iovkito написа:Нали казваш , че при потегляне и загуба на мощност, всичко се оправя , когато изгасиш и запалиш отново колата? Не е ли добре да се направи диагностика точно в този момент , без въобще да я гасиш? Би трябвало да се разбере какъв е проблемът.
Именно това е най-лошото, че майсторите искат да го хванат в момента на проявление, за да установят причината, но по "Законите на Мърфи" не се случва, когато я карат с вързан лаптоп.
Няма никаква закономерност. За първи път се случи след 500км път. След това нямаше проблем около 10-15 дни и навъртени около 400км. След което отново имах проблеми на няколко пъти, после съответно 10-тина дни беше ОК и т.н. .. Междувременно са я гледали майстори и никой не можа да хване "заека" в действие. Единствено в ТМ им се беше случило още първия път като им я закарах, но не зная защо не са успели да засекат причината....