Corolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV 136HP 2005 - мнения моля?
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
При мен на сфетофар при тръгване оборотите достигаха 1800, на място същата работа, а след гасене и палене - никакви проблеми. На колега с подобен проблем установиха, че кабел на масата към някаква платка в ЕКУ-то бил проблемен, но неговата кола е от по-старите, а при нас няма такова нещо. Майсторът, помогнал на колегата се намира на пресечката на Симеон и Странджа. На мен от тогава не ми е правила този проблем.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Здравейте отново!
Моята тема от напълно невинна се превърна в тема за раздел Технически проблеми ... :(
Днес отново бяхме в сервиза на Тойота и ми казаха, че проблемът се дължи на клапа/датчик/ на нафтовата помпа и по-скоро бил механичен, та затова компютърът не отчитал грешка. Цената, която ми казаха е убийствено висока.
Как обаче мога да съм сигурна, че така ще ми се решат всички притеснения и проблеми...
Моята тема от напълно невинна се превърна в тема за раздел Технически проблеми ... :(
Днес отново бяхме в сервиза на Тойота и ми казаха, че проблемът се дължи на клапа/датчик/ на нафтовата помпа и по-скоро бил механичен, та затова компютърът не отчитал грешка. Цената, която ми казаха е убийствено висока.
Как обаче мога да съм сигурна, че така ще ми се решат всички притеснения и проблеми...
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Като отидеш в друг добър сервиз и ти кажат същото без да ги информираш какво са ти казали преди това.От къде си?
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Равносметката е 3 сервиза и един куп майстори и познати, с които сме коментирали
...Различни предположения, разнопосочни решения :(
...Различни предположения, разнопосочни решения :(
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
trinity, как очаквате да се реши проблема?
При невъзможност за точна диагностика, понякога се тръгва към поетапна смяна. Като най-разумно е да се смени най-евтината заподозряна част, и постепенно да се продължи нагоре..
Разбира се понякога резервната част е скъпичка, та затова може да потърсите втора ръка за проба (стига самата смяна да не струва колкото частта разбира се)...
Друг начин няма. От мърморене по форумите без реални действия също полза няма.
Форума прави само предположения/генерира идеи, върху които да помислиш, но няма как да ти ремонтира автомобила.
При невъзможност за точна диагностика, понякога се тръгва към поетапна смяна. Като най-разумно е да се смени най-евтината заподозряна част, и постепенно да се продължи нагоре..
Разбира се понякога резервната част е скъпичка, та затова може да потърсите втора ръка за проба (стига самата смяна да не струва колкото частта разбира се)...
Друг начин няма. От мърморене по форумите без реални действия също полза няма.
Форума прави само предположения/генерира идеи, върху които да помислиш, но няма как да ти ремонтира автомобила.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Съжалявам, ако е прозвучало, като мърморене. Колата всъщност вече си чака новия клапан. Ще пиша след като навъртя км с него или още преди това, ако има нужда (за да се оплача не дай, Боже) ;)
Форумът определено е полезен със своите съвети и препоръки, както за такива като мен, напълно невежи в областта, така и за тези, които знаят какво да питат и очакват.
Благодаря на всички, които ми помогнаха с предложения
Форумът определено е полезен със своите съвети и препоръки, както за такива като мен, напълно невежи в областта, така и за тези, които знаят какво да питат и очакват.
Благодаря на всички, които ми помогнаха с предложения

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Здравейте, отново!
Преди 10-тина дни сменихме въпросния клапан на нафтовата помпа. След което нямах проблеми, но ето че днес отново изтръпнах от ужас... Пак същото забиване на муцуната след потегляне, никаква мощност, нито грешка на компютъра. Оставих я в сервиза, като казаха, че ще "видят" резервоара.
Преди 10-тина дни сменихме въпросния клапан на нафтовата помпа. След което нямах проблеми, но ето че днес отново изтръпнах от ужас... Пак същото забиване на муцуната след потегляне, никаква мощност, нито грешка на компютъра. Оставих я в сервиза, като казаха, че ще "видят" резервоара.
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
www.youtube.com/watch?v=YNwz_dbc4Ww
Това филтърче по някога прови магарии.Има и още едно горе до вакуум регулатора за турбината ,хубаво е и то да се почисти.Диагностика не ги хваща.Между другото спирачките как са коват ли?Случва ли ти се да е втвърден педала за спирачките.Вакуум помпата омасляване има ли ?
Това филтърче по някога прови магарии.Има и още едно горе до вакуум регулатора за турбината ,хубаво е и то да се почисти.Диагностика не ги хваща.Между другото спирачките как са коват ли?Случва ли ти се да е втвърден педала за спирачките.Вакуум помпата омасляване има ли ?
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
А как се чисти?memorex написа:http://www.youtube.com/watch?v=YNwz_dbc4Ww
Това филтърче по някога прови магарии.Има и още едно горе до вакуум регулатора за турбината ,хубаво е и то да се почисти.Диагностика не ги хваща.Между другото спирачките как са коват ли?Случва ли ти се да е втвърден педала за спирачките.Вакуум помпата омасляване има ли ?
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Това долу отпреде понеже няма как да се отвори го чиста като впръскам стабилно спрей за ланда сонди или декарбэонизатор или както там му викат.После впръсквам електроклийн , за контакти от тзи дето се изпарява .Накрая продухване с въздух под налягане, може и с помпа.Горното черното с капачката е за вакуумните връзки и е дунапренче.Вадиш и го изпираш .После го изсушаваш и слагаш обратно.Забелязвал съм че вакуумните маркучета от вътре също имат чернилка , особено това за налягането на турбината.Може почистване може и смяна ако са нееластични.Евтини са.Привода за пр.геометрия на турбината също може да се смаже .Аз му пръскам тефлонгрес.
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Принципно няма нищо видимо или необичайно по колата. Всички казват това. Не съм усещала спирачките да са твърди, държат се нормално. А за омасляване по вакуум помпата не мога да кажа. Ще попитам в сервиза. Тя колата вече няколко пъти за по няколко дни влиза в сервиз и предполагам, че щяха да забележат...
Благодаря за предположенията. Все се надявах на някой да му се е случвало и да е успял да диагностицира и отстрани проблема. Доста се порових във форума, няколко пъти вече прочетох темата и писанията на съфорумците Stankros и Kalkam, с подобни симптоми...

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10 Юни 2014 10:15
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Здравейте!
От вчера имаме Тойота Корола версо 2006г. и когато фаровете са включени таблото не свети, а когато са изключени светва. Така ли е по принцип или има някакъв проблем?
От вчера имаме Тойота Корола версо 2006г. и когато фаровете са включени таблото не свети, а когато са изключени светва. Така ли е по принцип или има някакъв проблем?
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
По принцип има настройка, чрез комбинация от бутони по таблото, ако не се лъжа, за да се увеличи светлината на таблото и да свети винаги.
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Потенциометър за регулиране осветеността на таблото има ли вашия автомобил?desyslava90 написа:Здравейте!
От вчера имаме Тойота Корола версо 2006г. и когато фаровете са включени таблото не свети, а когато са изключени светва. Така ли е по принцип или има някакъв проблем?
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Здравей Тринити,
изчетох ти темата и съжалявам за проблема, но...........казах ли ти да не взимаш дизел ........извинявай, но не се сдържах
Както и да е. Това, което ти се случва е, че колата ти влиза в авариен режим и не можеш да я форсираш, без да я рестартираш. При мен причината беше ниско налягане на горивото, като причините за това обикновено са две - или лоша дюза или повреден клапан за налягане. Тъпото е, че няма как да се разбере, кое от двете е, дори и в ТМ Ауто. При мен започна да го прави по няколко пъти на ден, после дори и в движение. Минавам на по-ниска предавка и оборотите падат до 800, без възможност за форсиране. Освен това, колата пушеше много при потегляне сив пушек. На разпечатката от ТМ едната ми дюза беше с показание 3. Много хора, дори и тук във форума, казват, че до 5 няма проблеми. Ами не е така, убедих се по трудния начин. Смених дюзите и сега всичко е ок.
Разбира се, при теб причината за влиза в авариен режим може да е друга, но лично за мен е малко вероятно. Странното е, че не записва дрешки. При мен запомняше - ниско налягане.
Мога да предложа един евтин вариант, които пробвах и имаше краткотраен ефект, но дюзите ми бяха много зле. Писал съм и в друга тема. Пробвай да прочистиш горивната система с добавка. На мен ми излезе 60 лв. Има сервизи, които го предлагат, дори в ТМ ми "подшушнаха" да пробвам.
Не е задължително да имаш същия като мен проблем, не искам да те подвеждам или плаша просто споделих моя.
изчетох ти темата и съжалявам за проблема, но...........казах ли ти да не взимаш дизел ........извинявай, но не се сдържах

Както и да е. Това, което ти се случва е, че колата ти влиза в авариен режим и не можеш да я форсираш, без да я рестартираш. При мен причината беше ниско налягане на горивото, като причините за това обикновено са две - или лоша дюза или повреден клапан за налягане. Тъпото е, че няма как да се разбере, кое от двете е, дори и в ТМ Ауто. При мен започна да го прави по няколко пъти на ден, после дори и в движение. Минавам на по-ниска предавка и оборотите падат до 800, без възможност за форсиране. Освен това, колата пушеше много при потегляне сив пушек. На разпечатката от ТМ едната ми дюза беше с показание 3. Много хора, дори и тук във форума, казват, че до 5 няма проблеми. Ами не е така, убедих се по трудния начин. Смених дюзите и сега всичко е ок.
Разбира се, при теб причината за влиза в авариен режим може да е друга, но лично за мен е малко вероятно. Странното е, че не записва дрешки. При мен запомняше - ниско налягане.
Мога да предложа един евтин вариант, които пробвах и имаше краткотраен ефект, но дюзите ми бяха много зле. Писал съм и в друга тема. Пробвай да прочистиш горивната система с добавка. На мен ми излезе 60 лв. Има сервизи, които го предлагат, дори в ТМ ми "подшушнаха" да пробвам.
Не е задължително да имаш същия като мен проблем, не искам да те подвеждам или плаша просто споделих моя.
Corolla Verso 2.0 D4D 2005г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта