Corolla Verso AR10 2.2 2AD-FTV D4D 136HP 2006 - Проблем при палене след престой от 4-5 часа ?
Corolla Verso AR10 2.2 2AD-FTV D4D 136HP 2006 - Проблем при палене след престой от 4-5 часа ?
Здравейте,
Имам проблем при паленето на моята Corola Verso D4D 2,2 136 к.с 2006 г.
Проблема е в това - сутрин или след престой повече от 4-5 часа, независимо в гараж, отвън, зима или лято пали "колебливо" (едно тракащо, пресекващо, аха-аха да угасне, но не е само на стартер) и след като заработи мотора отзад излиза един облак бяло-син пушек.
Следващите запалвания - без никакъв проблем
История е следната:
1. Купена е юли 2013. тогава нямаше проблем при паленето
2. Към декември паленето се влоши пак при гореописаната ситуация - нормално палене, в следващата секунда започваше въртене на стартер 4-5 пъти и постепенно тръгване на двигателя. След преглед в сервиз на Тойота се оказа проблем в компенсационните стойности на 1 и 3 дюза.
3. Последва серия ремонти и проверки - Дизел център София - смяна на разпръсквачи на 1 и 3 дюза, останалите са ОК. Денсо център Варна - смяна на комън рейл (клапана за налягане не държи)+тест на помпа и дюзи отново. Те са също сега ОК.
Но сега пали по начина, описан по-горе и ме притеснява този пушек особено много.
Моля за компетентните ви мнения и препоръки, защото не знам вече какво да правя. Вече съм "инвестирал" в ремонти четирицифрена сума много над 1000 лв.
Имам проблем при паленето на моята Corola Verso D4D 2,2 136 к.с 2006 г.
Проблема е в това - сутрин или след престой повече от 4-5 часа, независимо в гараж, отвън, зима или лято пали "колебливо" (едно тракащо, пресекващо, аха-аха да угасне, но не е само на стартер) и след като заработи мотора отзад излиза един облак бяло-син пушек.
Следващите запалвания - без никакъв проблем
История е следната:
1. Купена е юли 2013. тогава нямаше проблем при паленето
2. Към декември паленето се влоши пак при гореописаната ситуация - нормално палене, в следващата секунда започваше въртене на стартер 4-5 пъти и постепенно тръгване на двигателя. След преглед в сервиз на Тойота се оказа проблем в компенсационните стойности на 1 и 3 дюза.
3. Последва серия ремонти и проверки - Дизел център София - смяна на разпръсквачи на 1 и 3 дюза, останалите са ОК. Денсо център Варна - смяна на комън рейл (клапана за налягане не държи)+тест на помпа и дюзи отново. Те са също сега ОК.
Но сега пали по начина, описан по-горе и ме притеснява този пушек особено много.
Моля за компетентните ви мнения и препоръки, защото не знам вече какво да правя. Вече съм "инвестирал" в ремонти четирицифрена сума много над 1000 лв.
Последно промяна от Akima на 26 Юли 2016 22:57, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 136 к.с. 2006
- Lakokara4a
- Мнения: 140
- Регистриран на: 07 Юли 2013 09:56
- Местоположение: Монтана
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Даже не смея да кажа че пак може да са дюзите.. При проблемна дюза става точно това. Просто си направи една диагностика и провери стойностите пък после пак ще го мислиш. Че то цената на рециклирането е солена. Но пък ако си ги правил трябва да имат и гаранция.
Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2003 декември.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Щеше да е добре да купите нови дюзи и евентуално нов SCV клапан. Не знам защо се хвърляте в ремонти с неясен край .След гореспоменатите ремонти , имаше ли въобще някакво подобрение в работата на двигателя?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Това ще го направя, но проблема е че пак трябва да се свалят, съответно смяна пак на уплътнения и дифтунги и др. което си е пак пари. Не че ги сменям аз, ама след 2 проверки в София и Варна и на двете места казват ОК. Стойностите сега са около 0, а преди отиваха до +2-3.Lakokara4a написа:Даже не смея да кажа че пак може да са дюзите.. При проблемна дюза става точно това. Просто си направи една диагностика и провери стойностите пък после пак ще го мислиш. Че то цената на рециклирането е солена. Но пък ако си ги правил трябва да имат и гаранция.
Дали ще са дюзи при тези стойности ?
Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 136 к.с. 2006
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Нов клапан не става - така ми обясниха от сервиза. Монтиран е на рейката и се сменя цялата рейка. Това го направиха във Варна - тестваха всички дюзи, помпа и рейка.iovkito написа:Щеше да е добре да купите нови дюзи и евентуално нов SCV клапан. Не знам защо се хвърляте в ремонти с неясен край .След гореспоменатите ремонти , имаше ли въобще някакво подобрение в работата на двигателя?
Знам че е най-добре нови дюзи, помпа и рейка - ама това отива към 5-6000 или половината кола




Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 136 к.с. 2006
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Тези стойности бяха при загрял или студен двигател?gogo1966 написа: Стойностите сега са около 0, а преди отиваха до +2-3. ?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Ако е само палене, търсиш какво кара колата да запали.
Ако в движение е пушка- ускорява добре докъм 4500, не пуши и разхода е нормален остави тия дюзи.
Нещо свещи гледали ли са или помпа за ниско налягане в резервоара /това не знам дали го има ама.../
Ако в движение е пушка- ускорява добре докъм 4500, не пуши и разхода е нормален остави тия дюзи.
Нещо свещи гледали ли са или помпа за ниско налягане в резервоара /това не знам дали го има ама.../
проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Виж тука тази табличка=> http://www.dieseljones.co.uk/troublesho ... ngine.htmlgogo1966 написа:Имам проблем при паленето на моята Corola Verso D4D 2,2 136 к.с 2006 г.
Проблема е в това - сутрин или след престой повече от 4-5 часа, независимо в гараж, отвън, зима или лято пали "колебливо"
По твоите симптоми се ориентирай и почвай проверките.Някой от отметките вече си ги проверил виждам.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Добре, защо изобщо слушате нашите гении тук, като ТОЙОТА ЕВРОПА каза - НЯМА РЕЦИКЛИРАНЕ!!!???????
Това са празни приказки с промивка на ултразвук, да не говорим, че има и доста по-просташко решение ..... И след "рециклирането" - ей го на поредния ЛЕКО наигран ..... Мен нищо не ми е - парите са си ваши - трошете ги както намерите за добре, но единствен начин за някакъв вид "РЕМОНТ" към днешна дата е ХАДО .... При това запомнете нещо много просто - за смяна са дюзите с ПЛЮСОВИ стойности. Минусовите коригират за плюсовите...... Те ви казват, че ще сменят и двете - сменят едната и всичко се оправя.... На мойта кола ми се плюнчиха по същия начин - тази дет била на -4,7 била за смяна, не тази на +2,2... Сменихме ги както казаха с работеща дюза втора ръка и проблема си остана. Сложих тази, която беше -4,7 на мястото на +2,2 и колата заспа........ АМИ СЕГА ?!??!??
Защо всички сте решили, че нещо ТРЯБВА да е супер скъпо, за да има реален ефект ????!!! Толкова ли ви бият парите през лицето, че на така наречените "строшени" дюзи да не пробвате с добавка, която излиза 60лв процедура - ако стане добре, ако не - тогава вече да сте сигурни, че са наистина строшени, а не запушени и с леко износване. Вярвате или не вярвате - ХАДО-то действа, главния офис ви е под носа в София - ходете си оправете колите за малко пари и ако щете повтаряйте всяка година за лично успокоение, след като се уверите, че нещото действа
Аз НЕ СЪМ главен вносител, от Пловдив съм, не от София. И всичките Тойоти, освен Рав4-ката, която караше по "предписания" на Тойота Пловдив, всички други са напълно третирани с евтинките добавки и нямам никакви грижи с дюзи, помпи, рейки, SCV клапани..... Разлика друга - не намирам, а Круйзера е най-капризната Тойота. Вече 190 000км е с оригиналните дюзи и всички са под +1 отклонение .... Ваше решение колеги 




проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Този модел няма помпа в резервоара - мнение на сервиза.vodafon написа:Ако е само палене, търсиш какво кара колата да запали.
Ако в движение е пушка- ускорява добре докъм 4500, не пуши и разхода е нормален остави тия дюзи.
Нещо свещи гледали ли са или помпа за ниско налягане в резервоара /това не знам дали го има ама.../
А за свещи не знам, ама наистина в движение е супер пушка, ускорява, не пуши и с добър разход - 6/100 по магистрала (130-140 км/ч)
Още повече че този проблем е само при студен двигател (първо палене). Ако я пале след това през 10 мин - никакъв пушек, нищо...
iovkito написа:Тези стойности бяха при загрял или студен двигател?gogo1966 написа: Стойностите сега са около 0, а преди отиваха до +2-3. ?
Стойностите ги мериха в Пазарджик при загрял двигател.
Посъветваха ме и сложих 3 пъти добавка на Toyota, но ефект нямаше. Това беше, при първия проблем - с палене и после въртене на стартер само.
Сегашните стойности са също при топъл двигател.
Последно промяна от Akima на 29 Май 2017 15:25, променено общо 1 път.
Причина: Слети последователни мнения.Моля ползвайте бутона за редакция.
Причина: Слети последователни мнения.Моля ползвайте бутона за редакция.
Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 136 к.с. 2006
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
При мен положението е следното , първата снимка е на студен двигател , втората на горещ. Ако вземем предвид написаното от Мечо , това значи , че на първа дюза и няма нищо , а най-вероятно проблемът е във втора или трета. С тези стойности съвсем се обърках и ми писва вече да ги следя , ще си сменя и четирите и приключвам диагностиките.




Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
мери свещи и ... понаглеждай антифриза, не през 5 минути а веднъж седмично.gogo1966 написа:Този модел няма помпа в резервоара - мнение на сервиза.vodafon написа:Ако е само палене, търсиш какво кара колата да запали.
Ако в движение е пушка- ускорява добре докъм 4500, не пуши и разхода е нормален остави тия дюзи.
Нещо свещи гледали ли са или помпа за ниско налягане в резервоара /това не знам дали го има ама.../
А за свещи не знам, ама наистина в движение е супер пушка, ускорява, не пуши и с добър разход - 6/100 по магистрала (130-140 км/ч)
Още повече че този проблем е само при студен двигател (първо палене). Ако я пале след това през 10 мин - никакъв пушек, нищо...
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Мечо,а как се казва точно тази добавка на Хадо за дюзите и как се процедуира
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Стойности на дюзи се мерят на напълно загрял автомобил, на празен ход без товари - фарове, климатик, дори вентилатор. И да Йовки - проблема не е първа дюза - тя коригира за трета и втора, защото цилиндрите вървят 1-3-2-4 - следователно представи си го, за да разбереш защо първа коригира толкоз всичките плюсови стойности. Иначе ще ти клати мотора, но сега няма клатене, защото първа КОРЕГИРА нещата. Но тези стойности можеш само с промиваща хубава добавка да се оправят нещата. Иначе за възстановяването - Ревитализант за ГНП се води - за помпа и дюзи. На сайта има пълна информация за начин на ползване. Но е силно препоръчително да се промие яко с гарантирана добавка системата, защото като е чиста, ефекта е най-бърз и най-пълен. Сайта е xadoshop.bg
Но за разликата от 3лв си вземете спринцовките - хем по-силни, хем МНОГО по-лесни за размесване с горивото
Че иначе си трябва много играчка - не че не става, просто трябват нерви и търпение и топла нафта 



Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2
Здрасти колега,
Аз имам същия проблем, описан в друга тема, ето видео: https://www.youtube.com/watch?v=S2RUSeUyUtg
Все още не съм намерил време да я оставя в Тойота да я погледнат, но много хора казват, че е от клапана на помпата.
Когато беше 20+ градуса нямаше абсолютно никакви проблеми с паленето. Запали ли проблеми няма нито с ускорение, нито с разход и каквото и да е...
Аз със сигурност ще пробвам добавката и най-вероятно есента - смяна на клапана след диагностика разбира се...
Аз имам същия проблем, описан в друга тема, ето видео: https://www.youtube.com/watch?v=S2RUSeUyUtg
Все още не съм намерил време да я оставя в Тойота да я погледнат, но много хора казват, че е от клапана на помпата.
Когато беше 20+ градуса нямаше абсолютно никакви проблеми с паленето. Запали ли проблеми няма нито с ускорение, нито с разход и каквото и да е...
Аз със сигурност ще пробвам добавката и най-вероятно есента - смяна на клапана след диагностика разбира се...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта