Lotus Elise 2ZZ-GE проект
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Какво общо има м/уосието, след като на него двигателя му е отзад?
Въпреки, че с едни настройки на окачването няма как да не стане конкурентна и на писта, щом си има мощност. Дето се вика на Поршето и Ферарито двигателят им е също отзад.
Въпреки, че с едни настройки на окачването няма как да не стане конкурентна и на писта, щом си има мощност. Дето се вика на Поршето и Ферарито двигателят им е също отзад.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
ми междуосието не са и на малка кола ,коеот да предполага труден и рязък контрол...ето го поршето гт3 отново със чисто задедно разположен мотор, с повече мощ и с 10 сантима по късо междуосие.. http://blog.caranddriver.com/wp-content ... Mounts.jpg
теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3
теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
ми междуосието не са и на малка кола ,коеот да предполага труден и рязък контрол...ето го поршето гт3 отново със чисто задедно разположен мотор, с повече мощ и с 10 сантима по късо междуосие.. http://blog.caranddriver.com/wp-content ... Mounts.jpg
теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3
пс.:аз самия много се изненадах в момента като му видях междуосието че е по късо и от на ае86
теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3
пс.:аз самия много се изненадах в момента като му видях междуосието че е по късо и от на ае86
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Айде пак тръгнахме да сравняваме Тойота с Порше и по-точно с кола, която струва 3-4 пъти повече от MR2.
Но този път аз започнах.
По-дългото междуосие може да пречи, но са на определени писти. На писти с дълги широки завои по-дългото междуосие помага. А това, че не била поврътлива като Пежата и Ситроените може лесно да се коригира с настройки на окачването.
Само, че аз малко се обърках. Той казва, че като тръгне задницата не може да я спре, а пък ти казваш, че с по-дългото междуосие не била поврътлива.
Кое последно?
Но този път аз започнах.
По-дългото междуосие може да пречи, но са на определени писти. На писти с дълги широки завои по-дългото междуосие помага. А това, че не била поврътлива като Пежата и Ситроените може лесно да се коригира с настройки на окачването.
Само, че аз малко се обърках. Той казва, че като тръгне задницата не може да я спре, а пък ти казваш, че с по-дългото междуосие не била поврътлива.
Кое последно?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Малко ъп по темата.
Колата е в София на настройка.
Свалям лифта на 5400 оборота ,вдигам оборотите до 9000 и започвам да пръскам 100коня нитро.
В Събота ще я меря на дино и ще ви кажа какво се случва.
Дано атмосферна успее да даде ниска 11ка.
частите за турбо проекта са на 99 процента събрани , поръчах валове от Хеед.
Другия месец ще поръчам тарелки и пружини.
Става все по интересно.
дано успея да я напомпя максимално до 13ти септември за 3тия кръг.
И дано съм си в България.
Колата е в София на настройка.
Свалям лифта на 5400 оборота ,вдигам оборотите до 9000 и започвам да пръскам 100коня нитро.
В Събота ще я меря на дино и ще ви кажа какво се случва.
Дано атмосферна успее да даде ниска 11ка.
частите за турбо проекта са на 99 процента събрани , поръчах валове от Хеед.
Другия месец ще поръчам тарелки и пружини.
Става все по интересно.
дано успея да я напомпя максимално до 13ти септември за 3тия кръг.
И дано съм си в България.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Малко усложнения се очертаха.
Заводския 2zz се оказа доста умен компютър.
Колата ще трябва да остане и със заводския комп и с мегата.
Хидравликата , температурата на водата и алтернатора минават през компютъра и в този ред на мисли нямало как всичко да се изглади ако не останат и двата компа. Сега колата ще бъде с два датчика за вода защото когато вържем мегата и заводския комп на един датчик те си делят темературата от него.
За тази цел ще пробия главата и ще сложа втория датчик там ,за да стане културно.
Диното се отлага за Понеделник или Вторник
За тези ,които смятат да слагат мега на този мотор в това купе ще ви улесня.
На 10тия зъб мотора е в горна мъртва точка да не се чудите.
Бубините се четат идеално , инжекторите тръгват безпроблемно.
Запалването и горивото тръгват без грешка.
Пояснение:
Соленоидите на лифта и ванусите не могат да се връзват към слота за бустконтролера управляван от мегата.
Целта на това упражнение беше да пускаме лифта и вануса от определен интервал.Тоест да започва да отваря от едни обороти и плавно да достигат пик на други.Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.
Предполагаме ,че резултата от мегата ще е голям.
Диното ще покаже.
Заводския 2zz се оказа доста умен компютър.
Колата ще трябва да остане и със заводския комп и с мегата.
Хидравликата , температурата на водата и алтернатора минават през компютъра и в този ред на мисли нямало как всичко да се изглади ако не останат и двата компа. Сега колата ще бъде с два датчика за вода защото когато вържем мегата и заводския комп на един датчик те си делят темературата от него.


За тази цел ще пробия главата и ще сложа втория датчик там ,за да стане културно.
Диното се отлага за Понеделник или Вторник
За тези ,които смятат да слагат мега на този мотор в това купе ще ви улесня.
На 10тия зъб мотора е в горна мъртва точка да не се чудите.
Бубините се четат идеално , инжекторите тръгват безпроблемно.
Запалването и горивото тръгват без грешка.
Пояснение:
Соленоидите на лифта и ванусите не могат да се връзват към слота за бустконтролера управляван от мегата.
Целта на това упражнение беше да пускаме лифта и вануса от определен интервал.Тоест да започва да отваря от едни обороти и плавно да достигат пик на други.Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.
Предполагаме ,че резултата от мегата ще е голям.
Диното ще покаже.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Това правено ли е вече от друг и има ли резултат?НиКо написа:Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.
Мисълта ми е, че ако VVTL-а отвори на по-ниски обороти от обикновено и нямаш достатъчно air flow да не станe обратния ефект или ти тогава вече ще си с турбо?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Това ще го направим ,когато турбинирам.
Лифта ще се променя заедно с буста.
Лифта ще се променя заедно с буста.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Проекта се промени.
Двигателя ще се слага в по-леко купе.
Купих си Lotus Elise S2 на 18 000 мили с хард топ
Да ми е честит...
Ще става страшно...Скоро много снимки
Двигателя ще се слага в по-леко купе.
Купих си Lotus Elise S2 на 18 000 мили с хард топ



Да ми е честит...

Ще става страшно...Скоро много снимки

Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
е за 100 кила заслужава ли си? вече нема да е тойота а хибрид
професионален мапер
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Lotus са основната и може би единствената фирма ,която продължава да разработва този двигател след Тойота до 2011 година.
Lotus Elise 111r e с 2zz двигателя 192к.с.
Lotus Elise SC е с 2zz двигател с компресор както Королата 225к.с.
Lotus Exige , който продуцира отново с компресор и нтеркулер 258 +- к.с.
Lotus Exige GT3 performance със заводската степен на сгъстяване 11.5:1
366к.с.
Така ,че колата в никакъв случай няма да стане хибрид.
Главната причина да я подменя е ,че след 180 км започвам да връщам газста.Тя е неуправляема.
И килограмите са доста под 100
Турбината е Kinugawa TD06-25g Anti-surge 10.5T
Само да издам няколко коли на клиенти и се захващам с работата.
Lotus Elise 111r e с 2zz двигателя 192к.с.
Lotus Elise SC е с 2zz двигател с компресор както Королата 225к.с.
Lotus Exige , който продуцира отново с компресор и нтеркулер 258 +- к.с.
Lotus Exige GT3 performance със заводската степен на сгъстяване 11.5:1

Така ,че колата в никакъв случай няма да стане хибрид.
Главната причина да я подменя е ,че след 180 км започвам да връщам газста.Тя е неуправляема.
И килограмите са доста под 100

Турбината е Kinugawa TD06-25g Anti-surge 10.5T
Само да издам няколко коли на клиенти и се захващам с работата.
- Прикачени файлове
-
- exigegt3a.jpg (81.42 KiB) Преглеждано 3032 пъти
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Страхотна развръзка на проекта.
Поздравления!
Няма как да е хибрид, тъй като тази кола винаги си е идвала с 2ZZ-GE. Exide може да е 366 к.с., ама той е със supercharger (механичен компресор).
Ами на Елиса какъвто и двигател да му сложиш ти вече имаш една страхотна база. Вземи си К20 на Хонда по-нататък! biggrin.gif
Поздравления!
Няма как да е хибрид, тъй като тази кола винаги си е идвала с 2ZZ-GE. Exide може да е 366 к.с., ама той е със supercharger (механичен компресор).
Ами на Елиса какъвто и двигател да му сложиш ти вече имаш една страхотна база. Вземи си К20 на Хонда по-нататък! biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
А защо подяволите да слага хондов мотор? Тойота да не би да нямат?
SW20/AE86/AW11
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Имат, но не токова добри! biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
К20 е наистина уникален мотор и аз тук няма как да отрека.
Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.
Стига сме си чесали езиците.Не пускам снимки , защото от вчера се захванах да боядисвам колата.
Първо ще я боядисам и тогава ще поствам снимки от новия проект.
Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.
Стига сме си чесали езиците.Не пускам снимки , защото от вчера се захванах да боядисвам колата.
Първо ще я боядисам и тогава ще поствам снимки от новия проект.
- Прикачени файлове
-
- 01-venom-gt-official-dark.jpg (362.59 KiB) Преглеждано 2909 пъти
-
- 02-venom-gt-official-dark.jpg (423.52 KiB) Преглеждано 2909 пъти
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта