Индикация за грешка изчезна!?

Аватар
Lakokara4a
Мнения: 140
Регистриран на: 07 Юли 2013 09:56
Местоположение: Монтана

Индикация за грешка изчезна!?

Мнение от Lakokara4a » 26 Юни 2014 21:19

Колеги, стана нещо странно за мен... Светна ми чек енджин и проверихме. Оказа се клапана за отработените газове. Агер или егер, нещо такова. Утре имах уговорка с едно момче да го изчисти. За моя най-голяма изненада обаче тази вечер карах и като запалих колата индикацията я нямаше!!! Как е възможно да изчезне грешката сама? Не е чистена, не съм махал акумулатора или нещо друго. Не би ли трябвало да седи, докато не се изчисти ?
Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2003 декември.

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Индикация за грешка изчезна!?

Мнение от lederman » 26 Юни 2014 22:10

В техстрийма има няколко категории грешки : текущи, минали, исторически ....
Има и някакви алгоритми за самопочистване на грешките. Нещо от сорта ако причината за грешката е отпаднала, и има няколко пълни цикъла (цикъл е от студен до загрял и отново изстинал ДВГ), ама не съм ги разучавал подробно кога, как и защо :)
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: Индикация за грешка изчезна!?

Мнение от jim_beam » 26 Юни 2014 22:33

колега понякога може да стане това,но е възможно след известно време пак да светне.изчисти егр-а да ти е мирна главата.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Lakokara4a
Мнения: 140
Регистриран на: 07 Юли 2013 09:56
Местоположение: Монтана

Re: Индикация за грешка изчезна!?

Мнение от Lakokara4a » 27 Юни 2014 06:37

Чистенето ясно, ще го направя днес. Мен повече ме притесни как спря да свети, защото единственото дето имах като обяснение е, че може да е изгоряла крушката. Иначе откакто светно действително са минали няколко цикъла. Тя светна преди 2 дни. Оттогава няколко пъти (поне 5-6 пъти) съм палил на студен двигател и съм карал докато загрее.
Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2003 декември.

steich
Мнения: 257
Регистриран на: 25 Окт 2008 23:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Индикация за грешка изчезна!?

Мнение от steich » 28 Юни 2014 08:26

Не се притеснявай, нормално е.
http://www.fapremove.com

Програмиране на TPMS сензори.

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Аватар
rockton
Мнения: 36
Регистриран на: 24 Ное 2010 07:49
Местоположение: С-Ф Захарна фабрика

Re: Индикация за грешка изчезна!?

Мнение от rockton » 05 Юли 2014 07:25

Lakokara4a написа: Как е възможно да изчезне грешката сама? Не е чистена, не съм махал акумулатора или нещо друго. Не би ли трябвало да седи, докато не се изчисти ?
-Грешката не е изчезнала, просто стои в "History trouble code" а лампичката на чек енджина я гаси защото в момента на паленето и в последствие EGR клапана е заработил нормално, тоест не е заседнал задържал от нагара полепнал по него(потока на изх.газове е бил в норна-както и позицията му в момента)!
Тук, колегата го е казал абсолютно точно!
lederman написа:В техстрийма има няколко категории грешки : текущи, минали, исторически ....
Има и някакви алгоритми за самопочистване на грешките. Нещо от сорта ако причината за грешката е отпаднала, и има няколко пълни цикъла (цикъл е от студен до загрял и отново изстинал ДВГ), ама не съм ги разучавал подробно кога, как и защо :)
-Първи раздел "текущи" грешки са грешки записани в момента на светване на чек лампата до момента на изгасянето на двигателя и ако след повторно запалване изгаси чека то грешката минава от текуща в История на грешките!
ако не изгасне чека , грешката я има и в двете позиции и в текущи(защото тя продължава да е актуална в момента) ..-И в Историята (защото е записане вече в паметта на ком-пота biggrin.gif в предходни процеси)
-Този начин на изобразяване и архивиране на цодове за неизправности (грешки) е характерен за ECU на Денсо , (дизел-бензин) горивни системи , за Тойота,Субару, при някои' модели на Мазда , както и при еробънгиите biggrin.gif , примерно, Волво със система Денсо!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896633459

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта