Вода се отделя при горенето на всички масови горива! Като при CNG е най-много. Но това е вода с доста висока температура ( пара ) та не съм сигурен точно колко може да повлияе на корозията и колко повече влияе от кислорода, CO, CO2, NO прозиводните, саждите и тн, и до сега не съм виждал корозирал клапан на работеща кола. Някой по запознат може да каже!
Филипе чакам доказателство че пропана гори на по-висока темепартура от бензина!!! Аз съм ти дал че това не е вярно и данните в Wiki не са верни!!! Разликата при горене на LPG и CNG е може би над 100 градуса по C в полза на бензина и нафтата!!! И да съвсем възможно е да го чуваш за първи път от мен както се казва и ти да научиш нещо ново! biggrin.gif
Всъщност до сега не съм видял нито един източник където да пише температури на горене и пропан-бутана да е даден с по-висока температура от нафта/бензин! Ти се заблуждаваш за пропана и от там си развиваш някакви теории. Поразрови се малко повечеко и виж горелките на пропан и въздух да намериш някоя дето вдига 2300 градуса

. С пропан и ацетилен и/или кислород работата е друга, не знам не ги ли чтеше нещата дето ти ги пиша ?!?!?!
Относно това че вкарваш повече гориво, като пръскаш течна фаза имаш по-голяма мощност и от тази логика би трябвало да значи че вкарваш още повече гориво но всъщност разхода пада! А сега де

!
Ледерман е прав! Влезе ли вода в двигателя в работещо състояние в количество което е по-голямо от размера на говината камера независимо какъв е автомобила ще стане тоталка!!! Но това няма нищо общо с темата

.
Вокиле не съм съгласен с това което казваш защото от неправилно настроен аванс може да изгорят и всмукателни и изпускателни калапни точно от пламъка.
ПС:
Специално линкове за Филип неверни

:
http://en.wikipedia.org/wiki/Propane_torch
A propane torch is a tool for burning the flammable gas propane (C3H8). The maximum adiabatic flame temperature a propane torch can achieve with air is 1,995 °C (3,623 °F). Some propane torches are also used with a tank of pure oxygen to achieve a flame temperature nearing 2,820 °C (5,110 °F).
http://en.wikipedia.org/wiki/Gas_burner
Propane in air 1980 °C
http://chemistry.about.com/od/firecombu ... atures.htm
propane 2,820 °C (oxygen), 1,980 °C (air)
propane butane mix 1,970 °C (air)
http://www.derose.net/steve/resources/e ... etemp.html
Propane/air 1,977
http://www.doctorfire.com/flametmp.html - Хубаво четиво!
For methane burning in air, the adiabatic flame temperature is 1949°C, while for propane it is 1977°C, for example.
http://www.rpgroup.caltech.edu/courses/ ... me2003.pdf - много хубаво изследване чисто научно на CALIFORNIA INSTITUTE OF TECHNOLOGY !
Ето Филипе виж колко много други източници освен мен твърдят това което и аз! Но теб май пак те мързи да търсиш и четеш

!!!
Единствените които твърдят че пропан бутана и метана горят с по-висока температура са прозиводителите на свещи, масла и системки за пазене на клапаните! Което не е вярно!!!
Може да има някаква друга причина поради която двигателя да е повече термично натоварен и/или неефективен но това не е възможната температура на горене!!!