Това с почистването на MAF-а да не ти излезе скъпо самоiliqbg написа:То лесно се стигаСваля се кората под таблото, където е волана - за по добра видимост и промушване на човек
На моята корола тази кора се държи на 2 винта. После виждаш пружинката.
Мисля да го купя този спрей, ама преди това един за МАФ- почистване че нещо съм се зарибил да чистя маф и егр
Скърцане на педала (или вилката) на съединителя Корола Версо
Re: Скърцане на педала (или вилката) на съединителя Корола В
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Скърцане на педала (или вилката) на съединителя Корола В
Ако използваш правилният спрей и не пръскаш от много близо, не смятам че има опасност. Според мен, най-добре е да се напръска няколко пъти с изчакване между тях, за да има време разтворителя да размекне мизериите.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Re: Скърцане на педала (или вилката) на съединителя Корола В
Ами колеги да ви кажа дава ми доста завишен разход спрямо минали пътувания.
Стара Загора - София - Стара Загора с 120 км/ч и малко градско ми даваше 4.5 - 4.8.
Последните 2 ходения ми дава 5.9 със същата скорост.
Пробвах с нафта на ОМВ и Шел Vpower пак същото.... на 500 км има доста разлика в паричките
и малко офф-топик - като и дам газ да набера и изпреваря отзад доста пушек излиза.
след 2500 до 3400 оборота. Масло не гори иначе. Не знам дали си внушавам ама нещо преди по - пъргава ми се струваше.
и много рядко ми се случва като е топла и искам да я запаля и да ми угасне... после пали ама... малко е притеснително това
Стара Загора - София - Стара Загора с 120 км/ч и малко градско ми даваше 4.5 - 4.8.
Последните 2 ходения ми дава 5.9 със същата скорост.
Пробвах с нафта на ОМВ и Шел Vpower пак същото.... на 500 км има доста разлика в паричките
и малко офф-топик - като и дам газ да набера и изпреваря отзад доста пушек излиза.
след 2500 до 3400 оборота. Масло не гори иначе. Не знам дали си внушавам ама нещо преди по - пъргава ми се струваше.
и много рядко ми се случва като е топла и искам да я запаля и да ми угасне... после пали ама... малко е притеснително това
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Скърцане на педала (или вилката) на съединителя Корола В
Може да е от много неща. Без диагностика е трудно да се прецени. Почистването на EGR и MAF може да има ефект, но не е сигурно че е от тях.
Не знам при Корола дали е трудно или не, но ако е лесно и се внимава с MAF-а, не е лошо да се почистят профилактично.
При тези цени на китайските M-VCI кабели е хубаво човек да има такъв и да не гадае от къде идва проблема. Това, разбира се, в случай че поддръжката на автомобила е лично хоби, иначе в сервиза
Все пак симптомите, които си описал много наподобяват на описаните от мен в тази тема:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=24620&start=30
Не знам при Корола дали е трудно или не, но ако е лесно и се внимава с MAF-а, не е лошо да се почистят профилактично.
При тези цени на китайските M-VCI кабели е хубаво човек да има такъв и да не гадае от къде идва проблема. Това, разбира се, в случай че поддръжката на автомобила е лично хоби, иначе в сервиза
Все пак симптомите, които си описал много наподобяват на описаните от мен в тази тема:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=24620&start=30
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Re: Скърцане на педала (или вилката) на съединителя Корола В
аз я карах в Тойота но там нищо не откриха освен че трябва да сменям дискове, което аз си го знаех и свещи. (светеше ми лампата). Друго не ми казаха. Лошото е че моята кола е нов внос от Италия и ... не се знаят километри и нищо. С кабел не знам как да боравя иначе бих си купил един да я проверявам сам. Една година след покупката ми излезнаха толкова много "бонуси" че свят ми се зави. То не бяха дискове, карета, един компютър се скапа за управление на двигателя, датчици за климатроник... ужас... Даже единия го чакам от един колега от форума. Разтропа ми се таблото и като го свалих видях че са го изключили даже (този, който отговаря за слънцегреенето). Оправям си доста неща сам, защото майстори не им се занимава с дреболииlederman написа:Може да е от много неща. Без диагностика е трудно да се прецени. Почистването на EGR и MAF може да има ефект, но не е сигурно че е от тях.
Не знам при Корола дали е трудно или не, но ако е лесно и се внимава с MAF-а, не е лошо да се почистят профилактично.
При тези цени на китайските M-VCI кабели е хубаво човек да има такъв и да не гадае от къде идва проблема. Това, разбира се, в случай че поддръжката на автомобила е лично хоби, иначе в сервиза
Иначе от темата която си ми прикачил, от нея се навих да чистя EGR i MAF. Другия сензор не го знам къде е и нямам зегер клещи
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Скърцане на педала (или вилката) на съединителя Корола В
Работата с кабела не сложна, сложна е интерпретацията на данните. За щастие в мрежата има много сервизни процедури, тук във форума има адреси за сваляне. За Авенсис, например, има едно iso (Toyota.Avensis.2005.SIL.iso) в което има пълна и подробна сервизна инструкция от Toyota, включително и алгоритми за проверка с дадени референтни стойности на проверяваните параметри.iliqbg написа: аз я карах в Тойота но там нищо не откриха освен че трябва да сменям дискове, което аз си го знаех и свещи. (светеше ми лампата). Друго не ми казаха. Лошото е че моята кола е нов внос от Италия и ... не се знаят километри и нищо. С кабел не знам как да боравя иначе бих си купил един да я проверявам сам. Една година след покупката ми излезнаха толкова много "бонуси" че свят ми се зави. То не бяха дискове, карета, един компютър се скапа за управление на двигателя, датчици за климатроник... ужас... Даже единия го чакам от един колега от форума. Разтропа ми се таблото и като го свалих видях че са го изключили даже (този, който отговаря за слънцегреенето). Оправям си доста неща сам, защото майстори не им се занимава с дреболииСега рейката почна да се обажда и тя, да тропа от неравности и се чудя къде да я направя.
Иначе от темата която си ми прикачил, от нея се навих да чистя EGR i MAF. Другия сензор не го знам къде е и нямам зегер клещи
Купуването от родните автокъщи си е риск, но и цената не е като в магазините на марките. Аз прецених, че разликата в цената си заслужава и е добра застраховка срещу вандалски ремонти...
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Re: Скърцане на педала (или вилката) на съединителя Корола В
Факт. Просто ако имах възможността никога нямаше да си купя втора употреба.
Новото си е ново - ти си я знаеш че не е удряна, кое кога е сменяно, как е карана и т.н.
Не се троши често. Поне на баща ми хюндая на 100 000 км и 7 години до сега само една биалетка смениха гаранционно. Другото масла и филтри.
Новото си е ново - ти си я знаеш че не е удряна, кое кога е сменяно, как е карана и т.н.
Не се троши често. Поне на баща ми хюндая на 100 000 км и 7 години до сега само една биалетка смениха гаранционно. Другото масла и филтри.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot], Двигателист и 6 госта