Като гледам как върви проекта на колегата Нико, реших и аз да ви споделя как развалих семейния автомобил преди 2 години горе-долу.
Ето така започна всичко....
И турбото
Турбото е от Мареа 2.4 ТДИ с оригиналния си кулер в началото.
Мотора е сток. Колата си върви вече 29000км (9,5:1), чак не вярвам колко е здрав този мотор. Колата се кара на ГИ. Такава си беше идеята от самото начало, но сега се замислям за Мега.
Carina E Turbo
Re: Carina E Turbo
След като е подкарах осъзнах, че 14-ките и идват малки... затова минах на 16-ки от 7-ма генерация Селика, благодарности на Нико, че си ги свали от неговата селика biggrin.gif
Тъй като уредите не си отиваха с освелетнието на таблото реших и то да бъде подменен с LED. В момента съм се замислил за спортно окачване. Ако някой може да предложи нещо ще съм благодарен.
В последствие при опита си да стигна до един трафопост(не съм много сигурен дали се пише така biggrin.gif ) преди да изгори фирмата, в която работя закачих колата отдолу и изкъртих интеркулера. Така се сдобих с нов по-голям.
Междувременно реших да сложа някой уред в колата....
Само, че нямам снимка на крайния вариант, довечера ако се сетя ще ги снимам. Тъй като уредите не си отиваха с освелетнието на таблото реших и то да бъде подменен с LED. В момента съм се замислил за спортно окачване. Ако някой може да предложи нещо ще съм благодарен.
Lexus IS 220d
Mazda MX5
Mazda MX5
Re: Carina E Turbo
Дали ще станат за хечбека? Знаеш ли с колко се снижава колата с тях?
Lexus IS 220d
Mazda MX5
Mazda MX5
Re: Carina E Turbo
Подобренията няма ли да ги видят другите съфорумници или само аз ще им се радвам
Пружините приготвени за монтаж...уредите преместени на колконката на стъклото...все хубави работи 


celica s peika....ama si e moq
Re: Carina E Turbo
Ето е с ниските пружини...малко е мръсна но няма значение
- Прикачени файлове
-
- 20140927_1920041.jpg (609.21 KiB) Преглеждано 3265 пъти
Lexus IS 220d
Mazda MX5
Mazda MX5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта