Проблем при ниски обороти - Корола
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16 Авг 2012 00:23
Проблем при ниски обороти - Корола
Здравейте,
Имам следния проблем: при ниски обороти колата няма никаква мощност ( корола - 2003г. дизел , 110к.с. ). Натискам педала на газта , а стрелката на обортомера се мести много бавно и така докато не включи турбото.Забелязвам и леко забавяне какво при подаване на газ, така и обратното.
Когато махна дебитомера има значително подобрение. Доста по - пъргава става.
Реших , че е от него и го смених, с такъв 2ра ръка, но е другия пак е същото.( не ми се иска да дам 300лв за нов , а да се окаже , че не е от него)
Няколко пъти и правиха диагностика, но не дава никакви грешки.
Ще ме ориентирате ли към място , където могат да и направят динамична диагностика или има ли някой идея от какво може да е така.
( Егр-а е чистен скоро ).
Благодаря.
Имам следния проблем: при ниски обороти колата няма никаква мощност ( корола - 2003г. дизел , 110к.с. ). Натискам педала на газта , а стрелката на обортомера се мести много бавно и така докато не включи турбото.Забелязвам и леко забавяне какво при подаване на газ, така и обратното.
Когато махна дебитомера има значително подобрение. Доста по - пъргава става.
Реших , че е от него и го смених, с такъв 2ра ръка, но е другия пак е същото.( не ми се иска да дам 300лв за нов , а да се окаже , че не е от него)
Няколко пъти и правиха диагностика, но не дава никакви грешки.
Ще ме ориентирате ли към място , където могат да и направят динамична диагностика или има ли някой идея от какво може да е така.
( Егр-а е чистен скоро ).
Благодаря.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Проблем при ниски обороти - Корола
Колега, съвсем нормално е да набира много по-бавно докато включи турбото.
Ако искаш да набере по-бързо докато включи турбото, трябва да дадеш газ и на полусъединител да изтеглиш.
Ако искаш да набере по-бързо докато включи турбото, трябва да дадеш газ и на полусъединител да изтеглиш.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16 Авг 2012 00:23
Re: Проблем при ниски обороти - Корола
Благодаря, колега, но все пак за мен е ненормално мудна.
Всъщност винаги е била така,но тъй като не бях карал дизел преди не ми правеше впечатление.Мислех си , че просто така си върви.
Един ден обаче бях спрял на наклон и когато реших да тръгна .... бях пуснал съединителя,натиснал газта до край, а колата едва, едва пъплеше нагоре.
Някой с такава Корола имал ли е подобни проблеми.
Всъщност винаги е била така,но тъй като не бях карал дизел преди не ми правеше впечатление.Мислех си , че просто така си върви.
Един ден обаче бях спрял на наклон и когато реших да тръгна .... бях пуснал съединителя,натиснал газта до край, а колата едва, едва пъплеше нагоре.
Някой с такава Корола имал ли е подобни проблеми.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Проблем при ниски обороти - Корола
Зависи дали говориш за нормалния турбо лаг/ турбо-закъснение/, което е типично за дизелите на всички марки от това поколение, при по-новите поколения дизели и при някои по-мощни версии от предишни поколения се използва турбина с променлива геометрия,която решава този проблем и колата става по-отзивчива и в ниските обороти.
Сега зависи дали говориш за това нещо или нещо по колата ти не е наред и този турбо-лаг е още по-голям или по-бавно да нагнетява турбината. Ако това е възможно. При такъв дизел е абсурдно да тръгнеш на наклон от 1000 оборота и да даваш газ - даваш газ до долу ,а колата едвам пъпли и все едно седиш на едно място. Така е на нашето Пежо 406 2.0 HDI също 110 коня, такъв отвратителен турбо лаг,че не го поглеждам да го карам, разваля ми настроенито това тромаво тръгване. То на равно е изнервящо,камо ли на наклон, но като достигне над 1500 оборота изведнъж изтегля и залепя за седалката. Но това според мен е много некултивиран мотор. Говоря за пежото, тази Корола 2.0 дизел не съм я карал.
Сега зависи дали говориш за това нещо или нещо по колата ти не е наред и този турбо-лаг е още по-голям или по-бавно да нагнетява турбината. Ако това е възможно. При такъв дизел е абсурдно да тръгнеш на наклон от 1000 оборота и да даваш газ - даваш газ до долу ,а колата едвам пъпли и все едно седиш на едно място. Така е на нашето Пежо 406 2.0 HDI също 110 коня, такъв отвратителен турбо лаг,че не го поглеждам да го карам, разваля ми настроенито това тромаво тръгване. То на равно е изнервящо,камо ли на наклон, но като достигне над 1500 оборота изведнъж изтегля и залепя за седалката. Но това според мен е много некултивиран мотор. Говоря за пежото, тази Корола 2.0 дизел не съм я карал.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16 Авг 2012 00:23
Re: Проблем при ниски обороти - Корола
При мен е точно същото както го описваш с Пежото.
Искам да разбера от някой , който има такава Тойота дали е така самата кола или имам някакъв проблем.
Искам да разбера от някой , който има такава Тойота дали е така самата кола или имам някакъв проблем.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем при ниски обороти - Корола
Да не ти буксува съединителя?sHeVcHenKo___ написа: Един ден обаче бях спрял на наклон и когато реших да тръгна .... бях пуснал съединителя,натиснал газта до край, а колата едва, едва пъплеше нагоре.
.
И аз карам за пръв път дизел и няма верен критерии, но не съм впечатлен от динамиката под 1800 об, особено под 1400...То и графиката на въртящия момент го показва де...
Профилактично разглоби/почисти SCV клапана (при теб май са два), няма да навреди...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16 Авг 2012 00:23
Re: Проблем при ниски обороти - Корола
Не мисля, че е съединител.Просто няма мощността, която мисля , че трябва да има.
А какво е SCV клапан?
А какво е SCV клапан?

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем при ниски обороти - Корола
Писано е много по въпроса, потърси с търсачката. Намира се на помпата високо налягане.sHeVcHenKo___ написа:Не мисля, че е съединител.Просто няма мощността, която мисля , че трябва да има.
А какво е SCV клапан?
Потърси и клипове в Youtube с думите SCV D-4D, ще видиш как става.
Последно промяна от JapCar на 14 Мар 2014 23:55, променено общо 1 път.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16 Авг 2012 00:23
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта