Здравейте.
Нов съм в този форум и се надявам някой да може да ми помогне със съвет. От скоро карам Пикник - 2,0 бензин. Прави ми впечатление, че оборотите на празен ход при загрят мотор са около 1000. Нормално ли е да са такива? Струват ми се малко восоки. И друго, което може да има връзка с това - да кажем, че ускорявам - давам газ, а след пускането на педала на газта, за смяна на предавка например, обротите падат сравнително бавно, пак до около 1000, както казах. Дали тези неща имат връзка? Обикновено при отпускането на газта оборотите падат веднага до стойността им на празен ход. А при мен - забавено.
Ще се радвам някой да помогне с нещо.
Помощ за Тойота Пикник
Re: Помощ за Тойота Пикник
Провери си термостата, моят беше забил в отворено положение и също поддържаше такива обороти.Марин написа:Здравейте.
Нов съм в този форум и се надявам някой да може да ми помогне със съвет. От скоро карам Пикник - 2,0 бензин. Прави ми впечатление, че оборотите на празен ход при загрят мотор са около 1000. Нормално ли е да са такива? Струват ми се малко восоки. И друго, което може да има връзка с това - да кажем, че ускорявам - давам газ, а след пускането на педала на газта, за смяна на предавка например, обротите падат сравнително бавно, пак до около 1000, както казах. Дали тези неща имат връзка? Обикновено при отпускането на газта оборотите падат веднага до стойността им на празен ход. А при мен - забавено.
Ще се радвам някой да помогне с нещо.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Сеп 2013 08:00
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: JT172SM1000109686
Re: Помощ за Тойота Пикник
То бива, ама как се прави това? Понеже не и познавам карантиите под капака, не знам даже нито къде се намира тоя термостат, нито как да го проверя.
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Помощ за Тойота Пикник
Вариантите са няколко:
1. Тъй-като казваш, че не разбираш от автомобили, по-добре се обърни към сервиз (добре е да си попълниш профила /местоживеене, за да могат колегите например да препоръчат даден сервиз
2. Да провериш малко след стартиране на студен двигател дали ти е топъл горния маркуч на радиатора
3. Да провериш с по-точен уред температурата на ДВГ. Например OBD четец, и ако температурата не е нормална - все пак да се сравни с термометър (може самия температурен датчик да е кофти и да лъже ЕКУ-то, че е студен...
1. Тъй-като казваш, че не разбираш от автомобили, по-добре се обърни към сервиз (добре е да си попълниш профила /местоживеене, за да могат колегите например да препоръчат даден сервиз
2. Да провериш малко след стартиране на студен двигател дали ти е топъл горния маркуч на радиатора
3. Да провериш с по-точен уред температурата на ДВГ. Например OBD четец, и ако температурата не е нормална - все пак да се сравни с термометър (може самия температурен датчик да е кофти и да лъже ЕКУ-то, че е студен...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта