Високи обороти при студена кола
Високи обороти при студена кола
Здравейте Тойота маниаци. Виждам че тук има някои хора които разбират изключително много от автомобили, механика, електроника и са запознати със спецификите на тези неща при много модели на Тойота.
Аз обаче сам много далеч от тези неща, и освен че знам как да си проверя маслото май нищо друго под капака не ми е ясно. Затова реших да поискам помощ/инфо по отношение на следния въпрос:
Когато колата ми е студена, оборотите на празен ход са между 1800 и 2000 об./мин. Това някак си не ми се струва като много нормално, съдейки по поведението на оборотите на коли на мои колеги. Та въпроса ми е нормално ли е това и ако не на какво може да се дължи. Нямам много време да ходя по сервизи, а и съм се понаплашил малко от сервизи измамници които само гледат как да те одерат. Досега за по малко от 6 месеца съм дал към 1000 лева за части и ремонт и пак има много неща за оправяне. Каръщина.
Колата е Тойота корола, двигател 4E-FE, 1322 куб.см, 16 клапана, 75 конски сили, произведена май 1996 година. Внесох от Германия през юли, на 112 хил.км.
А, щях да забравя. Не по малко важен въпрос: Мога ли да карам без ламбда сонда и какви са евентуалните последствия от това, като изключим повишения разход на гориво? Преди може би месец на злобните трамвайни линии Джеймс Баучер си помлях ламбда сондата, предното гърне и други разни поразии. Това поражда още въпроси в мен, като например как мога да променя окачването така че колата да стане по висока. Вече смених задните две пружини, които бяха червени с нормални и сега сам като че ли 2 сантиметра по висок, но все още изтръпвам като видя легнали полицаи.
Що се отнася до ламбда сондата, преди два дни се обадих в ТМ ауто да питам но като ми казаха че е 330лв и се отказах да си купувам, поне не оригинална.
Какво ще ме посъветвате по отношение на тези неща? Благодаря!
Аз обаче сам много далеч от тези неща, и освен че знам как да си проверя маслото май нищо друго под капака не ми е ясно. Затова реших да поискам помощ/инфо по отношение на следния въпрос:
Когато колата ми е студена, оборотите на празен ход са между 1800 и 2000 об./мин. Това някак си не ми се струва като много нормално, съдейки по поведението на оборотите на коли на мои колеги. Та въпроса ми е нормално ли е това и ако не на какво може да се дължи. Нямам много време да ходя по сервизи, а и съм се понаплашил малко от сервизи измамници които само гледат как да те одерат. Досега за по малко от 6 месеца съм дал към 1000 лева за части и ремонт и пак има много неща за оправяне. Каръщина.
Колата е Тойота корола, двигател 4E-FE, 1322 куб.см, 16 клапана, 75 конски сили, произведена май 1996 година. Внесох от Германия през юли, на 112 хил.км.
А, щях да забравя. Не по малко важен въпрос: Мога ли да карам без ламбда сонда и какви са евентуалните последствия от това, като изключим повишения разход на гориво? Преди може би месец на злобните трамвайни линии Джеймс Баучер си помлях ламбда сондата, предното гърне и други разни поразии. Това поражда още въпроси в мен, като например как мога да променя окачването така че колата да стане по висока. Вече смених задните две пружини, които бяха червени с нормални и сега сам като че ли 2 сантиметра по висок, но все още изтръпвам като видя легнали полицаи.
Що се отнася до ламбда сондата, преди два дни се обадих в ТМ ауто да питам но като ми казаха че е 330лв и се отказах да си купувам, поне не оригинална.
Какво ще ме посъветвате по отношение на тези неща? Благодаря!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Високи обороти при студена кола
Oborotite sa ti normalni za studen dvigatel, pone spored moi nabliudeniq.
Na studen dvigatel oborotite sa okolo 1500-2000, za6toto ba4ka na smuka4, dokato zagree. Sled kato zagree dostatu4no trqbva da padnat na 800-900 oborota v minuta.
Smeni lambdata vuzmojno naj-skoro.
Tova e O2 senzor, kojto izmerva nivoto na kislorod v izgorelite gazove.
Za da razbere6, za6to trqbva da si slijo6 lmbda vuzmojno nja-skoro pro4eti tozi link:
http://auto.howstuffworks.com/question257.htm
Na studen dvigatel oborotite sa okolo 1500-2000, za6toto ba4ka na smuka4, dokato zagree. Sled kato zagree dostatu4no trqbva da padnat na 800-900 oborota v minuta.
Smeni lambdata vuzmojno naj-skoro.
Tova e O2 senzor, kojto izmerva nivoto na kislorod v izgorelite gazove.
Za da razbere6, za6to trqbva da si slijo6 lmbda vuzmojno nja-skoro pro4eti tozi link:
http://auto.howstuffworks.com/question257.htm
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Благодаря за отговора!
Наистина след напълно загряване оборотите падат някъкде към 850-900. Следва да отсъдя че високите обороти при студен двигател не се дължат на липсата на ламбда сонда, но противно на мнението на много самозвани "разбирачи", явно отсъствието и не е толкова безпроблемно и може да замърси или даже увреди двигателя.
Мерси още веднъж.
Наистина след напълно загряване оборотите падат някъкде към 850-900. Следва да отсъдя че високите обороти при студен двигател не се дължат на липсата на ламбда сонда, но противно на мнението на много самозвани "разбирачи", явно отсъствието и не е толкова безпроблемно и може да замърси или даже увреди двигателя.
Мерси още веднъж.
Здравейте,
аз също имам подобна питанка.Карам Корола 1.6 16в,при палене на студен двигател ми държи около 2200 оборота,но след като загрее не ми падат на 800-900 а остават някъде на 1500.По шума на двигателя видимо не работи на толкова,дори след като изклуча двигателя стрелката на обортомера не се връща до краи а остава за момент на около 500-600 оборота.от какво може да е това
предварително благодаря
аз също имам подобна питанка.Карам Корола 1.6 16в,при палене на студен двигател ми държи около 2200 оборота,но след като загрее не ми падат на 800-900 а остават някъде на 1500.По шума на двигателя видимо не работи на толкова,дори след като изклуча двигателя стрелката на обортомера не се връща до краи а остава за момент на около 500-600 оборота.от какво може да е това
предварително благодаря
провери си температурния датчик на инжекциона(той е с два края за разлика от този който служи за показването на температурата на таблото)
Имах подобен проблем от лоша връзка към датчика. Карам Пикник с двигател 3s-fe.При студен д вигател 1600-1800 об/мин при загрят 700-800 об/мин.А по повод на ландата това заедно с температурния са двата основни датчика оказващи влияние върху количеството на впръсканото гориво.Така че да караш без ланда не е разумно особено ако си с катализ атор (ще му разкажеш играта).След ка то японеца е сжил нещо не го махай-едва ли е излишно .Ланда има на добра цена от BOSH напълно заместима
Имах подобен проблем от лоша връзка към датчика. Карам Пикник с двигател 3s-fe.При студен д вигател 1600-1800 об/мин при загрят 700-800 об/мин.А по повод на ландата това заедно с температурния са двата основни датчика оказващи влияние върху количеството на впръсканото гориво.Така че да караш без ланда не е разумно особено ако си с катализ атор (ще му разкажеш играта).След ка то японеца е сжил нещо не го махай-едва ли е излишно .Ланда има на добра цена от BOSH напълно заместима
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта