Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Re: Тойота и газов инжекцион
Мисля, че бензиновата помпа си работи постоянно при ГИ, защото на предната ми кола си я бях настроил след определени обороти да минава от газ на бензин за по бързо изстрелване и по добро изгаряне.
Климатици Варна
Avensis T25, petrol 2.0
Avensis T25, petrol 2.0
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
Re: Тойота и газов инжекцион
Все тая, дали работи помпата или не. Ако е обикновена АГУ помпата може лесно да се направи да изключва, при преминаване на газ. Но при ГИ е трудно, защото инжекторите включват един по един.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Тойота и газов инжекцион
При ГИ също толкова лесно може да се направи да изключва помпата колкото и при обиковена газова. Читавите ГИ-та си имат специален изход за управление на бензиновата помпа.
Проблема е на съвсем друго място не е там където си мислите.
По принцип е хубаво помпата да си остане включена, това ще даде по-бърза реакция на двигателя в случай че трябва да мине на бензин. При по-старите инжекциони няма проблем да си остане включена помпата защото си има регулатор за налягането в рейката и през тръбата за обратно гориво всичкото излишно се връща в резервоара. Веселото става на по-нови коли (за VAG знам със сигурност) които нямат тръба за обратното гориво и нещата с помпата са доста по-сложни. За капак там има едни датчици които палят чек лампата на колата. Та там е веселбата, простите инжекциони нямат ядове и е по-добре според мен помпата да работи и винаги поне 1/4 пълен резервоар.
Проблема е на съвсем друго място не е там където си мислите.
По принцип е хубаво помпата да си остане включена, това ще даде по-бърза реакция на двигателя в случай че трябва да мине на бензин. При по-старите инжекциони няма проблем да си остане включена помпата защото си има регулатор за налягането в рейката и през тръбата за обратно гориво всичкото излишно се връща в резервоара. Веселото става на по-нови коли (за VAG знам със сигурност) които нямат тръба за обратното гориво и нещата с помпата са доста по-сложни. За капак там има едни датчици които палят чек лампата на колата. Та там е веселбата, простите инжекциони нямат ядове и е по-добре според мен помпата да работи и винаги поне 1/4 пълен резервоар.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Тойота и газов инжекцион
Здравейте колеги.Сравнително от скоро карам моята Corolla 1.4 vvti на газ приблизително около 8000км. С най обикновенния газов инжекцион сам.Още на втория месец светна чека и колата започна да гори повече и да не върви добре.При ресет на акумулатора се оправя но само за няколко дена след това пак същия проблем.Ходих при различни майстори изчистват грешката,но след известно време паk същата работа.Последния ми каза че компютъра на газовото трябвало да бъде с автоматично настройване(а моя не е такъв) за да изчиства сам грешката ведна щом се появи.Също така ме посъветва за омаслител на клапаните какъвто също нямам.Имам като идея поставяне на ресет реле на компютъра,но не знам дали самия компютър има някакъв лимит на тия ресети. Ако някой знае нещо повече по въпроса и за проблемите ако може да сподели.Благодаря
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Тойота и газов инжекцион
Вземи напиши с каква точно система си, марка и модел на газовия компютър както и марка и модел на рейката.
Това с омаслителя е бош лаф исторя за да ти вземат едни пари, същото важи и за ресет системата. ГИ-то по принцип може да се настрои така че да не пали чек лампа ама затова някой трябва да знае как се настройва.
Това с омаслителя е бош лаф исторя за да ти вземат едни пари, същото важи и за ресет системата. ГИ-то по принцип може да се настрои така че да не пали чек лампа ама затова някой трябва да знае как се настройва.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Тойота и газов инжекцион
И аз да попитам нещо, което не разбрах... Трябва ли да се взима омаслителна система или не? Конкретно питам за авенсис 2007 г. 1.8 VVTi?
Насочил съм се към БРЦ... някои знае ли кой от техните модели е подходящ за този двигател?
Насочил съм се към БРЦ... някои знае ли кой от техните модели е подходящ за този двигател?
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Тойота и газов инжекцион
Всеки сам си преценява за омаслителя, за мен лично е бош лаф история и по-добре парите да се додадат за сисетма с OBD корекция ако колата позволява или по-качествена рейка....
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Тойота и газов инжекцион
Прощавайте за невежеството, но какво точно е OBD и колко струва (явно не влиза в цената на стандартен инжекцион на брц)? Сравнително начинаещ съм... до колкото разбрах има някакъв мит за слагането на омаслител. Наистина ли е така?
Re: Тойота и газов инжекцион
Всички Plug & Drive на брц са с обд, но са си скъпи все още. Романото е 1400лв. никой не пише добре ли се държи, справя ли се без човешка намеса biggrin.gif
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Тойота и газов инжекцион
За Романото чувам все хубави неща, конкретно за Тойота не знам.
OBD/OBDII е стандарт за комуникация с ЕКУ-то на колата. От там се вземат грешките и могат да се следят доста параметри. При читавите газови газовия комп може да се свърже към ЕКУ-то на колата и съответно да се самоадаптира и винаги настройката да му е оптимална. Това е важно за по-новите коли (макар че и само те да имат OBD основно след 2000 година) заради икономията на някой материали по двигателя и по-чувствителните си сензори (ламбда сонда).
OBD/OBDII е стандарт за комуникация с ЕКУ-то на колата. От там се вземат грешките и могат да се следят доста параметри. При читавите газови газовия комп може да се свърже към ЕКУ-то на колата и съответно да се самоадаптира и винаги настройката да му е оптимална. Това е важно за по-новите коли (макар че и само те да имат OBD основно след 2000 година) заради икономията на някой материали по двигателя и по-чувствителните си сензори (ламбда сонда).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Тойота и газов инжекцион
Аха, благодаря за разяснението. А по отношение на този омаслител? Мит ли е наистина или трябва да се вземе предвид и да се постави?
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота и газов инжекцион
А каква всъщност е грешката и защо не сте пренастроили ГИ-то в зависимост от нея?shelgin написа:Здравейте колеги.Сравнително от скоро карам моята Corolla 1.4 vvti на газ приблизително около 8000км. С най обикновенния газов инжекцион сам.Още на втория месец светна чека и колата започна да гори повече и да не върви добре.При ресет на акумулатора се оправя но само за няколко дена след това пак същия проблем..........................................
С или без омаслител когато сместта е бедна клапаните ще си дефектират но няма да е за една седмица.
- BlackStorm
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18 Мар 2014 10:57
- Местоположение: София сити
Re: Тойота и газов инжекцион
Здравейте колеги! От скоро притежавам Корола 1.6 хечбек 2003г., купих я с монтиран газов инжекцион. От както я имам свети чека. По подобие на колегата @shelgin рестартирах акумулатора няколко пъти, но това далеч не е постоянно решение. До сега не съм имал кола на газ, къде в София бихте препоръчали да я закарам за да я погледне специалист?
Toyota Corolla '03, 1.6 VVT-i ZZE121L
Toyota Avensis '98 1.8i Wagon
Toyota Avensis '98 1.8i Wagon
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост