Смених мотора, тъй като колата дойде с блокирал. Новия мотор е обслужен, сменена е гарнитурата на главата след профилактично шлайфане, клапаните са шлайфани, премерени са с микрометър хлабините на пуловете, дюзите са преминали стенд и са отремонтирани... всичко изглеждаше нормално докато не запали и се появи чукането, което се чува на клипа. На какво се дължи според вас? Чукането е от 1ви цилиндър (като го изключим на диагностика, тропането намалява, но не е от дюза). Днес свалих картерите, тъй като имах съмнения, че е превъртял биелен лагер на въпросния 1ви цилиндър, но и там нещата са ОК. След това свалих и петите на другите цилиндри да видя какво е положението там и забелязах, че номерата по лагерите са различни. 1ви цил. - 0H06F 4ти цил. - 0H05F, а на 2ри и 3ти горната черупка е 0H06F, а на долната 0H06E. На някой говорят ли му нещо тези цифри? Аз мисля, че има някъде хлабина във вала. Не знам и какви трябва да са стойностите на вала, също така и дали са правени интервенции по него!?!?!?!
