Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
Здравейте,
оглеждам се за закупуване на Avensis T25, бензинов двигател 1.8 около 2007-2008 година. Най-разпространеното ниво на оборудване на пазара което намирам е executive. Интересувам се може ли някой да ми даде линк където да видя кое ниво на оборудване какви екстри съдържа в себе си.
Благодаря предварително.
оглеждам се за закупуване на Avensis T25, бензинов двигател 1.8 около 2007-2008 година. Най-разпространеното ниво на оборудване на пазара което намирам е executive. Интересувам се може ли някой да ми даде линк където да видя кое ниво на оборудване какви екстри съдържа в себе си.
Благодаря предварително.
- paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
Re: Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/to ... res=EXPORTRumenMR написа:Здравейте,
оглеждам се за закупуване на Avensis T25, бензинов двигател 1.8 около 2007-2008 година. Най-разпространеното ниво на оборудване на пазара което намирам е executive. Интересувам се може ли някой да ми даде линк където да видя кое ниво на оборудване какви екстри съдържа в себе си.
Благодаря предварително.
Corolla E11 4E-FE Wagon
Re: Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
Линка за обявата ли е или за оборудването. Колата я знам тя е била такси, така че не ми се рискува. Аз питах за сайт в който мога да сравня моделите комфорт, екзекютив и лукс. Да видя в коя какво има като екстри в нивото си на оборудване.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
Първо ниво , всички системи за сигурност и 9 въздушни възглавници , климатик , предни електрически стъкла , обикновено огледало за обратно виждане , странични огледала в цвета на купето с мигачи и ел регулиране , аудиосистема с 8 тонколони с мп3 , стоманени 16 цолови джанти с декоративни тасове . Второ ниво - климатроник ,прибиране и подгряване на страничните огледала , електрохроматично огледало за обратно виждане , задни ел стъкла , биксенон фарове , предни халогенни фарове за мъгла , автоматични фарове и чистачки , алуминиеви джанти , преден подлакътник. Трето ниво - кожен салон , електрическо регулиране на предните седалки , подгряване на предните седалки , система за измиване на фаровете , cd-changer за 6 диска вграден в арматурното табло , допълнително подгряване на двигателя(за дизелите) , подгряване на предното стъкло . Може да съм пропуснал нещо , но пиша по спомен , общо взето това са екстрите. Не се сещам шибедаха , който е само при комбито , дали беше във второ или трето ниво . Също така в последното джантите са 17 цолови , но такова оборудване въобще не се предлага за двигател 1,8.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
А да попитам за мнение и разход за такава тойота, но автоматик. Колата е края на 2007 година. Интересувам се дали дават дефекти, какви са им проблемите ако ги има, както и каква цена е поддръжката. Разхода между автоматика и ръчката голяма ли е и при каране има ли голяма разлика. Мерси предварително.
Re: Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
Забравих да добавя че колата е типтроник и ако не се лъжа когато е на ръчна предавка е 4 скорости, а на автоматична 5.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
Автоматик с 1.8VVTi двигател се предлага с кутия U341E която е 4 степенна и няма пета скорост нито на ръчен нито на автоматичен режим. Поне моето мнение е че Айсин прави хубави кутии и при нормални грижи ядове не създават, конкретната кутия е прост дърт автомат с хидротрансформато и насаден "ръчен" режим.
Слага се до 3/2006-та година и на една TEC модификация при седана е до 10/2008 год. Така че има силен шанс да те будалкат за годината. Разлика в разхода очаквай 1-1.5/100 нагоре в градски режим, извън града разлика няма.
P.S: Пет скоростен автоматик има само при 2.4 литровите D4 мотори. Кутията е U151E
Слага се до 3/2006-та година и на една TEC модификация при седана е до 10/2008 год. Така че има силен шанс да те будалкат за годината. Разлика в разхода очаквай 1-1.5/100 нагоре в градски режим, извън града разлика няма.
P.S: Пет скоростен автоматик има само при 2.4 литровите D4 мотори. Кутията е U151E
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
Колата която съм загледал е седан, така че мисля че няма проблем, дори и на талона си пише края на 2007 година. А как мога да разбера дали е ОК самата кутия? Ако се стигне до покупка обмислям да я закарам до ТМ ауто за диагностика. Там дали могат да ми кажат дали автоматика работи добре? И какво още да огледам на автомобила? И какво ви е мнението - такъв автоматик или ръчка при положение, че ръчните са с 5 скорости.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Toyota Avensis 1.8 Vvt-i
4-та на автоматика си е с предавателните числа на 5-та на ръчката, така че всичко се свежда до личен избор. Приятно е да се кара в града без непрекъснато да помпаш на съединителя но и затова си плащаш с по-високия разход на гориво. Може би на изпреварване ако не я вкараш в ръчен режим и да си на предавката която ти смяташ за правилна може да ти се стори тромава. Но и по-принцип тоя Авенсис с 1.8 е колко да пътуваш, няма запас от мощност но ако си уравновесен шофьор напълно задоволява изискванията.
Автоматика преди да го заведеш в ТМ Ауто трябва да я покараш и трябва да превключва всички режими идеално гладко без да усещаш, само по оборотомера трябва да се ориентираш при плавно ускорение. При газ до ламарината също не трябва да има шумове и вибрации, там вече се усеща самото превключване. Отделно се тества кик-дауна и ръчния режим. Накрая ако не те гледат може и един stall test да направиш.
Автоматика преди да го заведеш в ТМ Ауто трябва да я покараш и трябва да превключва всички режими идеално гладко без да усещаш, само по оборотомера трябва да се ориентираш при плавно ускорение. При газ до ламарината също не трябва да има шумове и вибрации, там вече се усеща самото превключване. Отделно се тества кик-дауна и ръчния режим. Накрая ако не те гледат може и един stall test да направиш.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: WoLF и 6 госта