philipp написа:Ако проблемите не изчезнат, все пак навий старите свещи за проба.
А ако изчезнат от само себе си, на какво ли би се дължало?


philipp написа:Ако проблемите не изчезнат, все пак навий старите свещи за проба.
Tо това ясно-питам за да го открия овреме и отстраня причината,щото надали ще ми хареса, когато цъфне а и по закона на Мърфи винаги в най-неподходящият момент.Bass_Man написа:В един момент ще се покаже какво е било.
Нищо не съм пипал по газовата от как съм я купил-Януари, но мисля да и направя профилактика при добър газаджия. Иначе колата е добре подържана за чест на предишните собственици.Ще обадя, щом се изясни причината.Bass_Man написа:Аз за това не монтирам такива системи, просто ако има проблеми трява да си пророк! Прилича на бедна смес за момента но дали е от смотана газ или изпарителя вече се е позапушил/разцентровал...... Сменял ли си филтъра на течната фаза?
Подозирам нещо такова като минимум, та за това мисля да ходя на газаджия, защото, хабер си нямам от газово и съм достатъчно технически грамотен за да НЕ пипам, там където не зная каквоphilipp написа:Като минимум смени филтърчето и почисти изпарителя. Бих се обзаложил, че са пълни до горе с черната каша
Вече почнахме да намираме косури и на инженерите,които произвеждат коли на Бензин.philipp написа:Ами не се чудим, защото проблеми нямаме. В зависимост от монтажа помпата може да е пусната или напълно спряна при работа на газ. Въпрос на вкус е, но аз лично предпочитам да е пусната и да върти бензина - не се прецакват маркучите, а утайките се въртят и течността се чисти от филтъра. Единствената грешка, която каращите на газ правят, е че си оставят резервоарите полупразни. Правилното отношение към колата е резервоара с бензин да е пълен, независимо, че се кара предимно на газ. И освен това този резервоар е хубаво да се изразходва веднъж на 4-5 месеца. Аз го правя при каране на дълъг път - веднъж през лятото като имам голям преход го правя на бензин. На инжекторите освен да се запушат от боклуци, друго не може да им се случи.sha4ev написа:После се чудите защо имате проблеми с бензиновата помпа,с дюзите и прочие.
Спазвайки тези две правила, няма какво да се случи на бензиновата помпа (в зависимост от монтажа тя или не работи въобще, или си върти нормално бензина без да засмуква въздух). Няма какво да се случи и с инжекторите, стига бензиновите маркучи да не се разронят вътрешно (затова предпочитам въртяща бензина помпа)
П.П. Забележете, че тези проблеми ги има независимо дали се пали на газ или на бензин! При палене на бензин просто се изразходва горивото от резервоара на малки порции, с което един от потенциалните проблеми (старо гориво) отпада. За сметка на това, както вече казах, паленето на газ е по-щадящо студения двигател.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта