Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 10 Мар 2014 20:57
Vesko написа:prius 3 написа:zi_zi_top написа:Имам 3-ма колеги с дизелови БМВ-та: едно Х1, едно Х3 и едно Х5. Нито един от тях не се оплаква и не е казал лоша дума. Може и да са трошливи, знае ли се?!?

Явно са сбъркали партидите. 4-тото качество е останало в Германия, а първото са го пратили за БГ. laugh.gif
Колегата ми си купи МЛ-а от германия.... ама си се чупи постоянно. Единственото му предимство пред хибрида е, че е икономичен

Не знам какви са ви критериите за икономичност с колегата ти, как караш ти и съответно той. Каква мощност е твоят лексус знам- 300 к.с., МЛ при всички положения е с по-малко полезна мощност. Това добавяш ли го в аргументацията за извода ти. Без значение.
Тук обаче статистиката от различни шофьори говори друго. Че Lexus RX е по-икономичен от Mercedes ML.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 10 Мар 2014 21:31
Темата е за новия дизелов ДВГ, с който се сглобява новото Версо. Не цапайте хубавата тема с Приуси, МЛ-и и т.н.
Имам пълно доверие на ТМ корпорейшън, че са направили правилния избор.
Все пак ще почакам поне 3-4 години преди да си купя такава Тойота. За това време ще се видят кусурите и ще ги отстранят гаранционно.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 10 Мар 2014 21:43
prius 3 написа:zi_zi_top написа:Имам 3-ма колеги с дизелови БМВ-та: едно Х1, едно Х3 и едно Х5. Нито един от тях не се оплаква и не е казал лоша дума. Може и да са трошливи, знае ли се?!?

Явно са сбъркали партидите. 4-тото качество е останало в Германия, а първото са го пратили за БГ. laugh.gif
Или пък за лекари доставят специално 1-во качество.
Винаги има и елемент на късмет - един колега от Александровска болница си купи чисто нов Авенсис 2,2 Д4-Д и за 3 години си отвися в сервиза на ТМ Ауто. Сега кара БМВ Х3 и не иска да чуе за Тойота. Чак ми става неудобно като го слушам как плюе по любимата ми марка.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 10 Мар 2014 22:23
Хм, каквото и да се разправя - БМВ са доста сериозни производители на ДВГ... И то наистина на върха на вълната....
Само сравнете каква мощност вади Тойота и каква - БМВ от трилитров дизел - почти два пъти разлика в мощностите...
Да, сигурно сега ще почнат споровете, че тойота няма интерес да го направи, но фактите са си факти...
Колега кара вече над година Х1 2.0 дизел - безпроблемно. Засега само смяна на масло/филтри...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 10 Мар 2014 22:33
Зависи какво сравняваш все пак. Ако гледаш мощността може и да си прав. Обаче, лятото доста често пътуване софия-балчик. Както и друг път съм споменавал времето за пътуване и на трите автомобила са приблизително еднакви. Трите автомобила са моя РХ, МЛ и Х5. Та при едно и също време за пътуване по един и същи маршрут разхода на другите два автомобила са 1-3л по-малки. Това си ми е статистиката, проверена няколко лета. Да аз много по-малко съм в сервиза, ама за съжаление в сравнение на другите тойоти дето съм имал много по-често (като изключим кривящите се предни спирачни дискове на авенсис 1).
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г

Vesko
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 11 Мар 2014 01:07
slowtraveler написа:Хм, каквото и да се разправя - БМВ са доста сериозни производители на ДВГ... И то наистина на върха на вълната....
Само сравнете каква мощност вади Тойота и каква - БМВ от трилитров дизел - почти два пъти разлика в мощностите...
Да, сигурно сега ще почнат споровете, че тойота няма интерес да го направи, но фактите са си факти...
Колега кара вече над година Х1 2.0 дизел - безпроблемно. Засега само смяна на масло/филтри...
Слоу,малко пресилваш нещата,да не кажа много.
Безспорно е ,че БМВ произвежда едни от най-добрите бензинови и дизелови двигатели в света. Но ти не отчиташ съществена разлика между целта на 3.0 дизела примерно на БМВ и Тойота. Тойота ползва такъв дизел специално за СУВ-овете си, бусове,пикапи и др. тежка техника. Тойота не цели много висока литрова мощност,а много висока издръжливост за тежките условия и товари,за които ползва такъв мотор. Иначе още 2005г. Тойота изкара първият 4 цилиндров дизел с висока мощност 177 к.с., който може да се каже,че е спортен дизел, особено монтиран в купето на Аурис. Тойота показа доста нововъведеня в дизеловите технологии и представи най-чистият дизелов двигател до този момент D-CAT. И това,че Тойота залага повече на разработването на хибридните си технологии никак не означава,че не правят перфектни дизели.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 11 Мар 2014 01:27
LEXUS написа: Иначе още 2005г. Тойота изкара първият 4 цилиндров дизел с висока мощност 177 к.с., който може да се каже,че е спортен дизел...
Това първи за Тойота, или първи по принцип? Спортен дизел? То май е единствения 'спортен' двигател на Тойота в наше време... biggrin.gif
Scott
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 11 Мар 2014 01:32
Scott написа:LEXUS написа: Иначе още 2005г. Тойота изкара първият 4 цилиндров дизел с висока мощност 177 к.с., който може да се каже,че е спортен дизел...
Това първи за Тойота, или първи по принцип? Спортен дизел? То май е единствения 'спортен' двигател на Тойота в наше време... biggrin.gif
Първи по принцип. Да, прав си, спортен дизел винаги е звучало тъпо.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 11 Мар 2014 07:54
LEXUS написа:...Безспорно е ,че БМВ произвежда едни от най-добрите бензинови и дизелови двигатели в света. Но ти не отчиташ съществена разлика между целта на 3.0 дизела примерно на БМВ и Тойота. Тойота ползва такъв дизел специално за СУВ-овете си, бусове,пикапи и др. тежка техника. Тойота не цели много висока литрова мощност,а много висока издръжливост за тежките условия и товари,за които ползва такъв мотор.....
Хм... Може и да си прав
Въпреки, че посочения дизел на БМВ (и наистина си го водят 'спортен'

) се ползва и на бегачки като М5, но и на СУВ-ове като Х5 (че е и доста по-икономичен като гледам хартиените параметри)
Навярно наистина тойота е дала заден с дизела намалявайки финансирането...
Остава да се надяваме, че са пренасочили парите към разработка на по-авангардни задвижвания

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 11 Мар 2014 09:33
zi_zi_top написа:Имам 3-ма колеги с дизелови БМВ-та: едно Х1, едно Х3 и едно Х5. Нито един от тях не се оплаква и не е казал лоша дума. Може и да са трошливи, знае ли се?!?

Някой от тях кара ли прословутата недомислица на БМВ N47 ?
Ако има такъв, значи наистина е голям късметлия, но го посъветвай да го маха по най бързия начин, че късмета при този мотор е до време ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Мнение
от Not_active_user_1 » 12 Мар 2014 17:11
Хехехе, „легендарното“ БМВ N47. Предполагам повечето са с точно този мотор, който е най-разпространен и евтин. В случая евтното излиза доста скъпо. Всичко е въпрос на време. Въпросът е не дали, а кога ще се случи...

Not_active_user_1
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 12 Мар 2014 17:57
Не ги знам с какви ДВГ са точно тези, но те са доста нови на по 2-3 години и са още в гаранция. Ако има проблем, би трябвало да го оправят в сервиза.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение
от nowyaris » 12 Мар 2014 20:22
Аз що разбрах,че тоз мотор се води на БМВ,ама не го слагат на БМВ,а само на МИНИ.Щото БМВ 116 например май мотора е почти двулитров.Моля спецовете да се изкажат.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
nowyaris
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 12 Мар 2014 22:05
nowyaris написа:Аз що разбрах,че тоз мотор се води на БМВ,ама не го слагат на БМВ,а само на МИНИ.Щото БМВ 116 например май мотора е почти двулитров.Моля спецовете да се изкажат.
114d и 116d са с 1598cc двигатели, 118d, 120d и 125d - с 1995cc. За да е объркването пълно обаче 316d, 318d, 320d и 325d са всички с 1995cc двигатели. Същото важи за X1.
Scott
-
slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 13 Мар 2014 06:58
Scott написа:nowyaris написа:Аз що разбрах,че тоз мотор се води на БМВ,ама не го слагат на БМВ,а само на МИНИ.Щото БМВ 116 например май мотора е почти двулитров.Моля спецовете да се изкажат.
114d и 116d са с 1598cc двигатели, 118d, 120d и 125d - с 1995cc. За да е объркването пълно обаче 316d, 318d, 320d и 325d са всички с 1995cc двигатели. Същото важи за X1.
То при БМВ всичко е объркано - номерацията май е вързана с мощността, която би изкарал 'нормален' ДВГ с дадения обем...
55d например си е пак трилитров дизелак ама над 380к.с.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта