

Но има няколко 'но'...
1. Винаги способен майстор може да ремонтира автомобила. И то грамотно. Но не винаги майстора спазва точната последователност (защото например това не е толкова важно за него), или пък поради липса на детайлна информация прави импровизации. Което в някои случаи може да окаже влияние на качеството на ремонта.
2. Софтуера не винаги е точния, а често е на принципа - 'ами то това работеше на оня модел, ама сигурно ще тръгне и на този'..
3. В някои (и все повече) съвременни автомобили е невъзможно да имаш точния софтуер ако не си оторизиран сервиз - връзката е онлайн със сървър на марката. И ако не си оторизиран от марката, просто нямаш достъп до сървъра със софтуера.
Та има една граница на рентабилност... Както не е рентабилно да плащаш застраховка пълно автокаско на 15-20 годишен автомобил, така и в един момент става нерентабилно ползването на официален сервиз. Защото в официалния сервиз сигурно ще можеш да ремонтираш дърт автомобил за 2000лв, а в гаража това да струва 200лв. И ако автомобила струва 2000лв е ясно кое ще избереш...
Виж ако струва 100,000лв решението ще е коренно различно..