Не съм сигурен с подробностите но ако е сглобяван от човек кайто не е наясно с тънкостите на верига/обтегач, не ще трака ми ...JNBak написа:Здравейте и благодаря за мненията! Ето отговори на въпросите ,които са възникнали. Дв. никога не прегряван. Ремонтираха го в Свищов не в Русе, защото от сервиза на моя съученик ми отказаха понеже нямали не основната ,а друга гарнитура( към нафтовата помпа).
Към колегата vodafon: Да, само трака.Всичко друго е наред,Нивото на маслото беше на мах. и след 3-те хиляди км. За да налеят добавката източиха около 300 гр. масло. Пали от раз и дърпа добре.
Toyo_driver - прав си. Добавката не е за почистване тази е [/urhttp://www.wynns.tech-co.bg/produkti/hydraulic ... ncentratel]
Да попитам: Поради прекрасните и свойства може ли да е запушила нещо тъй като фрапиращото тракане се появи след нейното добавяне? Нищо не разбирам от дв. и нямам представа къде са ходравличните повдигачи. Та и това "Направи си сам " няма как да стане.
nowyaris- Дано по- дълго време минавам през Поликраище само пътюм . Продажба засега не се обмисля.
Двигателят на Yaris XP10 1.4 D4D трака
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Идеята е като споделям проблема да се натъкна на специалист който да помогне. Да чуе да погледне и каже " става, не става, ще струва толкова"
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Човек е добре да споделя освен проблемите си и идеите, които има.
Тук със сигурност има хора, които могат да ти помогнат с реални действия, но поради вродената си скромност не си предлагат услугите, ако не си заявил изрично "Имам проблем ХХХХХ. Търся си механик, който може да ми помогне. Живея в гр. ХХХХХ."

Тук със сигурност има хора, които могат да ти помогнат с реални действия, но поради вродената си скромност не си предлагат услугите, ако не си заявил изрично "Имам проблем ХХХХХ. Търся си механик, който може да ми помогне. Живея в гр. ХХХХХ."
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Тук е Тойота Форум.Форума на механниците е другаде.Ние просто споделяме опита си,щото при някои от нас е голям.И ти казваме как сме постъпвали в ситуации като твоята,когато и ние сме попадали в такива.Пък ти си прави каквото желаеш - колата си е твоя.между другото най-вероятно двигателя трака,щото си се натъкнал вече на специалист.Чул е,погледнал е,изпил е бирата и е рекъл мъдро : Ще видим!!!Ако те вълнува човек в Русе мога да те насоча - правили са и на Енчо Тойотите.Ама едни 1500 - 2000 не ти мърдат по моя скромна преценка.Затова прочети предните ми съвети към тебJNBak написа:Идеята е като споделям проблема да се натъкна на специалист който да помогне. Да чуе да погледне и каже " става, не става, ще струва толкова"

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Докторе, те идеите са ясни а също и реда на прилагането им: продаваш, ама поне през девет села, добавка, морга. Това е Тойота форум, а не нещо друго...
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Първо не съм доктор,а машинен инженер по ДВГ и селскостопамска техника от 26 години.Второ поради богатия си опит от общуване със звани и незвани механици имам особено мнение за тях,Трето смятам че на градското мотора наистина е опекан и ще му е златно да се ремонтира,отделно дето ефекта пак ще е неясен.И четвърто - прав си това е Тойота форум,а не нещо друго.мехаННика написа:Докторе, те идеите са ясни а също и реда на прилагането им: продаваш, ама поне през девет села, добавка, морга. Това е Тойота форум, а не нещо друго...
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Първо, обръщението Докторе беше към поста преди твоя. Второ, с цялото ми уважение към инженерното ти образование мнението ти е по скоро търгашеско. Трето, какво разбираш под "опекан",нормалното стареене и износване на гумени детайли на мотора ли? Четвърто, идиоти има навсякъде и във всички професии. И последно,"опекан" е диалектна форма.
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Този мотор поне е малък и не събира много масло .Източете , промийте с чисто масло , пак източвате и наливате качествено масло пълна синтетика.Да не е на тойота.Може да е кастрол или нещо от този клас .Ще видиш и чуеш голяма разлика в работата на мотора.Задължително и смяна на филтрите с качествени такива .Най-добре оригинални.Добавка за горивото само xenum in&out.И всичко ще заспи.
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Taka. Какво се установи: поглед отгоре - не са клапани, поглед отдолу след сваляне на картера - стружки. Засега това. След ремонта пак ще пиша
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Първо,ако си решил директно да отговаряш на някого,първо използвай цитат на колегата,на когото отговаряш,за да е ясно на всички,щото има и не много досетливи като мен например.Второ мнението ми не е търгашеско,а изключително реалистично.Ако беше постъпил както му казах,щеше да си спести хиляди левове и милиони главоболия.Трето под "опекан" разбирам "прегрят"двигател.Сигурен съм че знаеш причините за прегряване и последствията от това за един двигател.Нищо общо със нормално стареене и износване.Както току що е написал градския съм се оказал прав.Мотора е "капут" (немска диалектна форма).За четвъртото и петото си абсолютно правмехаННика написа:Първо, обръщението Докторе беше към поста преди твоя. Второ, с цялото ми уважение към инженерното ти образование мнението ти е по скоро търгашеско. Трето, какво разбираш под "опекан",нормалното стареене и износване на гумени детайли на мотора ли? Четвърто, идиоти има навсякъде и във всички професии. И последно,"опекан" е диалектна форма.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Искрено ти желая успех,колега.Ако не е тайна,къде ти го правят?JNBak написа:Taka. Какво се установи: поглед отгоре - не са клапани, поглед отдолу след сваляне на картера - стружки. Засега това. След ремонта пак ще пиша
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Няма значение къде му го правят, важно е откъде четат и могат ли? Всеки нормално технически грамотен човек с конкретната литература и необходимите измервателни уреди може да го направи и на нивата, двигателя, не друго. Не знам дали автора на темата разбра че този мотор не е с хидравлични повдигачи/компенсатори както Марто любезно ме поправи 

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Пази боже...nowyaris написа: Първо не съм доктор,а машинен инженер по ДВГ и селскостопамска техника от 26 години.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Лошо Седларов, лошо...JNBak написа:... поглед отдолу след сваляне на картера - стружки.
Ако му се сменят бутала, сегменти и лагери и се шлайфа също така, този двигател, може и да стане за нещо.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Тебе татко ти като си бил малък не ти ли е обеснявал,че когато двама чичковци си мерят пишките е голяма грешка да си събуваш гащитеJapanese_fever написа:Пази боже...nowyaris написа: Първо не съм доктор,а машинен инженер по ДВГ и селскостопамска техника от 26 години.


Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта