

Че ти докато смъкнеш гумата - те ще са изстиналиJapanese_fever написа:Еми като си сменяш гумите след като си ходил на писта.
Ясно - явно е за проверка дали диска е прегряван...Japanese_fever написа:Тя боята веднъж смени ли си цвета става бяла. Като изстинат дисковете не си възвръща оригиналния цвят.
Да.slowtraveler написа:Ясно - явно е за проверка дали диска е прегряван...Japanese_fever написа:Тя боята веднъж смени ли си цвета става бяла. Като изстинат дисковете не си възвръща оригиналния цвят.
Сребърен феролит е написал. Има и спрейове за спирачни апарати, които са с топлоустойчива боя.alexsv_17 написа:Много добре се е получило, колега, браво!
С какъв спрей боядиса спирачните апарати?
Меглио опита ли?baivlado написа:Не е съвсем по темата, но да не пускам нова за такава глупост. Дайте идея с какво да махна прах от накладки полепнал по джантите? Не знам защо, но доста здраво е залепнал. А не смея да прибегна до телени четки или шкурка за да не нараня повърхността на джантата (алуминиева).
Добра идея е. Не се бях сетилAirfan написа:Меглио опита ли?baivlado написа:Не е съвсем по темата, но да не пускам нова за такава глупост. Дайте идея с какво да махна прах от накладки полепнал по джантите? Не знам защо, но доста здраво е залепнал. А не смея да прибегна до телени четки или шкурка за да не нараня повърхността на джантата (алуминиева).
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта