съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Здравейте колеги някой наскоро да се е сблъсквал със смяна на съединител да ме ориентира като цени има ли заместители чуват се приказки за ремонтен комплект за маховика има ли , благодаря предварително.
Тойота АВЕНСИС 2.0 D4D
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
До колкото знам вече за 116коня има и не е скъпо.Да ти пише колега който го е сменял дали има някакви проблеми.Има мнения и ЗА и ПРОТИВ.Но го има като вариант.Мисля даже и че в ТМ го предлагат. 

Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Добро утро колеги никой ли не е сменял съединител та да даде малко повече информация като плюсове минуси цени и особености.
Тойота АВЕНСИС 2.0 D4D
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
При смяна на съединител плюсове няма, biggrin.gif само минуси ..pupa1 написа:Добро утро колеги никой ли не е сменял съединител та да даде малко повече информация като плюсове минуси цени и особености.
Трябва да даваш пари за съединител, за маховик, за майстори- все е минус за теб ..

Единствения плюс е, че вече се намират комплекти с демпферен маховик за около 800 лв., а замяната с плътен си е нож с две остриета, нека си ти разправят, че няма проблеми, ама аз мога да ти покажа снимка на колянов вал който е счупен като солета, та не вярвай много на написаното в нета ..

Тези дето имат после проблеми, обикновено ги е срам да пишат .. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
И според мен не трябва да се заиграваш да слагаш твърд маховик, защото въртящият момент на дизела си е голям и не е изключено да имаш много сериозен проблем.
Аз моя го смених на 200 000 с такъв, какъвто трябва. Доставих си пълен комплект от И-бей, оригинален LUK, за по-малко от 1000 лв. с доставката и нямам проблем.
Търси търговец оттам с много продажби и повече от 97-98% положителни мнения за него.
Аз моя го смених на 200 000 с такъв, какъвто трябва. Доставих си пълен комплект от И-бей, оригинален LUK, за по-малко от 1000 лв. с доставката и нямам проблем.
Търси търговец оттам с много продажби и повече от 97-98% положителни мнения за него.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Благодаря на отзовалите се значи ще се търси със демферен маховик и така

И съвсем лайшки да попитам винаги ли е наложително да се сменява и маховика за момента само педала е твърд без шумове и приплъзване


И съвсем лайшки да попитам винаги ли е наложително да се сменява и маховика за момента само педала е твърд без шумове и приплъзване
Тойота АВЕНСИС 2.0 D4D
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Знае ли се на колко хиляди километра е този съединител, съответно маховик? Ама реални!
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Със сигурност не но какви са предпоставките за неговата смяна хлабави пружини или износване на огледалото
Тойота АВЕНСИС 2.0 D4D
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
При мен бяха:pupa1 написа:Със сигурност не но какви са предпоставките за неговата смяна хлабави пружини или износване на огледалото
1. Твърд педал.
2. Леко придърпване при потегляне.
3. По-трудна включване на първа и задна предавка.
Демпферният маповик имаше почти 90 градуса празен ход, което означава смачкани пружини, което по никакъв начин не усещах при каране, но не се знае докога.
Съветвам те да смениш всичко комплект, защото не се знае след колко километра ще разглобяваш отново.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Кики, това с километрите е много относително. Ако караш предимно градско в Сф е едно, дълго извънградско- съвсем друго.Kiki написа:Знае ли се на колко хиляди километра е този съединител, съответно маховик? Ама реални!
Една от причините да сменя авенсис-а бе, че се промени обичайния ми маршрут - сега извънградско карам до 400 - 500 км месечно (изключение до морето със семейството два пъти годишно). За по-дълги пътувания (Варна/Бургас) само самолет - стар съм вече...
Та от 8-9000 км годишно почти 3/4 са ми в София, а това вече сериозно износва съединител/маховик.
Затова и когато стане въпрос за дизел vs. бензи vs. хибрид - няма универсално решение!
А пък и аз съм привърженик да се сменя комплекта с маховика (оригинален, не едно масов) при поява на симптоми за износване.

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Не е задължително, по принцип след като се свалят скоростите се замерва свободния ход на маховика и се преценява дали е за смяна или не, но от друга страна, един съединител изкарва около 150- 200 хиляди километра и никой не може да гарантира, какво ще е състоянието на стария маховик след 50 хиляди да речем ..pupa1 написа:Благодаря на отзовалите се значи ще се търси със демферен маховик и така![]()
И съвсем лайшки да попитам винаги ли е наложително да се сменява и маховика за момента само педала е твърд без шумове и приплъзване

За това най добрия избор е всичко ново, за да си спокоен следващите няколко години ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Извинявам се на колегата пуснал темата, но ще попитам и аз: колата от подписа, на 220 000 реални км., стария собственик каза че е сменял съединител, но не знае дали с демпфера (по мои сметки е било преди не повече от 30 000 км); оставил я в сервиз и т.н. скъпо било според него, но това е относително. Аз предполагам, че не е сменял демпфер.
Проблема ми е, че се чува шум при включване на скорост и отпускане на съединителя (едно "тък"). Това го прави до трета, после не се чува. При низходящ ред го няма. Шума е осезателен и ме притеснява. Няма буксуване, няма тракане, има много леки вибрации над 1000 об/мин до малко над 2000 об/мин. Наистина са леки и се усещат само ако я настъпя повече.
Ясно е, че ще влизам в сервиз, но напоследък все съм там и го отлагам, защото ползвам колата постоянно. Затова моля за мнения, за да знам какво да очаквам.
Проблема ми е, че се чува шум при включване на скорост и отпускане на съединителя (едно "тък"). Това го прави до трета, после не се чува. При низходящ ред го няма. Шума е осезателен и ме притеснява. Няма буксуване, няма тракане, има много леки вибрации над 1000 об/мин до малко над 2000 об/мин. Наистина са леки и се усещат само ако я настъпя повече.
Ясно е, че ще влизам в сервиз, но напоследък все съм там и го отлагам, защото ползвам колата постоянно. Затова моля за мнения, за да знам какво да очаквам.
Corolla Verso 2.0 D4D 2005г.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: съединител за авенсис 2.0 d4d 116 кончета
Аз не бих оправял нищо при положение , че включва и се движи.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта