Много пък си сигурен ,че е един оборот .zi_zi_top написа:Вече 6 години карам точно такава и ти написах, че пали от 1 оборот.
Да не я палиш с манивела твоята кола ? biggrin.gif
Много пък си сигурен ,че е един оборот .zi_zi_top написа:Вече 6 години карам точно такава и ти написах, че пали от 1 оборот.
Доколкото разбрах е сменян датчика на коляновия вал в България преди да я купя. Може ли това да има отношение към проблема?Vesko написа:Датчика за полочение на коляновият вал колко импулса на оборот дава?
И това го има...споменаваше се из английските форуми за сменени стартери, трудно палене на топъл двг- при загряване затягат, върти, но по-бавно и ако и акумулатора е по=слаб може да стане повече въртене. На дизела му трябва компресия за да запали и бавното въртене + поизносен двг. може и да не направи бързо нужната компресия. Искам да кажа, че за бавно палене може да е съвкупност от няколко причини...diesel_power написа:Тези мотори в повечето случаи са със стартери денсо ,а те износват бързо втулките и започват да затягат и от там по трудното палене .
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта