Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Re: Тойота и газов инжекцион
Външните монтажи, които не са защитени допълнително, заминават за 4-5 години. Това имах предвид. А за 10-те, които масово в България се разтеглят до 15, се знае. Хубаво тръгнаха преди с паспорти на бутилките, но нещо замря работата... сега пак всичко е пълна цигания.
Каква е другата разлика между старите и евросондите? Не го казвам като заяждане, наистина ми е интересно и искрено питам.
Каква е другата разлика между старите и евросондите? Не го казвам като заяждане, наистина ми е интересно и искрено питам.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота и газов инжекцион
Те би трябвало и сега на ГТП да гледат за бутилки, клапани и тн. Иначе имат повече защити евросондите.
Re: Тойота и газов инжекцион
Какви са тези повече защити? Аз това питам. Знам за ел. клапан. Какво друго?
А ГТП в България е полюция! Абсолютно менте! "Ходи пий едно кафе, че вече трябва да СТОИ колата на канала поне 20 минути"...
А ГТП в България е полюция! Абсолютно менте! "Ходи пий едно кафе, че вече трябва да СТОИ колата на канала поне 20 минути"...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота и газов инжекцион
Искаш да ти превеждам от документацията на сондата или да препиша закона? Отвори си модела на сондата в интернет и ще ги видиш не трябва да те мързи чак пък толкова
.
ПС:
Ето ти да си четеш:
http://www.unece.org/fileadmin/DAM/tran ... 067r3e.pdf
http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMater ... dMat=83820

ПС:
Ето ти да си четеш:
http://www.unece.org/fileadmin/DAM/tran ... 067r3e.pdf
http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMater ... dMat=83820
Re: Тойота и газов инжекцион
Можеше и по-елегантно да ме пратиш за зелен хайвер. Ако знаеше, щеше да кажеш с две думи. Или пък е толкова сложно, че простосмъртни като мен няма как да знаят термина на нововъведението?
Re: Тойота и газов инжекцион
Ваss, рейла е нисък клас, но за 50 лв четворка по-добро няма. Приемам го за консуматив и това е. Моя вече е на 50 000 и е 1,5 ом. държи се перфектно. Относно фобоса 1 - 2 също е перфектен контролер, сега с какво ще се оборудва е друг въпрос. Всичко зависи от цената която клиента е готов да заплати. Развалена рейка и изпарител не значи скапан фобос.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота и газов инжекцион
Филипе проблема е че просто те мързи, а не че аз те пращам за зелен хайвер или си простосмъртен. И на български и на английски съвсем ясно е описано какво трябва да има. Ако от няколко страници текст не можеш да си извадиш информация значи просто не е за теб тази работа! Без никакви лични чувства ти го казвам това.
Сашо за 50лв всъщност има по-добро и това са турските и китайските рейки. Но това няма никакво значение при положение че за 150лв можеш да сложиш рейка и да забравиш! И тези 50 000км никой не ги гарантира това се е случило при теб и при някой други но при някои са под 10 000км!!! И тогава не идва много рентабилно.
При Фобосите също е на серии и на версии работата не е да са безпроблемни като цяло!
Сашо за 50лв всъщност има по-добро и това са турските и китайските рейки. Но това няма никакво значение при положение че за 150лв можеш да сложиш рейка и да забравиш! И тези 50 000км никой не ги гарантира това се е случило при теб и при някой други но при някои са под 10 000км!!! И тогава не идва много рентабилно.
При Фобосите също е на серии и на версии работата не е да са безпроблемни като цяло!
Re: Тойота и газов инжекцион
Огромна част от същите неща ги пише и за старите сонди.
Когато мен един човек ме попита "каква е разликата между стария учебник по математика за 5-ти клас и новия", аз ще му кажа с две-три думи общата концепция на програмата и ако е заинтересован в конкретика - с няколко изречения и примери ще му покажа конкретните разлики. Няма да му дам двата учебника и да му кажа "на виж сам и чети". По същият начин когато ме попитат "каква е разликата между старите и новите сонди", аз отговарям с две думи "новите имат електрически клапан". Толкова знам - за друга разлика не съм чувал, сигурно съм неосведомен. Но е кратко и ясно - няма нужда от четене на десетки страници и подлагане на анализ на документи, които при всичко отгоре не са технически по темата, а са просто нормативни (!), за този, който ме е попитал.
Ще стана досаден, а и личните нападки не са за тук, но все пак... Ако нещо не можеш да го обясниш отгоре-отгоре с две-три изречения (или в най-простия начин - да му споменеш термина), то или не си признаваш, че не знаеш, или има някакъв друг проблем, за който трябва да се уточни. При всички положения обаче е доста бих казал грозно да хвърляш определения от типа "като те мързи", при положение, че самия теб те мързи да кажеш нещо, което самия ти УЖ знаеш. Ако толкова силно ме интересуваше щях сам да си чета десетките страници и нямаше да питам тук. Питал съм, а ти се държиш надменно. Форумите са за приятелски отношения, а не за заяждане, нали? Държавен вестник ми даде да чета, за да се осведомя за техническите характеристики на евросондите? Подиграваш ли ми се? И да, аз също без никакви лични чувства ти го казвам това. Не се познаваме даже. Аз бях дотук, защото няма смисъл да се караме. Ако ще те направи горд и щастлив, ето: печелиш, изглеждаш като много знаещ (въпреки, че не демонстрира знанията си), а аз съм мързелив и глупав. Ура.
Когато мен един човек ме попита "каква е разликата между стария учебник по математика за 5-ти клас и новия", аз ще му кажа с две-три думи общата концепция на програмата и ако е заинтересован в конкретика - с няколко изречения и примери ще му покажа конкретните разлики. Няма да му дам двата учебника и да му кажа "на виж сам и чети". По същият начин когато ме попитат "каква е разликата между старите и новите сонди", аз отговарям с две думи "новите имат електрически клапан". Толкова знам - за друга разлика не съм чувал, сигурно съм неосведомен. Но е кратко и ясно - няма нужда от четене на десетки страници и подлагане на анализ на документи, които при всичко отгоре не са технически по темата, а са просто нормативни (!), за този, който ме е попитал.
Ще стана досаден, а и личните нападки не са за тук, но все пак... Ако нещо не можеш да го обясниш отгоре-отгоре с две-три изречения (или в най-простия начин - да му споменеш термина), то или не си признаваш, че не знаеш, или има някакъв друг проблем, за който трябва да се уточни. При всички положения обаче е доста бих казал грозно да хвърляш определения от типа "като те мързи", при положение, че самия теб те мързи да кажеш нещо, което самия ти УЖ знаеш. Ако толкова силно ме интересуваше щях сам да си чета десетките страници и нямаше да питам тук. Питал съм, а ти се държиш надменно. Форумите са за приятелски отношения, а не за заяждане, нали? Държавен вестник ми даде да чета, за да се осведомя за техническите характеристики на евросондите? Подиграваш ли ми се? И да, аз също без никакви лични чувства ти го казвам това. Не се познаваме даже. Аз бях дотук, защото няма смисъл да се караме. Ако ще те направи горд и щастлив, ето: печелиш, изглеждаш като много знаещ (въпреки, че не демонстрира знанията си), а аз съм мързелив и глупав. Ура.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота и газов инжекцион
Ами вместо да се чувстваш обиден да го беше прочел?!?!?!
Отговарям ти така защото така е правилно да се направи ако ти имаш някакви други възгледи и мнения недей да ме караш да се съобразявам с тях! Това е стандарта и аз съм ти го дал ако искаш да си правиш анализи избери си модели сонди намери им документацията и си ги сравнявай колкото искаш.
ПС:
Поради отгоре отгоре отношение БГ е на това дередже, аз отгоре отгоре не работя и не отговарям!!!
Отговарям ти така защото така е правилно да се направи ако ти имаш някакви други възгледи и мнения недей да ме караш да се съобразявам с тях! Това е стандарта и аз съм ти го дал ако искаш да си правиш анализи избери си модели сонди намери им документацията и си ги сравнявай колкото искаш.
ПС:
Поради отгоре отгоре отношение БГ е на това дередже, аз отгоре отгоре не работя и не отговарям!!!
Re: Тойота и газов инжекцион
Сега пък съм бил обиден. Не, направих плах опит да се помъча нещо в дискусията да е полезно. Не се получи нищо различно от пустословие. Жалко за загубените секунди от моя живот.
П.П. Интересно ми е защо не прилагаш същия подход по темата с Фобосите, а отговаряш "отгоре-отгоре"? Защо не прати човека да прочете едни 140 страници, които освен друго не са технически и конкретни, а за гарнитура малко закони и държавен вестник? Не отговаряй, това вече е заяждане. Спирам.
П.П. Интересно ми е защо не прилагаш същия подход по темата с Фобосите, а отговаряш "отгоре-отгоре"? Защо не прати човека да прочете едни 140 страници, които освен друго не са технически и конкретни, а за гарнитура малко закони и държавен вестник? Не отговаряй, това вече е заяждане. Спирам.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота и газов инжекцион
Ама как няма да ти отговря разбира се че ще ти отговоря! Защото в случая с Фобоса нито има документация която да описва въпросните проблеми нито стандарт! Там нещата са лично от мой опит и не са отгоре отгоре това е почти всичко което мога да ти кажа! Но поради отгоре отгоре окомплектовка излиза скапано има и на не чак толкова лошите ЕКУ-та.
ПС:
Разбира се няма и публикация в ДВ!
ПС:
Разбира се няма и публикация в ДВ!

Re: Тойота и газов инжекцион
За какво казваш, че сме на това дередже?Bass_Man написа:лично от мой опит
Какво има като защити в една сонда? Нивомер с поплавък да ограничава до 80%, механичен клапан - изпуска при прекалено високо налягане отвеждайки газта в атмосферата и клапан, който прекъсва изпускането при по-бързо изтичане на газ от обикновеното. Достатъчно просто е и всеки ще го разбере с едно изречение. Евросондите добавят електромагнитен клапан - газта се пуска само при даден контакт и превключен режим за каране на газ. Ако нещо съм пропуснал, кажи. Хората няма да четат 140 страници НОРМАТИВНИ документи - това е форум. Когато някой се поинтересува - ще ги прочете.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота и газов инжекцион
Контекста в който е казана една дума има ли значение или ще ми вадиш дума по дума да си пишеш съчинения?philipp написа:Затова казваш, че сме на това дередже?Bass_Man написа:лично от мой опит
...................
За коя сонда говориш я дай една документация да прочетем?
ПС:
Форума не е измислен за да бъде заместено четенето с мързел!
Re: Тойота и газов инжекцион
Аз да не съм ти?
Говоря за старите две сонди, които свалих от Пасата и от Нивата си и за новите евросонди, които ми сложиха в сервиза. Разгледах ги - 1:1 бяха, с изключение на ел. магнитния клапан. Старите са Ловато на Нивата и BRC на Пасата, а бяха сменени с Ловато и на двете.
А относно форума - дай да го закриваме като ненужен тогава. Повечето хора нямат нужда от това да са специалисти. Искат да знаят нещата именно отгоре-отгоре, за да не ги лъжат специалистите по сервизите (пращайки ги например за зелен хайвер или по-лошо - карайки ги да плащат за зелен хайвер).
Говоря за старите две сонди, които свалих от Пасата и от Нивата си и за новите евросонди, които ми сложиха в сервиза. Разгледах ги - 1:1 бяха, с изключение на ел. магнитния клапан. Старите са Ловато на Нивата и BRC на Пасата, а бяха сменени с Ловато и на двете.
А относно форума - дай да го закриваме като ненужен тогава. Повечето хора нямат нужда от това да са специалисти. Искат да знаят нещата именно отгоре-отгоре, за да не ги лъжат специалистите по сервизите (пращайки ги например за зелен хайвер или по-лошо - карайки ги да плащат за зелен хайвер).
Re: Тойота и газов инжекцион
имам интересен проблем ако мога да го нарека така , инжекжиона ми е ланди без обд на корола 1.6 и работата е там че минах около 30 хил км и ми гореше газ винаги 1 л над показанието на борд компа ( бензиновия разход ) , нищо не съм променял нищо не съм бутал и изведнъж разхода скочи на точно 2 литра над бензиновия ... и като казвам точно това значи примерно показание 7.2 бензинов 9.2 газов biggrin.gif ходих при момчетата които ми я слагаха , закачиха я и на комп всичко 6 (уж) да ама разхода си остава 2 литра отгоре .. някакви идеи ?
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта