразят мнение по темата. Поздрави!
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Re: Auris II Hybrid
На така поставените въпроси може да отговори само собственик на такъв автомобил, така че едва ли е коректно аз да давам мнение по темата. Но все пак … Карах новият аурис хибрид комби на познат. Доста ме впечатли по сравнение с моя по стар модел. До толкова, че бях решил да го сменя веднага. Но макар, че ми предложиха много добра цена за обратно изкупуване, ме отказаха с една може би дреболия, но ме подразни и реших все пак да изчакам до 5тата година на моята.
Та какви са разликите, според мен. Впечатленията са субективни и от не специалист. Хибридната система си е същата, до колкото знам. И се усеща като същата. Но новият аурис е чувствително по стабилен. Ъпгрейда според мен си заслужава. Особено голяма е разликата на неравности. Въпреки, че се усеща като по стабилен, вози и по добре от стария. Като гледах вътрешността му отвън, реших че за шофьора ще е по неудобен. Но е точно обратното, чувствително по удобен е за шофьора. Таблото му е някак по ниско разположено и изгледа към пътя при нормално шофиране, както и при маневри е по удобен. Предните наклонени колонки около челното стъкло при стария пречат осезаемо, при новия не. Изгледът назад е също малко по удобен, макар, че това което пробвах бе комби, а аз бих предпочел хечбека. Материалите в интериора, са чувствително по приятни. До колко са по качествени и дали наистина са по качествени не мога да кажа. Подлакътника в средата, за разлика от стария, вече върши работа, освен това се и настройва. Не ми хареса само, че липсват прибираемите стойки за чаши в ъглите на таблото, с които свикнах много в стария – стойките за чаши в средата долу ми изглеждат по неудобни. Липсва му, според мен, автоматична ръчна спирачка, което ще освободи доста място между предните седалки. Новия има и повече екстри, някой доста приятни. Но някой от екстрите според мен трябваше да си останат по желание, а не да ги слагат в задължителното оборудване и така да оскъпяват автомобила. Все пак ауриса си е среден клас и цената му трябва да е по умерена, според мен.
Седалките (предните), също, са по удобни за мен. Но за по едър човек, не съм сигурен. Получи се сравнение на стария и новия аурис, което май няма да е полезно за питащия
.
Та какви са разликите, според мен. Впечатленията са субективни и от не специалист. Хибридната система си е същата, до колкото знам. И се усеща като същата. Но новият аурис е чувствително по стабилен. Ъпгрейда според мен си заслужава. Особено голяма е разликата на неравности. Въпреки, че се усеща като по стабилен, вози и по добре от стария. Като гледах вътрешността му отвън, реших че за шофьора ще е по неудобен. Но е точно обратното, чувствително по удобен е за шофьора. Таблото му е някак по ниско разположено и изгледа към пътя при нормално шофиране, както и при маневри е по удобен. Предните наклонени колонки около челното стъкло при стария пречат осезаемо, при новия не. Изгледът назад е също малко по удобен, макар, че това което пробвах бе комби, а аз бих предпочел хечбека. Материалите в интериора, са чувствително по приятни. До колко са по качествени и дали наистина са по качествени не мога да кажа. Подлакътника в средата, за разлика от стария, вече върши работа, освен това се и настройва. Не ми хареса само, че липсват прибираемите стойки за чаши в ъглите на таблото, с които свикнах много в стария – стойките за чаши в средата долу ми изглеждат по неудобни. Липсва му, според мен, автоматична ръчна спирачка, което ще освободи доста място между предните седалки. Новия има и повече екстри, някой доста приятни. Но някой от екстрите според мен трябваше да си останат по желание, а не да ги слагат в задължителното оборудване и така да оскъпяват автомобила. Все пак ауриса си е среден клас и цената му трябва да е по умерена, според мен.
Седалките (предните), също, са по удобни за мен. Но за по едър човек, не съм сигурен. Получи се сравнение на стария и новия аурис, което май няма да е полезно за питащия

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Re: Auris II Hybrid
Аз също имам Аурис хибрид, но от първото поколение и за това ще коментирам само задвижващата систеа, защото тя е същата.
Перфектен автомобил за съпругата ( както е при мен) или за спокоен тип водачи спазващи ограниченията.
Градския разход в София при нормално каране и вдигане на газта далеч преди светофарите е около 4.5 . извънградско по магистралата с около 130-5 е 6/100. След тази скорост колата става шумна от факта, че кутията е безстепенна и я вкарва във високи обороти.
Мога да кажа, че въпреки, че карам ново BMW от по - висок клас, не пропускам да се яхна на тойотата.
И най - важното е, че тази кола ми вдъхва увереност в техниката и знам, че няма да ме предаде.
Нямам оплаквания и дефекти.
Определено не е върха на икономията ако някой търси това.
Перфектен автомобил за съпругата ( както е при мен) или за спокоен тип водачи спазващи ограниченията.
Градския разход в София при нормално каране и вдигане на газта далеч преди светофарите е около 4.5 . извънградско по магистралата с около 130-5 е 6/100. След тази скорост колата става шумна от факта, че кутията е безстепенна и я вкарва във високи обороти.
Мога да кажа, че въпреки, че карам ново BMW от по - висок клас, не пропускам да се яхна на тойотата.
И най - важното е, че тази кола ми вдъхва увереност в техниката и знам, че няма да ме предаде.
Нямам оплаквания и дефекти.
Определено не е върха на икономията ако някой търси това.
Re: Auris II Hybrid
Благодаря Ви колеги,
абсолютно всяко мнение е ценно за мен. Пуснах темета с идеята да придобия по ясна представа за модела, тъй като гледах няколко ревюта и нещото което ми направи впечатление като минус е шумната скоростна кутия за която и Вие споменахте. Правих тест драйв, но в градски условия не можах да преценя до колко това е истина. Що се отнася до разхода на гориво, това е нещо толкова субективно и зависещо от конкретния водач. Ще споделя лични впечатления след като се сдобия с колата. До тогава очаквам и други колеги, запознати с тази или предходната генерация, да споделят опит. Поздрави!
абсолютно всяко мнение е ценно за мен. Пуснах темета с идеята да придобия по ясна представа за модела, тъй като гледах няколко ревюта и нещото което ми направи впечатление като минус е шумната скоростна кутия за която и Вие споменахте. Правих тест драйв, но в градски условия не можах да преценя до колко това е истина. Що се отнася до разхода на гориво, това е нещо толкова субективно и зависещо от конкретния водач. Ще споделя лични впечатления след като се сдобия с колата. До тогава очаквам и други колеги, запознати с тази или предходната генерация, да споделят опит. Поздрави!
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Auris II Hybrid
Разлика в тази и предходната генерация Аурис хибрид няма.
Демек взимаш по-новата, уж по-красива версия на Аурис, но задвижващия агрегат е един и същ.
Демек взимаш по-новата, уж по-красива версия на Аурис, но задвижващия агрегат е един и същ.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Re: Auris II Hybrid
За разхода – без да си поставям за цел нисък разход, при шофиране до 100, рядко до 120 получавам разход 3,8 лятото. В града също ми е около 3.8, това за София и Варна – също без да се старая да постигам нисък разход. Но както казахте това зависи от стила на шофиране – вероятно нормалното шофиране за мен е доста икономично. Смятам, че дори при моя стил на шофиране хибридната система има запас и ако се постарая бих постигна и по нисък разход. За висок разход – на връщане от Варна (август месец), заредих точно на изхода от града посока Шумен. По магистралата се старах да изстискам максималното по скорост. При малък трафик сутринта и 200 км/ч по километраж, реално 170 180 вероятно, разхода при слизане от магистралата ми бе над 9 литра. Спокойно подържа максималната си скорост, така че ако желаете да не спазвате ограниченията имате тази възможност. За динамиката – ако сравнявате ауриса хибрид с друг автомобил с подобна мощност и ръчна скоростна кутия. Ако не сте свикнали да шофирате в „червената зона” и с експресно превключване на ръчните скорости, въпреки, че в характеристиките на другия автомобил може да е дадено със 1-2 сек по добро ускорение до сто – с ауриса можете да постигнете по добри средни ускорения (според мен). Така, че динамиката според мен би задоволила повечето купувачи, ако не очакват от автомобил 130-140 кс, динамика на автомобил с 200 кс, но подобно мнение съм писал и по рано. Не шуми скоростната кутия – такава в общоприетия смисъл на думата – няма. Както няма и съединител – всичко си е постоянно „зацепено”. Няма и вариатор, в общоприетия смисъл, поради това няма и недостатъците на вариаторните трансмисии при други модели. Това също съм го писал – според мен „автоматика” на аурис хибрид е най-добър като усещане (плавност, удобствата които предлага и др.) в този клас автомобили. Надявам се да тествате и други модели с автоматик, роботизирани скоростни кутии, с вариатор и да споделите дали съм прав. Преди аз да купя колата ми дадоха хибриден аурис за два дена, защо и вие не се възползвате. За 10 20 мин тест драйв не можете да опитате много.
А за шума - шумен е при по висока скорост, над 120 – но шума според мен си е от двигателя и шумоизолацията не е много добра. Според мен при по висока скорост двигателя минава в мощностен режим – постига се при високи обороти. Както и при рязко натискане на педала за голямо ускорение. Докато при по ниска скорост електрониката се старае да държи двигателя около оборотите при които постига най-добра икономичност – а те са сравнително ниски. Съжалявам, че изписах толкова - изписаното е мое мнение базирано на любителски познания, може и да е погрешно. Но темата за хибрида на тойота ми е слабост:).
А за шума - шумен е при по висока скорост, над 120 – но шума според мен си е от двигателя и шумоизолацията не е много добра. Според мен при по висока скорост двигателя минава в мощностен режим – постига се при високи обороти. Както и при рязко натискане на педала за голямо ускорение. Докато при по ниска скорост електрониката се старае да държи двигателя около оборотите при които постига най-добра икономичност – а те са сравнително ниски. Съжалявам, че изписах толкова - изписаното е мое мнение базирано на любителски познания, може и да е погрешно. Но темата за хибрида на тойота ми е слабост:).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Auris II Hybrid
Най-добре да прегледаш теми в чужди форуми, където потреблението е по-голямо.
Пример http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ota-prius/
Пожелавам ти приятни изживявания.
Пример http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ota-prius/
Пожелавам ти приятни изживявания.
Re: Auris II Hybrid
Здравей, все още не, но се надявам съвсем скоро и това да се случи. Между другото, последвах съвета на един от колегите и направих обстоен тест драйв на автомобила. Впечатленията ми са:nebrejen написа:dap, сдоби ли се вече с Ауриса?
По-добра возия спрямо настоящия ми автомобил(Citroen C4 II).,
Повече глезотии като екстри.,
Воланът е доста по-лек, отново сравнение с C4-ката, но като че ли не е толкова прецизен.,
Учудващо за мен, не е муден, колата си е с добри динамични показатели.,
Що се отнася до разхода на гориво, ако може да се вярва на борд компютъра, София-Пловдив на круиз със скорост от 140км и от време на време над, разхода ми бе около 6л/100км. В градски цикъл (Пловдив) успях да достигна до 3,8л/100км.
Като минус отчитам липсата на самозаключване на автомобила при потегляне, рециклираните материали особено на централната конзола.
В заключение мога да кажа, че за два дни тест драйв и първи сблъсък с Hybrid на Тойота съм доволен, изключително приятно е да го управляваш в градски условия.
Поздрави!
Re: Auris II Hybrid
dap Мерси за информацията. И аз чакам нашият да пристигне след 20-на дни..Чета по чуждите форуми за проблеми с акумулаторите..Дано са единични случаи:)
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Auris II Hybrid
Самозаключването голяма екстра ли е?dap написа:Като минус отчитам липсата на самозаключване на автомобила при потегляне, рециклираните материали особено на централната конзола.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Auris II Hybrid
Ако не се самозключиш, нЕма каране братче! Страх! laugh.gifVesko написа:Самозаключването голяма екстра ли е?dap написа:Като минус отчитам липсата на самозаключване на автомобила при потегляне, рециклираните материали особено на централната конзола.
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Auris II Hybrid
Виж в настройките на колата, моето от там се активира, деактивира и настройва в кои ситуации да заключва и отключва.
Re: Auris II Hybrid
Точно защото не е голяма не виждам причина да липсва.Vesko написа:Самозаключването голяма екстра ли е?dap написа:Като минус отчитам липсата на самозаключване на автомобила при потегляне, рециклираните материали особено на централната конзола.
проверих, но нямаше кой знае колко опции свързани с автомобила.Airfan написа:Виж в настройките на колата, моето от там се активира, деактивира и настройва в кои ситуации да заключва и отключва.
Поздрави
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Auris II Hybrid
Виж на запален автомобил. При мен ако не е запален опцията за настройка на автомобила е недостъпна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Kostadin и 7 госта