skoro shte podnovya web stranicata si :)
skoro shte podnovya web stranicata si :)
tiya dni rabotyua po podnovyavane na web stranicata si, i na angliiski, i na bulgarski ezik, ta skoro shte ya kacha, obeshtavam... biggrin.gif
Re: skoro shte podnovya web stranicata si :)
veche ya podnovih, i stana po-aktualna...punkara написа:tiya dni rabotyua po podnovyavane na web stranicata si, i na angliiski, i na bulgarski ezik, ta skoro shte ya kacha, obeshtavam... biggrin.gif



-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23 Яну 2005 18:59
- Местоположение: Sofia, Konstanz
emi nali sum napravil diagrama, tya e ot yasna po yasna!bad_dog написа:Супер е страничката, Пънки!
С нетърпение чакам да опишеш подробно инсталацията на EDIS + Megasquirt. Включително прекраване на кабели, настройки, промени, и т.н. Това ми предстои и на мен все пак.![]()
![]()

kazi tochno kakvo te interesuva po zicite, i shte ti kaza. Nai-dobre e kato stignesh do tam, da doida i na mesto da gi napravime, shtoto e mnogo po-lesno taka...

nastroikite... shte pisha otdelna statiya zatova, a i tryabva da napisha tochnite promeni v samiyat megasquirt, na stranicite na james murry gi ima, ama moite sa malko po-drugi...

Диаграмата е ясна.punkara написа: emi nali sum napravil diagrama, tya e ot yasna po yasna!![]()
Имах предвид по-скоро харнеса, дали си правил нов или просто си направил конектори от тойота ЕКУ към МС.punkara написа: kazi tochno kakvo te interesuva po zicite, i shte ti kaza.
Еми като стигна дотам ще се обадя. Още доста части ми трябват....punkara написа:Nai-dobre e kato stignesh do tam, da doida i na mesto da gi napravime, shtoto e mnogo po-lesno taka....
Значи това, което планирам да слагам не е същото като твоето (Jamie работи по въпроса). Т.е. не е базирано на Моторола, а на Атмел АВР. Би трябвало да е доста по-ефективно, макар да е същото като настройки.punkara написа:nastroikite... shte pisha otdelna statiya zatova, a i tryabva da napisha tochnite promeni v samiyat megasquirt, na stranicite na james murry gi ima, ama moite sa malko po-drugi...
http://www.vems-group.org/
za MAP sensora li stava duma?bad_dog написа: Значи това, което планирам да слагам не е същото като твоето (Jamie работи по въпроса). Т.е. не е базирано на Моторола, а на Атмел АВР. Би трябвало да е доста по-ефективно, макар да е същото като настройки.
http://www.vems-group.org/

eto otdolu kak se vruzvat kabelite: ti mojesh da polzvash i originalnata si toyota vruzka, az napravih chisto nova ot purviyat do posledniyat kabel, shtot moyata beshe s karburator...
- Прикачени файлове
-
- megasquirt wiring diagram.jpg (187.86 KiB) Преглеждано 5893 пъти
predpolagam e standartniyat, s 40mm gushki za bielite. Vizdal sum i po-kusni takiva, i te sa po 40mm. interesnoto pri 4AFE-to e che vsichki boltove sa zatagnati dosta poveche ot tezi na 4AG-to... taka gi davat po manuala, koeto shte reche, che moje i da izdurzat na poveche natovarvane, vupreki che ima risk vse pak.bad_dog написа:Пънки,
имаш ли идея какъв е вала на 4AFE от '91?

abe shte produlzavame da tursim, i shte namerim, ako ne, turbinirash segashniyat ti dvigatel, taka kakto e, kefish mu se dokato izdurzi, a prez tova vreme se namirat debelite chasti za vutre, i go pravish... pone shte si prikliuchil s kolektori, turbina, karter i pr. toest GLAVNITE MODIFIKACII.
taka che ne se pritesnyavai, ama hich.
tvoite butala s tezi s po-niskata kompresiya (vidyah gi kato beshe mahnal glavata), i tova e dobre za turbinata, neznam dali stigat do 8.9:1 kompresiya, no 9.1:1 sigurno sa, shtot nai-silnite sa 9.4:1, sled tova ima edni po-niski, i tvoite sa nai-niskite, taka che ne vizdam problem, da izkara dvigatelyat dulgo vreme na low boost ot 06 bar, koeto shte ti dokara baya koncheta, ta shte se chudish kak da gi spirash!!!

Я, обясни по-подробно за буталата - аз с какви съм според теб. Ако съм около 9:1 няма ядове директно да турбинирам. Само сегменти и лагери ще сменя и съм готов. Аз мислех, че на bluetop е 9,5:1, което вече отива на границата. Но дори и там с wideband 02 (каквото мисля да сложа) ще е относително безопасно. К'во мислиш по въпроса?Punkara написа: tvoite butala s tezi s po-niskata kompresiya (vidyah gi kato beshe mahnal glavata), i tova e dobre za turbinata, neznam dali stigat do 8.9:1 kompresiya, no 9.1:1 sigurno sa, shtot nai-silnite sa 9.4:1, sled tova ima edni po-niski, i tvoite sa nai-niskite, taka che ne vizdam problem, da izkara dvigatelyat dulgo vreme na low boost ot 06 bar, koeto shte ti dokara baya koncheta, ta shte se chudish kak da gi spirash!!!
Порових и навсякъде го дават 9,4:1 за bluetop.
Последно промяна от b_d на 26 Фев 2005 12:22, променено общо 1 път.
Още нещо да попитам
Пънки,
гледам я твоята и честно казано леко ме притеснява начина, по който е закачено колелцето на ЕДИС-а. Мисля моето да се пробвам да го закача отзад и да изнеса ролките с 6-8мм напред. Как мислиш - дали ще стане?
гледам я твоята и честно казано леко ме притеснява начина, по който е закачено колелцето на ЕДИС-а. Мисля моето да се пробвам да го закача отзад и да изнеса ролките с 6-8мм напред. Как мислиш - дали ще стане?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта