Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Корола
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 09 Апр 2014 11:04
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от Diesel 2 D 4D » 10 Апр 2014 13:25
Diesel 2 D 4D
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от scorpion » 10 Апр 2014 13:33
При мен пали на четвърт оборот с изгасване на индикатора на подгр.свещи за около две секунди. Когато е по-студено може би с идея-две повече.
Акумулатора ми вече е на 5 години (а може и повече, все пак не е бил произведени сложен веднага). Колата е на 60 хиляди. Все още пали така, както като я взех от магазина.
Личното ми менние, че ако не пали като гореописаното

scorpion
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от zi_zi_top » 10 Апр 2014 13:34
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от zi_zi_top » 10 Апр 2014 13:35

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 09 Апр 2014 11:04
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от Diesel 2 D 4D » 10 Апр 2014 13:47
scorpion написа:OFF: Трябва да врътнеш ключа на позиция он. Светва индикатора на подгр.свещи. Нормално гасне за около 2 секунди. Въртиш с ключа за палене и най-общо и изразно казано трябва да бъде: Цък - 1 сек, 2 сек - виу, виу - бръ-ъ-ъ-ъ-ъммммммм biggrin.gif максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот с изгасване на индикатора на подгр.свещи за около две секунди. Когато е по-студено може би с идея-две повече.
Акумулатора ми вече е на 5 години (а може и повече, все пак не е бил произведени сложен веднага). Колата е на 60 хиляди. Все още пали така, както като я взех от магазина.
Личното ми менние, че ако не пали като гореописанотоима някакъв проблем.
Мерси колега, нещо такова е и при мен !
Най-накрая се намери някой да го опише това палене

Diesel 2 D 4D
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от scorpion » 10 Апр 2014 13:57
Дали ще е виу, виу, или дрън-бръм-бръм ... важното е паленето да е бързо.
scorpion
- slowtraveler
- Мнения: 6242
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 352 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от slowtraveler » 10 Апр 2014 15:46
Нали знаеш, че едното 'виу' е поне половин оборотscorpion написа:.... максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот ...


Т.е. пали на втори -трети оборот (първото виу обикновено е между половин и един оборот)..
Нищо притеснително...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от memorex » 10 Апр 2014 18:50
slowtraveler написа:Нали знаеш, че едното 'виу' е поне половин оборотscorpion написа:.... максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот ...![]()
![]()
Т.е. пали на втори -трети оборот (първото виу обикновено е между половин и един оборот)..
Нищо притеснително...

При комънрейла не е като при старите дизели да пали от "четвърт" което разбира се никой не може да определи по слух.Най-малкото тука компютъра определя кога да даде добро за палене в зависимост от няколко сигнала от датчици.При първо палене винаги трябва повече време за достигане определеното налягане в рейката.
Така че според според господата инженери и конструктори поне два оборота на коляновия вал/ един на разпределителните.А ако ти пикае някой дюза/и стават и повече оборотите докато запали или не пали или гасне.
memorex
Vesko
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от scorpion » 10 Апр 2014 19:44
Ааа... да чукам на комън рейл мисля че всичко си е ок... Наистина това с виу виу беше шега. Засега пали само като и покажа ключаslowtraveler написа:Нали знаеш, че едното 'виу' е поне половин оборотscorpion написа:.... максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот ...![]()
![]()
Т.е. пали на втори -трети оборот (първото виу обикновено е между половин и един оборот)..
Нищо притеснително...

scorpion
- slowtraveler
- Мнения: 6242
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 352 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от slowtraveler » 10 Апр 2014 19:46
Абе той и да дава много импулси (трябва да се види с колко 'зъба' или белега е шайбата на коляновия вал), датчика на положение на разпределителния вал сигурно има един импулс на оборот...Vesko написа:Датчика за полочение на коляновият вал колко импулса на оборот дава?
scorpion, не споря - просто е ясно, че на четвърт оборот пали само Skyactiv на Мазда


А нормален двигател просто му трябват няколко оборота за да си оправи електроники, налягания и т.н.
На времето на Астричката ме дразнеше това малко по-продължително въртене - наистина правеше поне 2 празни оборота, след което изведнъж стартираше без никакво усилие.
Сега 'танка' и пали много леко - практически не усещаш въртене, а директно старт. Но съм уверен, че прави поне един оборот напразно (което е 3 работни хода на цилиндри)...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от scorpion » 10 Апр 2014 19:56
Ако не съм го карал дълго задължително подкачване на бензин от палчето на помпата докато не се види бензина на орозирчето на карбуратора.... абе истински автомобил biggrin.gif
scorpion
- slowtraveler
- Мнения: 6242
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 352 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от slowtraveler » 10 Апр 2014 20:01
Там и при гасене имаше ритуал - с пълна газ, че да има малко бензин за лесно паленеscorpion написа:От всичките автомобили, които съм притежавал първия от тях Москвич 408 И трябваше да бъде ухажван biggrin.gif Особено зимата си беше ритуал. две три напомпвания на педала, смукача издърпан на 2/3, въртене на стартер без газ, палене и после внимателно връщане на смукача.
Ако не съм го карал дълго задължително подкачване на бензин от палчето на помпата докато не се види бензина на орозирчето на карбуратора.... абе истински автомобил biggrin.gif

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Airfan
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Мнение от scorpion » 10 Апр 2014 20:49
Имах един съсед така форсираше жигулката преди да я загаси, че буталата скачаха до 6 етаж на кооперацията.
Абе да сме живи и здрави и колите да ни слушат. Айде наздраве и приятна вечер

scorpion
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта