Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Здравейте,
след дългогодишно каране на Королката, дойде време да помисля за покупката на нов автомобил. Тъй като общо взето съм доста бос в тази сфера, бих бил благодарен ако мога да получа малко помощ от вас тук в форума.
Спрял съм се на Авенсис 2.0 комби. Автомобила който съм избрал е нов, на 1000 км. 2 литра дизел 124 к.с. Общо взето, досега съм бил винаги доволен от Тойота, и предполагам технически нещата са ок. Интересува ме по скоро поведението на пътя, усещане и нещата в тази насока. Едни от основните критики към автомобилите на Тойота в нета идват от иммено от тези фактори.
За да бъда докрай честен, преди дни имах възможноста да направя тест драйв с Вовло V60, пак 2.0 дизел с 136 к.с. Доста добра кола и определено ми направи впечатление. За съжаление тойотата е доста далеч от мен и преди да тръгна на път се надявам да получа тук обща представа за нещата. Да не говориме че споменатото волво е на 30000км и е по скъпо от почти новата Тойота. Знам че е глупаво да се говори за други марки в форум на Тойота, но просто това имам като база за сравнение в момента.
Малко се разпуснах в приказки, но в крайна сметка както вече казах, бих бил благодаерн ако някой сподели впечатленията си от Авенсиса и другия въпрос, толкова ли е голяма разликата с Волвото, че нова тойота да ми я предлагат като волво на 1.5 години и 30000км (като екстри са сходни модификациите)??
Благодаря предварително,
Поздрави
след дългогодишно каране на Королката, дойде време да помисля за покупката на нов автомобил. Тъй като общо взето съм доста бос в тази сфера, бих бил благодарен ако мога да получа малко помощ от вас тук в форума.
Спрял съм се на Авенсис 2.0 комби. Автомобила който съм избрал е нов, на 1000 км. 2 литра дизел 124 к.с. Общо взето, досега съм бил винаги доволен от Тойота, и предполагам технически нещата са ок. Интересува ме по скоро поведението на пътя, усещане и нещата в тази насока. Едни от основните критики към автомобилите на Тойота в нета идват от иммено от тези фактори.
За да бъда докрай честен, преди дни имах възможноста да направя тест драйв с Вовло V60, пак 2.0 дизел с 136 к.с. Доста добра кола и определено ми направи впечатление. За съжаление тойотата е доста далеч от мен и преди да тръгна на път се надявам да получа тук обща представа за нещата. Да не говориме че споменатото волво е на 30000км и е по скъпо от почти новата Тойота. Знам че е глупаво да се говори за други марки в форум на Тойота, но просто това имам като база за сравнение в момента.
Малко се разпуснах в приказки, но в крайна сметка както вече казах, бих бил благодаерн ако някой сподели впечатленията си от Авенсиса и другия въпрос, толкова ли е голяма разликата с Волвото, че нова тойота да ми я предлагат като волво на 1.5 години и 30000км (като екстри са сходни модификациите)??
Благодаря предварително,
Поздрави
Toyota RAV4 AWD Hybrid
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
тествай преди да избереш!!!
цените на някои марки като волвото да не те притесняват,голяма доза имидж,но за надеждността не е релевантно.
цените на някои марки като волвото да не те притесняват,голяма доза имидж,но за надеждността не е релевантно.
- kaltcev.72
- Мнения: 116
- Регистриран на: 02 Май 2013 21:30
- Местоположение: Wiesbaden Germany
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Око да види ,ръка да пипне !
То ,ако става въпрос Аудитата са още по скъпи ,да не говорим за Поршетата ! Всичките лежат на стари лаври ,но не забравяй ,че Тойота се бори за Европейският пазар .
Не е тайна ,че Волво стана собственост на Форд ,и така сам си прави изводи !
Въпрос на вкус ,казал петела и слязъл от патицата!
То ,ако става въпрос Аудитата са още по скъпи ,да не говорим за Поршетата ! Всичките лежат на стари лаври ,но не забравяй ,че Тойота се бори за Европейският пазар .
Не е тайна ,че Волво стана собственост на Форд ,и така сам си прави изводи !
Въпрос на вкус ,казал петела и слязъл от патицата!

Ше фърла с тебе по нещо!
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Волво е собственост на Гийли, китайска автомобилна компания, отпреди 4 години, така че това V60 е от новите. Дизайна им е страхотен, мотото на новите собственици е да превърнат марката в автомобил за всички възрасти, не само за улегнали пенсионери. Лично мнение, бих препоръчал Волвото, ако колегата предпочита 'шофьорска' кола.kaltcev.72 написа:... Не е тайна ,че Волво стана собственост на Форд ...
- kaltcev.72
- Мнения: 116
- Регистриран на: 02 Май 2013 21:30
- Местоположение: Wiesbaden Germany
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Е супер щом и Форд са се отървали от Волво........ laugh.gif
Ше фърла с тебе по нещо!
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Мерси за отговорите,
определено се отказах от Волвото, и без това като цена ми се виждаше по неизгодно, макар и наистина да изглеждат добре нещата като характеристики.
Въпроса ми обаче за Авенсиса все още не съм го изяснил. За съжаление в магазина в момента нямат подобен автомобил за тест драйв и поне за момента ще трябва сам да добия представа за автомобила. Поради което имам нужда от вашите съвети. Първо, този двигател 2.0 д4д, добър ли е и достатъчен ли е за това купе или по-големите двигатели са за препоръчване??
Другият въпрос е за багажника. КАк е като обем в сравнение с други комбита. На Волвото например беше определено малък багажника, а тъй като с жена ми очакваме и дете (което е една от основните причини за избор на комби) ще ни трябва място за всичките глупости които ще трябва мъкнем.
определено се отказах от Волвото, и без това като цена ми се виждаше по неизгодно, макар и наистина да изглеждат добре нещата като характеристики.
Въпроса ми обаче за Авенсиса все още не съм го изяснил. За съжаление в магазина в момента нямат подобен автомобил за тест драйв и поне за момента ще трябва сам да добия представа за автомобила. Поради което имам нужда от вашите съвети. Първо, този двигател 2.0 д4д, добър ли е и достатъчен ли е за това купе или по-големите двигатели са за препоръчване??
Другият въпрос е за багажника. КАк е като обем в сравнение с други комбита. На Волвото например беше определено малък багажника, а тъй като с жена ми очакваме и дете (което е една от основните причини за избор на комби) ще ни трябва място за всичките глупости които ще трябва мъкнем.
Toyota RAV4 AWD Hybrid
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Определено не си купувай кола , която не си карал предварително. Мощността на двигателя е напълно достатъчна за това купе , усеща се лека липса само при каране на климатик с 5 човека в колата , но примерно по магистрала с над 130-140км/ч няма никакво значение колко е натоварена , върви много. Най-новите са естествено с DPF. Не знам дали ще ползваш колата само градско , ако е така , по-добре се позаинтересувай относно бъдещи проблеми ,но с 5 годишна гаранция би трябвало да я оправят , дори и DPF-a да е за смяна.Багажникът и на седаните и на комбитата е доста голям , побирането на бебешка количка няма да е проблем.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
DPF-а е по-малко проблематичен, от D-CAT. Първият се самопочиства когато има нужда, дори и в града, докато втория се самопочиства при нужда, но трябва да караш с над 60 км/ч за повече от 10 мин. Аз карах на тест драйв версията 2.2 150 кс и се държи превъзходно.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Това твърдение е неточно. Самопочистването се извършва по два метода - пасивен и активен. Пасивния метод се получава когато автомобила се движи с обороти над определените за съответния двигател за време над 5-10 минути и катализатора премине температурата на оксидация на саждите и превръщането им в пепел, благодарение на специалното покритие на катализаторната 'пита'. Активния метод е 'изгаряне' на саждите с впръскване на гориво от допълнитена дюза или по-продължителна работа на стандартните дюзи, но той се инициира само ако задръстването на катализатора е над 50% поради неблагоприятен режим на експлоатация - кратки пътувания в града и недостигане на работната температура за пасивен цикъл. Проблема е че D-CAT с цел осигуряване на понижено ниво на азотните окиси винаги впръсква гориво от допълнителния инжектор и когато катализатора не е достигнал температура за пасивна регенерация голям процент сажди се отлагат по-пътя - ЕГР, всмукателни колектори и т.н.Airfan написа:DPF-а е по-малко проблематичен, от D-CAT. Първият се самопочиства когато има нужда, дори и в града, докато втория се самопочиства при нужда, но трябва да караш с над 60 км/ч за повече от 10 мин. Аз карах на тест драйв версията 2.2 150 кс и се държи превъзходно.
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
БЛагодаря за уточнението. Аз споделих каквото съм прочел.Scott написа:Това твърдение е неточно. Самопочистването се извършва по два метода - пасивен и активен. Пасивния метод се получава когато автомобила се движи с обороти над определените за съответния двигател за време над 5-10 минути и катализатора премине температурата на оксидация на саждите и превръщането им в пепел, благодарение на специалното покритие на катализаторната 'пита'. Активния метод е 'изгаряне' на саждите с впръскване на гориво от допълнитена дюза или по-продължителна работа на стандартните дюзи, но той се инициира само ако задръстването на катализатора е над 50% поради неблагоприятен режим на експлоатация - кратки пътувания в града и недостигане на работната температура за пасивен цикъл. Проблема е че D-CAT с цел осигуряване на понижено ниво на азотните окиси винаги впръсква гориво от допълнителния инжектор и когато катализатора не е достигнал температура за пасивна регенерация голям процент сажди се отлагат по-пътя - ЕГР, всмукателни колектори и т.н.Airfan написа:DPF-а е по-малко проблематичен, от D-CAT. Първият се самопочиства когато има нужда, дори и в града, докато втория се самопочиства при нужда, но трябва да караш с над 60 км/ч за повече от 10 мин. Аз карах на тест драйв версията 2.2 150 кс и се държи превъзходно.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
това не би трябвало да е така,понеже 5-я инжектор се намира непосредствено преди катализатора,а егр-а остава преди него в изпускателния тракт.през егр-а минават само част от изгорелите газове в цилиндрите.Scott написа:...Проблема е че D-CAT с цел осигуряване на понижено ниво на азотните окиси винаги впръсква гориво от допълнителния инжектор и когато катализатора не е достигнал температура за пасивна регенерация голям процент сажди се отлагат по-пътя - ЕГР, всмукателни колектори и т.н.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
Логично е да е така, ама инженерите на Тойота явно са скарани с логиката. Петия инжектор се намира на главата, незнайно защо и има достъп до всмукателния тракт през ЕГР-а. Виж тази картинка:jim_beam написа:... 5-я инжектор се намира непосредствено преди катализатора,а егр-а остава преди него в изпускателния тракт.през егр-а минават само част от изгорелите газове в цилиндрите.

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Съвет Avensis 2.0 D4-D !!
хмм,в такъв случай би трябвало ECU-то да затваря егр-а в момента на впръскването.софтуера доста пъти го нагаждаха през годините,докато заработи читаво дкат-а.
според мен единствената надеждна система при дизелите е тази с адитива ad blue,която се използва отдавна успешно в камионите (от euro5 нататък).ако не се лъжа само пежо са с такъв тип дпф при леките автомобили.
според мен единствената надеждна система при дизелите е тази с адитива ad blue,която се използва отдавна успешно в камионите (от euro5 нататък).ако не се лъжа само пежо са с такъв тип дпф при леките автомобили.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта