
valove i portvane na glava
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
kolesa
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: valove i portvane na glava
Мнение от slowtraveler » 05 Сеп 2014 19:46
Колега, ако пишеш на кирилица увеличаваш шанса да ти бъде отговорено.
А ако задаваш въпроса с достатъчно изчерпателна информация, увеличаваш шанса да получиш правилен отговор.
Защото при така зададен въпрос, и 1 и 1000к.с. могат да бъдат правилен отговор, ама зависи за какъв двигател...
А ако задаваш въпроса с достатъчно изчерпателна информация, увеличаваш шанса да получиш правилен отговор.
Защото при така зададен въпрос, и 1 и 1000к.с. могат да бъдат правилен отговор, ама зависи за какъв двигател...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: valove i portvane na glava
Мнение от Japanese_fever » 05 Сеп 2014 20:57
Зависи с колко голям профил са валовете и как после ще се тюнва.
Трябва задължително след това да се нагоди запалването и също новa fuel map за компютъра (ECU-то).
Ако портваш само и по-агресивни валове без тюнване, може да си прецакаш двигателя.
Може да се наложи и подмяна на инжекторите с такива с по-висок дебит, но това пак зависи колко са агресивни валовете и ще си покаже при тюнването, ако сместа е прекалено бедна.
Иначе едно 20-30 коня на колелата може да вдигнеш, но пак казвам зависи колко са агресивни валовете и кой след това ще направи тюна.
Трябва задължително след това да се нагоди запалването и също новa fuel map за компютъра (ECU-то).
Ако портваш само и по-агресивни валове без тюнване, може да си прецакаш двигателя.
Може да се наложи и подмяна на инжекторите с такива с по-висок дебит, но това пак зависи колко са агресивни валовете и ще си покаже при тюнването, ако сместа е прекалено бедна.
Иначе едно 20-30 коня на колелата може да вдигнеш, но пак казвам зависи колко са агресивни валовете и кой след това ще направи тюна.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 0 госта