SFINKS написа:G klasa 5.5 AMG ама май казваш ..Има доста с лепенка G55 а в действителност с доста по-скромни двигатели.
Ако е било истинско G55 и някой който може да кара, нито на права нито на завои нито където и да е имаш шанс
...
V8 трудно може да се обърка, така, че вярвам на надписа...
И на правите отлепяше яко, докато наближи завоя.. И там почваше едно лашкане, и до там...
Просто физиката няма как да се отмени..
Но в случая не е коректно да се каже 'това е най-добрия компромис', защото както всеки компромис, въпроса е в приоритетите...
Ако искаш да си максимално проходим, навярно бих избрал 'самурайче' - леко, късо, тясно... И на магистралата ще се движи сносно
Ама ако теглиш каравана на магистралата, то тежък джип би бил по-удобен.
И т.н. и т.н. - пак зависи кои приоритети ще сложиш на първо място.
Защото иначе такова 'сравнение' дали компромиса е идеален, изглежда като спор дали крокодила е по-дълъг отколкото зелен
Може да спорим например дали Jeep Grand Cherokee SRT е по-добре от G-класата

Защото на магистралата сигурно ще се представи по-добре. А извън асфалта сигурно ще е малко по-зле, защото например няма понижаваща предавка...